rado 4x 45W jakie głośniki?
-
- Posty: 156
- Rejestracja: 11 kwie 2011, 18:18
- Imię: Dawid
- Auto: Opel Astra F HB `96r
- Silnik: X16SZR 1.6 8v 75km
- Lokalizacja: TBU TKA
Re: rado 4x 45W jakie głośniki?
Więc najwyżej do kumpla podjadę lub opalarkę od kogoś pożyczę
Aha no i co z tym kablem jeszcze. Ile będzie potrzeba metrów na 2 drzwi żeby nie brakło ?
Aha no i co z tym kablem jeszcze. Ile będzie potrzeba metrów na 2 drzwi żeby nie brakło ?
-
- Posty: 139
- Rejestracja: 26 paź 2008, 0:28
- Imię: Err
- Auto: Astra F Cabrio Bertone
- Silnik: X16SZR
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Biecz
Kolego nikt tutaj nie pisałem o żadnych "cudach" z bollem tylko z app. Wewnątrz dekarką , dlaczego?? bo jest zajebiście miekka ale tez cięższa ale i tańsza. Teorii odnośnie wygłuszania jest tyle ile mechaników ale zasad należy sie trzymac.I nie mówie o dekarce ze jest to podstawą heeh. W lecie opalarki nie potrzebowałem. Drzwi odtłuśc najpierw benzyną ekstrakcyjną, umyj je dobrze. i staraj sie wszystkie otwory zatkac jalepiej podwójnie od wewnątrz i od zewnątrz , tutoriali na ten temat jest w googlach co niemiara nie bede wiecej pisał .ilek8822 pisze:Najtańsza opcja z markowych to Dynamat i kosztuje ona 300zł za dwoje drzwi. Jeśli maniakiem nie jesteś to wygłusz bollem. Ja u siebie nim wygłuszyłem i jakoś nie czułem mega różnicy. No może po części dlatego że sub robił swoje . U mnie w temacie na pierwszej stronie masz jak wygłuszyłem drzwi bollem. Jak sie przypatrzysz to widać płaskowniki tam gdzie jest dziura. niektórzy mówią ze boll pęka, sretetete. Ponad dwa lata jeździło u mnie i dalej jeździ i jakoś wszystko całe, cud?deejwid pisze:I nadal nie czaję
Tą matę którą wysłałem w zdjęciu wyżej to najzwyklejsza BOLL 5zł za sztukę a więc wyjdzie około 100zł za wygłuszenie 2 drzwi. Czyli taka się nadaje ? Te STP czy GMS są drogie. Wyszłoby około 250zł za samo wyciszenie - raczej odpadają.
Wygłusza sie całą powierzchnie drzwi weznątrz jak i wewnątrz. Zresztą obczaj sobie zdjecie.deejwid pisze:drzwi wewnątrz - chodzi Ci o to co jest tak jakby za głośnikiem tu za magnesem ?
drzwi zewnątrz - chodzi o tą blachę co jest na równo dystansu ?
Dynamat to nie jest najtańsza opcja wygłuszania- pierwsze słysze, raczej najdroższa
Jak wygłuszyłes u siebie drzwi i nie czules różnicy to faktycznie cos jest nie tak albo z wygłuszeniem albo ....sam nie wiem
Sub ma dopełniac częstotliwości i pasmo dlatego jest przetwornikiem subniskotonowym a nie grac najgłośniej w aucie! zalezy co sie lubi. albo sie jest SQ albo DB nie o tym temat.
NIGDY NIE JEŻDŻĘ BEZ RADIA!!!
