GTC Surround by Findziu
-
- Posty: 54
- Rejestracja: 08 sie 2012, 10:40
- Imię: Marcin
- Auto: Astra H
- Silnik: Z20LER
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Wrocław/Zawiercie
GTC Surround by Findziu
Witam wszystkich!
Jak już kiedyś gdzieś pisałem - jestem maniakiem dobrego CarAudio. Dobrego w rozumieniu nie za drogo, ale dobrze!
Długo czekałem, gromadziłem sprzęt, zbierałem siły aż zastała mnie zima. We Wrocławiu garażu nie mam, ale jadąc do rodziny mogę liczyć na ogrzewane miejsce do "dłubania"... No ale wracając do tematu - potrzebuję abyście spojrzeli na plan i ocenili, zasugerowali, pomogli.
Zestaw będzie się składał z 11 głośników, 2 wzmacniaczy, procesora muzycznego i 2 kondensatorów. Całość na kablach 50mm2 (+ i - ciągnięty z akumulatora), radio fabryczne.
I teraz tak... Radio DVD90 Navi łączę z procesorem muzycznym JBL MS-8 poprzez złącze Hi-Level. Procesor ma 8 kanałów pod które można podłączyć albo wzmacniacz albo bezpośrednio głośniki (oby tylko pod jeden kanał była podpięta jedna rzecz!). Jako że na wzmacniaczach mam tylko 5 kanałów (Monoblok + 4 kanałówka) muszę część podłączyć pod MOSFETowy wzmacniacz z Procesora. Zrobię tak z Lewym Tweeterem przednich drzwi, Prawym Tweeterem przednich drzwi i głośnikiem centralnym w podszybiu. Tweetery pochodzą z zestawy Audio System HX 165 Phase, głośnik centralny to JBL GTO 328 (87mm). Kolejne 4 kanały podłączam do wzmacniacza Hifonics Zeus 4404. Zasilać one będą Lewy Woofer przedni, Prawy Woofer przedni i lewą i prawą stronę zespołu w tylnych boczkach. Woofery pochodzą z Audio System HX 165 Phase, a tylni system to Infinity Kappa 65.9CS. Tak więc przód zrobię na biwiring'u, a tył na oryginalnych zwrotnicach z Kappy. Ostatni kanał podłączę do Monobloku Hifonics Zeus 2201 który zasilać będzie dwa SubWoofery RockFord Fosgate Punch P3 D410.
Monoblok będzie wspierany przez kondensator Hifonics HFC 2200 (2,2F), a 4ro kanałówkę wspiera kondensator Renegade 1F.
Podsumowanie:
CH1: Tweeter Audio System HX 165 Phase na JBL MS-8
CH2: Tweeter Audio System HX 165 Phase na JBL MS-8
CH3: JBL GTO 328 na JBL MS-8
CH4: Woofer Audio System HX 165 Phase na Hifonics Zeus 4404
CH5: Woofer Audio System HX 165 Phase na Hifonics Zeus 4404
CH6: Infinity Kappa 65.9CS na Hifonics Zeus 4404
CH7: Infinity Kappa 65.9CS na Hifonics Zeus 4404
CH8: 2x Rockford Fosgate Punch P3D410 na Hifonics Zeus 2201
Jakieś sugestie? Coś pozmieniać? Może macie jakieś doświadczenia z tym sprzętem?
Jak już kiedyś gdzieś pisałem - jestem maniakiem dobrego CarAudio. Dobrego w rozumieniu nie za drogo, ale dobrze!
Długo czekałem, gromadziłem sprzęt, zbierałem siły aż zastała mnie zima. We Wrocławiu garażu nie mam, ale jadąc do rodziny mogę liczyć na ogrzewane miejsce do "dłubania"... No ale wracając do tematu - potrzebuję abyście spojrzeli na plan i ocenili, zasugerowali, pomogli.
Zestaw będzie się składał z 11 głośników, 2 wzmacniaczy, procesora muzycznego i 2 kondensatorów. Całość na kablach 50mm2 (+ i - ciągnięty z akumulatora), radio fabryczne.