Moje cabrio -> [External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;
Moje cabrio -> [External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Posty: 156
- Rejestracja: 11 kwie 2011, 18:18
- Imię: Dawid
- Auto: Opel Astra F HB `96r
- Silnik: X16SZR 1.6 8v 75km
- Lokalizacja: TBU TKA
No ok już zrozumiałem wszystko
Pozostaje jeszcze tylko pytanie ile kupić metrów tego kabla 1.5mm OFC żeby go ładnie pochować no i żeby nie brakło
Pozostaje jeszcze tylko pytanie ile kupić metrów tego kabla 1.5mm OFC żeby go ładnie pochować no i żeby nie brakło
-
- Posty: 139
- Rejestracja: 26 paź 2008, 0:28
- Imię: Err
- Auto: Astra F Cabrio Bertone
- Silnik: X16SZR
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Biecz
kolego sznurek i jedziesz:D , albo przeciąg jakis inny kabel i bedzie robił za wzór. od radia do glośników w drzwiach noi do tweeterów osobno , czyli 4 sztuki ale nie znam odległości , ja mam tweetery w słupkach . Lepiej kupic więcej i spokojna robota. nie rób na styk, zostaw sobie więcej nie wiadomo co będzie w przyszłości , akurat starczyłoby wtedy na zwrotnice pod deską rozdzielczą , u siebie mam pod schowkiem pasażera z przodu.fajne miejsce, nie zawadzają i jest stabilnie. w razie czego mogę ręcznie zmieniac parametry.
NIGDY NIE JEŻDŻĘ BEZ RADIA!!!
Moje cabrio -> [External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;
Moje cabrio -> [External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;
- ilek8822
- Posty: 3066
- Rejestracja: 15 sty 2011, 12:20
- Imię: Kamil
- Auto: Astra GSI
- Silnik: c20xe
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Łagiewniki (koło Wrocławia)
Heh Może głupio wyszło jak napisałem, ale nie piłem do Ciebie Kolego Poprostu ogólnie wkurza mnie jak ktoś mówi że te maty to gó$#@ i że pękają i takie tam .frodo pisze:Kolego nikt tutaj nie pisałem o żadnych "cudach" z bollem tylko z app. Wewnątrz dekarką , dlaczego?? bo jest zajebiście miekka ale tez cięższa ale i tańsza. Teorii odnośnie wygłuszania jest tyle ile mechaników ale zasad należy sie trzymac.I nie mówie o dekarce ze jest to podstawą heeh. W lecie opalarki nie potrzebowałem. Drzwi odtłuśc najpierw benzyną ekstrakcyjną, umyj je dobrze. i staraj sie wszystkie otwory zatkac jalepiej podwójnie od wewnątrz i od zewnątrz , tutoriali na ten temat jest w googlach co niemiara nie bede wiecej pisał .
Dynamat to nie jest najtańsza opcja wygłuszania- pierwsze słysze, raczej najdroższa
Jak wygłuszyłes u siebie drzwi i nie czules różnicy to faktycznie cos jest nie tak albo z wygłuszeniem albo ....sam nie wiem
Sub ma dopełniac częstotliwości i pasmo dlatego jest przetwornikiem subniskotonowym a nie grac najgłośniej w aucie! zalezy co sie lubi. albo sie jest SQ albo DB nie o tym temat.
Co do dynamata, chodziło mi o to że zestawiając różne marki to do 300zł dynamat ma zestaw niby na dwoje drzwi. Inne wychodzą podobnie, ale mi wyszło jeszcze drożej o 50-100zł.
Różnica jest, ale ja nie uważam żeby była na tyle potężna by inwestować w wygłuszenie jak niektórzy po 500-1000zł i więcej. Dla mnie limit mojej choroby został osiągnięty poprostu w tym pułapie co mam teraz
No a co do suba no to ja lubie jak mi masuje plecki, dlatego mam RE
Moja GSI
ASIA by ilek8822 The rise of GSI str.42
BMW E38 Cyganeczka
BMW E38 czyli Cyganeczka by ilek8822
ASIA by ilek8822 The rise of GSI str.42
BMW E38 Cyganeczka
BMW E38 czyli Cyganeczka by ilek8822
-
- Posty: 139
- Rejestracja: 26 paź 2008, 0:28
- Imię: Err
- Auto: Astra F Cabrio Bertone
- Silnik: X16SZR
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Biecz
Kolego Illek w tym tez sie zgodze , 500 zł za drzwi to jest przesada. Mnie jak narazie wygłuszanie nie satysfakcjonuje, choroba psotępuje dlatego zmierzam ku zabudowie na drzwiach ,tj. utworzenie z kieszenie w drzwiach komory dla głośnika . niestety musze poczekac az sie cieplej zrobi...
NIGDY NIE JEŻDŻĘ BEZ RADIA!!!
Moje cabrio -> [External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;
Moje cabrio -> [External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Posty: 156
- Rejestracja: 11 kwie 2011, 18:18
- Imię: Dawid
- Auto: Opel Astra F HB `96r
- Silnik: X16SZR 1.6 8v 75km
- Lokalizacja: TBU TKA
Póki jesteśmy przy temacie. Jak pociągnę 4 kable od radia do drzwi to do których kabli podpinam zwrotnice ?
Tzn. idąc od radia > 2 kable (+ ; > zwrotnica > woofer ?
a gwizdki normalnie bez zwrotnicy ? radio > 2 kable (+ ; > gwizdek ?
Tzn. idąc od radia > 2 kable (+ ; > zwrotnica > woofer ?
a gwizdki normalnie bez zwrotnicy ? radio > 2 kable (+ ; > gwizdek ?
- ilek8822
- Posty: 3066
- Rejestracja: 15 sty 2011, 12:20
- Imię: Kamil
- Auto: Astra GSI
- Silnik: c20xe
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Łagiewniki (koło Wrocławia)
Na zworce pisze. Tweeter, wofeer i input. Więc chyba nie będzie problemu? Mogą być ewentualnie skróty od tego . No i - + też jest zaznaczony. Zobaczysz. W helixach jest mała zworkai troche inna niż wszystkie, ale instrukcje dają więc nie bój nic
Moja GSI
ASIA by ilek8822 The rise of GSI str.42
BMW E38 Cyganeczka
BMW E38 czyli Cyganeczka by ilek8822
ASIA by ilek8822 The rise of GSI str.42
BMW E38 Cyganeczka
BMW E38 czyli Cyganeczka by ilek8822
-
- Posty: 156
- Rejestracja: 11 kwie 2011, 18:18
- Imię: Dawid
- Auto: Opel Astra F HB `96r
- Silnik: X16SZR 1.6 8v 75km
- Lokalizacja: TBU TKA
No teraz rozumiem. Trochę nie zrozumiałem tej wypowiedzi i dlatego
2 drzwi: analogicznie do 1.
A tak w ogóle to zwrotnica coś daje czy jest to tylko coś w rodzaju rozgałęzienia ?
Jak będę miał odpięty tył (seria - bo pewnie będzie charczał jak założę dobry przód) to będę miał 4 wejścia głośnikowe wolne i wtedy można podłączyć każdy głośnik do jednego wejścia.
1 drzwi: od radia ciągnę dwa kable > zwrotnica > rozgałęziam na 4 kable > woofer i tweeter.frodo pisze:od radia do głośników w drzwiach noi do tweeterów osobno , czyli 4 sztuki
2 drzwi: analogicznie do 1.
A tak w ogóle to zwrotnica coś daje czy jest to tylko coś w rodzaju rozgałęzienia ?
Jak będę miał odpięty tył (seria - bo pewnie będzie charczał jak założę dobry przód) to będę miał 4 wejścia głośnikowe wolne i wtedy można podłączyć każdy głośnik do jednego wejścia.
- ilek8822
- Posty: 3066
- Rejestracja: 15 sty 2011, 12:20
- Imię: Kamil
- Auto: Astra GSI
- Silnik: c20xe
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Łagiewniki (koło Wrocławia)
Nie no jaj sobie nie rób Kolego .Rozdziela, ale sygnał odpowiedni do TW i WF .deejwid pisze:A tak w ogóle to zwrotnica coś daje czy jest to tylko coś w rodzaju rozgałęzienia ?
Poprostu odłącz je, zaizoluj kable i nic wiecej nie dotykaj .deejwid pisze:Jak będę miał odpięty tył (seria - bo pewnie będzie charczał jak założę dobry przód) to będę miał 4 wejścia głośnikowe wolne i wtedy można podłączyć każdy głośnik do jednego wejścia.
Moja GSI
ASIA by ilek8822 The rise of GSI str.42
BMW E38 Cyganeczka
BMW E38 czyli Cyganeczka by ilek8822
ASIA by ilek8822 The rise of GSI str.42
BMW E38 Cyganeczka
BMW E38 czyli Cyganeczka by ilek8822