I teraz tak... Radio DVD90 Navi łączę z procesorem muzycznym JBL MS-8 poprzez złącze Hi-Level. Procesor ma 8 kanałów pod które można podłączyć albo wzmacniacz albo bezpośrednio głośniki (oby tylko pod jeden kanał była podpięta jedna rzecz!). Jako że na wzmacniaczach mam tylko 5 kanałów (Monoblok + 4 kanałówka) muszę część podłączyć pod MOSFETowy wzmacniacz z Procesora. Zrobię tak z Lewym Tweeterem przednich drzwi, Prawym Tweeterem przednich drzwi i głośnikiem centralnym w podszybiu. Tweetery pochodzą z zestawy Audio System HX 165 Phase, głośnik centralny to JBL GTO 328 (87mm). Kolejne 4 kanały podłączam do wzmacniacza Hifonics Zeus 4404. Zasilać one będą Lewy Woofer przedni, Prawy Woofer przedni i lewą i prawą stronę zespołu w tylnych boczkach. Woofery pochodzą z Audio System HX 165 Phase, a tylni system to Infinity Kappa 65.9CS. Tak więc przód zrobię na biwiring'u, a tył na oryginalnych zwrotnicach z Kappy. Ostatni kanał podłączę do Monobloku Hifonics Zeus 2201 który zasilać będzie dwa SubWoofery RockFord Fosgate Punch P3 D410.
Monoblok będzie wspierany przez kondensator Hifonics HFC 2200 (2,2F), a 4ro kanałówkę wspiera kondensator Renegade 1F.
Podsumowanie:
CH1: Tweeter Audio System HX 165 Phase na JBL MS-8
CH2: Tweeter Audio System HX 165 Phase na JBL MS-8
CH3: JBL GTO 328 na JBL MS-8
CH4: Woofer Audio System HX 165 Phase na Hifonics Zeus 4404
CH5: Woofer Audio System HX 165 Phase na Hifonics Zeus 4404
CH6: Infinity Kappa 65.9CS na Hifonics Zeus 4404
CH7: Infinity Kappa 65.9CS na Hifonics Zeus 4404
CH8: 2x Rockford Fosgate Punch P3D410 na Hifonics Zeus 2201
Jakieś sugestie? Coś pozmieniać? Może macie jakieś doświadczenia z tym sprzętem?
Motor: Z20LER 200KM
Mods: Ronal OPC 17"; H&R -30mm
Audio: [External Link Removed for Guests]
Mods: Ronal OPC 17"; H&R -30mm
Audio: [External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 54
- Rejestracja: 08 sie 2012, 10:40
- Imię: Marcin
- Auto: Astra H
- Silnik: Z20LER
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Wrocław/Zawiercie
Otóż Moi drodzy posiadacze "Zestawu naprawczego"... WYJE@#$%CIE TO GOOWNO Z BAGAŻNIKA!!!
Jadąc do domu na Święta (gdzie miałem montować granie) złapałem gumę. Dosłownie wystrzeliła Mi opona. Co znalazłem w bagażniku... zestaw naprawczy! Gdzie mogłem go sobie wsadzić przy dziurze w oponie o średnicy 2cm?! Odpowiedzcie sobie sami
Generalnie 350zł laweta + 500zł nowe dwie oponki + 100zł używana stalówka + przyjazd do domu o 16:00 w Wigilię.
Nie zamontowałem grania z uwagi na brak czasu + nadszarpnięty budżet (nie kupiłem gąbek na wyciszenie tapicerki + jakiś tam rozdzielaczy napięcia itd itp., a chcę wszystko zamontować raz a dobrze).
Koniec stycznia jadę na 5dni domu pilnować podczas wyjazdu rodzinki - wtedy dokonam "ożywienia potwora" )
Jadąc do domu na Święta (gdzie miałem montować granie) złapałem gumę. Dosłownie wystrzeliła Mi opona. Co znalazłem w bagażniku... zestaw naprawczy! Gdzie mogłem go sobie wsadzić przy dziurze w oponie o średnicy 2cm?! Odpowiedzcie sobie sami
Generalnie 350zł laweta + 500zł nowe dwie oponki + 100zł używana stalówka + przyjazd do domu o 16:00 w Wigilię.
Nie zamontowałem grania z uwagi na brak czasu + nadszarpnięty budżet (nie kupiłem gąbek na wyciszenie tapicerki + jakiś tam rozdzielaczy napięcia itd itp., a chcę wszystko zamontować raz a dobrze).
Koniec stycznia jadę na 5dni domu pilnować podczas wyjazdu rodzinki - wtedy dokonam "ożywienia potwora" )
Motor: Z20LER 200KM
Mods: Ronal OPC 17"; H&R -30mm
Audio: [External Link Removed for Guests]
Mods: Ronal OPC 17"; H&R -30mm
Audio: [External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 199
- Rejestracja: 27 lis 2012, 17:24
- Imię: Damian
- Auto: Astra GTC / BMW E30 Coupe
- Silnik: 1.9 bocian :D / 2.5
- Województwo: dolnośląskie
Nawety gdyby Ci się ta opona tylko przebiła to i tak lipa na maxa, bo po użyciu tej mega, super fajnej pianki z zestawu naprawczego i tak opona jest do wywalenia. Jedyne co to dojedziesz do najbliższego sklepu z oponami. Moim zdaniem to rozwiązanie jest totalnie bez sensu ponieważ w dobie mobilnej wulkanizacji 24h/dobę w 1-2h przyjeżdżają do Ciebie na trasę i wymieniają ci wszystko na miejscu, a wszystko za mniej niż koszt lawety.Findziu pisze:Otóż Moi drodzy posiadacze "Zestawu naprawczego"... WYJE@#$%CIE TO GOOWNO Z BAGAŻNIKA!!!
Jadąc do domu na Święta (gdzie miałem montować granie) złapałem gumę. Dosłownie wystrzeliła Mi opona. Co znalazłem w bagażniku... zestaw naprawczy! Gdzie mogłem go sobie wsadzić przy dziurze w oponie o średnicy 2cm?! Odpowiedzcie sobie sami
Generalnie 350zł laweta + 500zł nowe dwie oponki + 100zł używana stalówka + przyjazd do domu o 16:00 w Wigilię.
Powered by Bear Garage
-
- Posty: 54
- Rejestracja: 08 sie 2012, 10:40
- Imię: Marcin
- Auto: Astra H
- Silnik: Z20LER
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Wrocław/Zawiercie
Potwór powoli powstaje... niestety baaardzo powoli!!!
Nie wiem czy od razu wszystko opiszę, a w sumie wiem że tego nie zrobię bo nie wszystko gotowe, ale chcę się podzielić z wami kilkoma uwagami które mogą być pomocne przy montażu waszych CA + Fotorelacja.
1. Kompletowanie sprzętu
Co będzie grało w mojej GTC opisałem już powyżej, więc nie będę się powtarzał
Wiem już że nie zamontuję wszystkiego od razu bo zrobienie zabudowy bagażnika to duże przedsięwzięcie. Nie mniej jednak sprzęt już jest.
Docelowo chciałbym wymienić Hifonics Zeus 4404 na Hifonics Zeus 9404 (Woofer Audio System EX HX 165 Phase ma 140Watt RMS, Zeus 4404 ma 75Watt więc nie osiągnę pełni siły. Zeus 9404 ma 150Watt więc jest ok.).
Dodatkowo montując Hifonics Zeus 9404 będę potrzebował lepszego kondensatora. Aby zachować estetykę będzie to drugi Hifonics HFC 2200 (2,2 F).
Może nie będę wtedy pozbywał się Zeusa 4404 i zasilę nim Tweetery i środkowy które aktualnie obsługiwane będą przez JBL MS8... zobaczymy ile miejsca zostanie w bagażniku
2. Położenie kabli
Robiłem to wiele razy i wydawało mi się że będzie to łatwe, proste i przyjemne... niestety przy ilości i przekrojach kabli jakie użyłem okazało się to męką!!!
Łącznie użyłem spooooro miedzi w składzie:
5m + Hollywood 50mm2 od akumulatora
5m - Hollywood 50mm2 od akumulatora
3m + Sinuslive 16mm2 od akumulatora do schowka w którym siedzi JBL MS8
2x 6m 2x2,5mm2 do wooferów w drzwiach
2x 2m 2x2,5mm2 do zestawu w boczki
2x 6m 2x1,5mm2 do Tweeterów w drzwi
1x 7m 2x1,5mm2 do głośnika w podszybiu
2x 2m 2x1,5mm2 do Tweeterów ze schowka w którym siedzi JBL MS8
1x 2m 2x1,5mm2 do głośnika w podszybiu ze schowka w którym siedzi JBL MS8
4x 5m RCA od schowka do wzmacniaczy w bagażniku (1xRCA nadmiaru gdyby jednak Zeus 4404 został)
Razem 74m
Jak widać uwzględniłem od razu możliwość pozostawienia Zeusa 4404 i zasilania wszystkiego wzmacniaczami z bagażnika nie opierając się na JBL MS8. W przyszłości zobaczymy czy to niepotrzebny bagaż, czy potrzebna prewencja
Pojawiło się kilka problemów... Po pierwsze przejście przez grodź środkową. Temat był opisywany w innych wątkach, więc nie będę się rozpisywał. Ja generalnie nie wykorzystałem zaślepki tylko wiertarkę
Kabli było naprawdę sporo, ale montaż przebiegał bez większych problemów:
Po wszystkim zrobiło się dość gęsto pod tylną kanapą
Po przeciągnięciu kabli w progach przyszedł czas na "przebicie" się do drzwi. Dużo zdjęć nie robiłem bo o mało żyłka mi nie pękła jak przeciskałem te kable:
Generalnie patent jest taki że od środka auta lekko nacinacie gumę, wciskacie kable, prostujecie ten karbowany wężyk z pomiędzy karoserii a drzwiami i modlicie się żeby kable się o niego nie zahaczyły.
Kolejnym krokiem jest przerobienie wtyczki za pomocą wiertarki W kostce na dole jest wolne miejsce na 8 pinów. Rozwiercacie je wiertłem 5 lub 6 uważając żeby nie naruszyć pinów ani kabli.
Wtyczkę która jest w drzwiach wypinacie i robicie w niej to samo.
Łatwo się pisze, ale uwierzcie... 4h się męczyłem z jednym skrzydłem!!!
Nie mniej jednak - ETAP KABLI ZAKOŃCZONY!
3. Radio
Po wielu przemyśleniach doszedłem do wniosku iż zostaje seryjne DVD90 Navi. Za jakość dźwięku i tak odpowiadać będzie procesor JBL, ale musi dochodzić do niego sygnał dobrej jakości!
Dlatego właśnie wysłałem radio do Katowic w celu przerobienia:
W Katowicach dodano dwie wiązki kabli RCA wypuszczone z przedwzmacniacza + dolutowano hardware odpowiedzialny za AUX in.
Generalnie bardzo polecam Radosława z Katowic. Dobry kontakt, szybka robota i zainteresowanie wynikami swojej pracy.
4. Wygłuszanie
4.1. Tylne boczki
Przyznam szczerze, jest to etap z którego nie do końca jestem zadowolony. Nie byłem przygotowany na aż tak duże otwory konstrukcyjne i nie miałem blachy do ich zastawienia, ale po kolei...
Żeby dobrać się do boczków trzeba odkręcić tylne fotele. Podgrzewałem, biłem młotkiem, WD40 i w końcu odkręciłem.
Trochę się namęczyłem żeby pozbyć się kleju który trzymał to szmatowate oemowskie wygłuszenie, ale się udało.
Moim oczom ukazały się dwa duże otwory konstrukcyjne i czarne wygłuszenie wewnętrznej komory. Nie wiem czy zrobiłem dobrze, ale stwierdziłem że do wnętrza dodam tylko matę za głośnik i oprę się na oryginalnym wygłuszeniu.
Korzystając z pomysłów kolegi z forum - marcin-real - dokleiłem do wnętrza wypustki rozpraszające dźwięk:
Tak wygląda całość po przeleceniu "wałkiem" i opalarką:
A tak z zamontowanym Wooferem od Kappy:
Jako że plastiki w naszych boczkach łączone są trzeszczącymi nitami z plastiku, wytłumiłem je specjalną pastą tłumiącą:
Docelowo mam zamiar w wyciętej w boczku dziurze zamontować jeszcze Tweeter od Infinity Kappa i całość puścić na zwrotnicy od zestawu. Na razie jednak postanowiłem iż sam woofer będzie tam robił delikatny bas do póki nie wyrzeźbię zabudowy bagażnika.
Na wygłuszenie tyłu zużyłem 10 mat o rozmiarach 25cmx50xcm i ok 0,8kg pasty tłumiącej.
4.2. Skrzydła drzwiowe
Drzwi chciałem wygłuszyć, podobnie jak boczki, tylko za głośnikiem i na zewnętrznej blasze. Natchnął mnie jednak GRAND_GTC swoim wygłuszeniem opartym na 50matach Doszedłem do wniosku iż u mnie też trzeba zrobić tak, abym mógł powiedzieć że "nie ma lipy"
Jako że temat wygłuszania drzwi był już poruszany, więc nie będę opisywał procesu - po prostu załączę kilka fotek:
Do środka weszło 6mat:
Ciekawym elementem było zakrycie otworów konstrukcyjnych. Zrobiłem je z blachy, którą odpowiednio dociąłem i przymocowałem za pomocą kleju do szyb (aby wyeliminować ewentualne drgania i odgłosy rezonansu blacha o blachę) + małe wkręty:
Tutaj całość, po opalaniu i wałkowaniu, z zamontowanym Audio System HX165 Phase:
Podsumowanie: 13mat 25cmx50cm na jedno skrzydło. Wygłuszenie tapicerki pastą planuję na dzisiaj, więc ilość podam później.
CDN...
Nie wiem czy od razu wszystko opiszę, a w sumie wiem że tego nie zrobię bo nie wszystko gotowe, ale chcę się podzielić z wami kilkoma uwagami które mogą być pomocne przy montażu waszych CA + Fotorelacja.
1. Kompletowanie sprzętu
Co będzie grało w mojej GTC opisałem już powyżej, więc nie będę się powtarzał
Wiem już że nie zamontuję wszystkiego od razu bo zrobienie zabudowy bagażnika to duże przedsięwzięcie. Nie mniej jednak sprzęt już jest.
Docelowo chciałbym wymienić Hifonics Zeus 4404 na Hifonics Zeus 9404 (Woofer Audio System EX HX 165 Phase ma 140Watt RMS, Zeus 4404 ma 75Watt więc nie osiągnę pełni siły. Zeus 9404 ma 150Watt więc jest ok.).
Dodatkowo montując Hifonics Zeus 9404 będę potrzebował lepszego kondensatora. Aby zachować estetykę będzie to drugi Hifonics HFC 2200 (2,2 F).
Może nie będę wtedy pozbywał się Zeusa 4404 i zasilę nim Tweetery i środkowy które aktualnie obsługiwane będą przez JBL MS8... zobaczymy ile miejsca zostanie w bagażniku
2. Położenie kabli
Robiłem to wiele razy i wydawało mi się że będzie to łatwe, proste i przyjemne... niestety przy ilości i przekrojach kabli jakie użyłem okazało się to męką!!!
Łącznie użyłem spooooro miedzi w składzie:
5m + Hollywood 50mm2 od akumulatora
5m - Hollywood 50mm2 od akumulatora
3m + Sinuslive 16mm2 od akumulatora do schowka w którym siedzi JBL MS8
2x 6m 2x2,5mm2 do wooferów w drzwiach
2x 2m 2x2,5mm2 do zestawu w boczki
2x 6m 2x1,5mm2 do Tweeterów w drzwi
1x 7m 2x1,5mm2 do głośnika w podszybiu
2x 2m 2x1,5mm2 do Tweeterów ze schowka w którym siedzi JBL MS8
1x 2m 2x1,5mm2 do głośnika w podszybiu ze schowka w którym siedzi JBL MS8
4x 5m RCA od schowka do wzmacniaczy w bagażniku (1xRCA nadmiaru gdyby jednak Zeus 4404 został)
Razem 74m
Jak widać uwzględniłem od razu możliwość pozostawienia Zeusa 4404 i zasilania wszystkiego wzmacniaczami z bagażnika nie opierając się na JBL MS8. W przyszłości zobaczymy czy to niepotrzebny bagaż, czy potrzebna prewencja
Pojawiło się kilka problemów... Po pierwsze przejście przez grodź środkową. Temat był opisywany w innych wątkach, więc nie będę się rozpisywał. Ja generalnie nie wykorzystałem zaślepki tylko wiertarkę
Kabli było naprawdę sporo, ale montaż przebiegał bez większych problemów:
Po wszystkim zrobiło się dość gęsto pod tylną kanapą
Po przeciągnięciu kabli w progach przyszedł czas na "przebicie" się do drzwi. Dużo zdjęć nie robiłem bo o mało żyłka mi nie pękła jak przeciskałem te kable:
Generalnie patent jest taki że od środka auta lekko nacinacie gumę, wciskacie kable, prostujecie ten karbowany wężyk z pomiędzy karoserii a drzwiami i modlicie się żeby kable się o niego nie zahaczyły.
Kolejnym krokiem jest przerobienie wtyczki za pomocą wiertarki W kostce na dole jest wolne miejsce na 8 pinów. Rozwiercacie je wiertłem 5 lub 6 uważając żeby nie naruszyć pinów ani kabli.
Wtyczkę która jest w drzwiach wypinacie i robicie w niej to samo.
Łatwo się pisze, ale uwierzcie... 4h się męczyłem z jednym skrzydłem!!!
Nie mniej jednak - ETAP KABLI ZAKOŃCZONY!
3. Radio
Po wielu przemyśleniach doszedłem do wniosku iż zostaje seryjne DVD90 Navi. Za jakość dźwięku i tak odpowiadać będzie procesor JBL, ale musi dochodzić do niego sygnał dobrej jakości!
Dlatego właśnie wysłałem radio do Katowic w celu przerobienia:
W Katowicach dodano dwie wiązki kabli RCA wypuszczone z przedwzmacniacza + dolutowano hardware odpowiedzialny za AUX in.
Generalnie bardzo polecam Radosława z Katowic. Dobry kontakt, szybka robota i zainteresowanie wynikami swojej pracy.
4. Wygłuszanie
4.1. Tylne boczki
Przyznam szczerze, jest to etap z którego nie do końca jestem zadowolony. Nie byłem przygotowany na aż tak duże otwory konstrukcyjne i nie miałem blachy do ich zastawienia, ale po kolei...
Żeby dobrać się do boczków trzeba odkręcić tylne fotele. Podgrzewałem, biłem młotkiem, WD40 i w końcu odkręciłem.
Trochę się namęczyłem żeby pozbyć się kleju który trzymał to szmatowate oemowskie wygłuszenie, ale się udało.
Moim oczom ukazały się dwa duże otwory konstrukcyjne i czarne wygłuszenie wewnętrznej komory. Nie wiem czy zrobiłem dobrze, ale stwierdziłem że do wnętrza dodam tylko matę za głośnik i oprę się na oryginalnym wygłuszeniu.
Korzystając z pomysłów kolegi z forum - marcin-real - dokleiłem do wnętrza wypustki rozpraszające dźwięk:
Tak wygląda całość po przeleceniu "wałkiem" i opalarką:
A tak z zamontowanym Wooferem od Kappy:
Jako że plastiki w naszych boczkach łączone są trzeszczącymi nitami z plastiku, wytłumiłem je specjalną pastą tłumiącą:
Docelowo mam zamiar w wyciętej w boczku dziurze zamontować jeszcze Tweeter od Infinity Kappa i całość puścić na zwrotnicy od zestawu. Na razie jednak postanowiłem iż sam woofer będzie tam robił delikatny bas do póki nie wyrzeźbię zabudowy bagażnika.
Na wygłuszenie tyłu zużyłem 10 mat o rozmiarach 25cmx50xcm i ok 0,8kg pasty tłumiącej.
4.2. Skrzydła drzwiowe
Drzwi chciałem wygłuszyć, podobnie jak boczki, tylko za głośnikiem i na zewnętrznej blasze. Natchnął mnie jednak GRAND_GTC swoim wygłuszeniem opartym na 50matach Doszedłem do wniosku iż u mnie też trzeba zrobić tak, abym mógł powiedzieć że "nie ma lipy"
Jako że temat wygłuszania drzwi był już poruszany, więc nie będę opisywał procesu - po prostu załączę kilka fotek:
Do środka weszło 6mat:
Ciekawym elementem było zakrycie otworów konstrukcyjnych. Zrobiłem je z blachy, którą odpowiednio dociąłem i przymocowałem za pomocą kleju do szyb (aby wyeliminować ewentualne drgania i odgłosy rezonansu blacha o blachę) + małe wkręty:
Tutaj całość, po opalaniu i wałkowaniu, z zamontowanym Audio System HX165 Phase:
Podsumowanie: 13mat 25cmx50cm na jedno skrzydło. Wygłuszenie tapicerki pastą planuję na dzisiaj, więc ilość podam później.
CDN...
Ostatnio zmieniony 22 maja 2013, 15:08 przez Findziu, łącznie zmieniany 1 raz.
Motor: Z20LER 200KM
Mods: Ronal OPC 17"; H&R -30mm
Audio: [External Link Removed for Guests]
Mods: Ronal OPC 17"; H&R -30mm
Audio: [External Link Removed for Guests]
- zaki1989
- Posty: 717
- Rejestracja: 10 gru 2011, 14:21
- Imię: Łukasz
- Auto: Astra GTC
- Silnik: 1.9 150KM IDS+
- Województwo: mazowieckie
fotki nie działają.. a tak w ogóle, to nie szkoda podłączać tego pod dvd90? wiem że za nim podłączony będzie procesor muzyczny, ale spójrzmy prawdzie w oczy.. to tylko "podkolorowanie dźwięku", tego czego niszczy fabryczny wzmacniacz nie da sie nijak odzyskać..
Astra GTC, 1.9 DTH, IDS+, DPF off, customowy kolektor dolotowy ~ 170KM
-
- Posty: 54
- Rejestracja: 08 sie 2012, 10:40
- Imię: Marcin
- Auto: Astra H
- Silnik: Z20LER
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Wrocław/Zawiercie
Dlatego RCA wyprowadzone jest sprzed wzmacniacza w radio.
Zaraz poprawiam fotki. Muszę wstawić na inną stronę.
POPRAWIONE!!!
-- 23 maja 2013, o 11:13 --
Mała aktualizacja...
Wczoraj zająłem się drzwiami kierowcy i lepiej obfotografowałem przerobioną kostkę w drzwiach.
Przeciągnięcie kabli przez karbowany wężyk:
Podziurawiona kostka z przeciągniętymi kablami:
A tutaj dziura we wtyczce wyjętej z drzwi:
CDN...
Zaraz poprawiam fotki. Muszę wstawić na inną stronę.
POPRAWIONE!!!
-- 23 maja 2013, o 11:13 --
Mała aktualizacja...
Wczoraj zająłem się drzwiami kierowcy i lepiej obfotografowałem przerobioną kostkę w drzwiach.
Przeciągnięcie kabli przez karbowany wężyk:
Podziurawiona kostka z przeciągniętymi kablami:
A tutaj dziura we wtyczce wyjętej z drzwi:
CDN...
Motor: Z20LER 200KM
Mods: Ronal OPC 17"; H&R -30mm
Audio: [External Link Removed for Guests]
Mods: Ronal OPC 17"; H&R -30mm
Audio: [External Link Removed for Guests]
- golo
- Posty: 4
- Rejestracja: 04 maja 2013, 16:10
- Imię: Arkadiusz
- Auto: Astra CDTI 1.9 Edition
- Województwo: pomorskie
panowie, moze nie powinienem w tym miejscu ale jak zgrywacie mp3 na płyty w nero 8 lub 10 aby czytało je cd70???
- wroneq
- Posty: 537
- Rejestracja: 23 mar 2011, 19:27
- Imię: Marcin
- Auto: GTC OPC Line
- Silnik: mam silnik
- Województwo: lubelskie
- Lokalizacja: Lublin
Nagraj sobie np w Roxio normalnie jako płytę z danymi.
A nie nagrywasz przypadkiem na jakieś tanie CD-RW ? Mi jakiejś najtańszej płyty CD30MP3 nie czytał.
A nie nagrywasz przypadkiem na jakieś tanie CD-RW ? Mi jakiejś najtańszej płyty CD30MP3 nie czytał.
Była Corsa C jest Astra GTC
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]