Wymiana radia fabrycznego
- skazalko
- Posty: 2
- Rejestracja: 24 mar 2015, 17:22
- Imię: Mateusz
- Auto: Astra H
- Silnik: 1.6
- Województwo: Zagranica - UE
Wymiana radia fabrycznego
Witam, zakupiłem dzisiaj radio Pioneer FH460UI. Po demontażu fabrycznego i po podłączeniu nowego radia następuję całkowity brak reakcji. Nie działa nic, czy problemem jest inne ułożenie kabli na fabrycznej kostce ?
Z góry dziękuję za odpowiedź
Z góry dziękuję za odpowiedź
- marwisn
- Posty: 4598
- Rejestracja: 18 cze 2012, 19:46
- Imię: Marcin
- Auto: Seat Leon
- Silnik: 1.4 TSI
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 26 razy
- Kontakt:
Zepnij żółty z czerwonym od Pioneera. Całość podepnij pod czerwony w kostce od instalacji w aucie. Radio będzie miało zasilanie stale i będzie można je włączyć i wyłączyć przyciskiem Power.
Żeby startowało po kluczyki dwa wyjścia:
- moduł can do radia
- zasilanie przez przekaźnik
Sterowanie radia z kierownicy oraz obsługa komputera nie zadziała (chyba że masz odpowiedni moduł zakupiony).
Żeby startowało po kluczyki dwa wyjścia:
- moduł can do radia
- zasilanie przez przekaźnik
Sterowanie radia z kierownicy oraz obsługa komputera nie zadziała (chyba że masz odpowiedni moduł zakupiony).
DO - AF - ZA - AH - AK - SL
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
- skazalko
- Posty: 2
- Rejestracja: 24 mar 2015, 17:22
- Imię: Mateusz
- Auto: Astra H
- Silnik: 1.6
- Województwo: Zagranica - UE
Zółty jest podłączony pod czerwony w kostce, ale czerwony od radia jest osobny jako uziemienie.
- marwisn
- Posty: 4598
- Rejestracja: 18 cze 2012, 19:46
- Imię: Marcin
- Auto: Seat Leon
- Silnik: 1.4 TSI
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 26 razy
- Kontakt:
Standardowe oznaczenie kabli w radiu :
Żółty - podtrzymanie pamięci
Czerwony - zasilanie (może być po kluczyku)
Czarny - masa
Połącz czerwony z żółtym od radia razem i do + 12V (czerwony w kostce fakra). Czarny do masy (czarny w kostce fakra).
Plusa po stacyjce w wiązce radia w aucie nie ma, bo sygnał o przekręceniu stacyjki idzie magistralą CAN.
Żółty - podtrzymanie pamięci
Czerwony - zasilanie (może być po kluczyku)
Czarny - masa
Połącz czerwony z żółtym od radia razem i do + 12V (czerwony w kostce fakra). Czarny do masy (czarny w kostce fakra).
Plusa po stacyjce w wiązce radia w aucie nie ma, bo sygnał o przekręceniu stacyjki idzie magistralą CAN.
DO - AF - ZA - AH - AK - SL
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 24
- Rejestracja: 12 lis 2014, 15:41
- Imię: Przemek
- Auto: Astra G
- Silnik: X16XEL
- Województwo: łódzkie
Odkopę nieco temat, też montowałem Pioneera tylko ,że MVH-170UB , naoglądałem się mnóstwo filmików, poradników i żaden nie pomógł. Otóż złączyłem żółty przewód od radia z przewodem czerwonym. Wyjąłem kluczyk, włączam i co- DZIAŁA!! Wielkie halo, wszystko było by ok, gdyby nie fakt ,że nie chce się WYłączyć... Nie wiem jak to możliwe ,ale działa bez kluczyka , włączy się ale z wyłączeniem nie ma szans... Jakieś propozycje?
-
- Posty: 515
- Rejestracja: 30 mar 2014, 4:02
- Auto: Astra F
- Silnik: x16szr
- Województwo: pomorskie
No jato jakie. Zajrzeć do schematu. Jak się połączy czerwony z żółtym to tak się własnie dzieje, żadna nowość.
Ludzie dzielą się na dwie grupy. Na tych co mają Z19DT i tych co maja 1.9CDTI EcoTec.
- marwisn
- Posty: 4598
- Rejestracja: 18 cze 2012, 19:46
- Imię: Marcin
- Auto: Seat Leon
- Silnik: 1.4 TSI
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 26 razy
- Kontakt:
W astrze G czerwony to plus po kluczyki, a żółty to stałe 12V.
Jak chcesz by radio startowało po przekręceniu kluczyka i gasło po zgaszeniu auta to zasilanie dajesz na czerwony, a podtrzymanie pamięci na żółty.
Jak chcesz by radio startowało po przekręceniu kluczyka i gasło po zgaszeniu auta to zasilanie dajesz na czerwony, a podtrzymanie pamięci na żółty.
DO - AF - ZA - AH - AK - SL
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
- Jacekwit
- Posty: 5
- Rejestracja: 06 kwie 2016, 21:29
- Imię: Jacek
- Auto: Astra H
- Silnik: 1.9CDTI
- Województwo: podkarpackie
Witam serdzecznie,
Jestem tutaj nowy wiec prosz o wyrozumialosc.
Chcialem sie podlacyc pod temat, a mianowicie mam podobny problem, po wyjeciu orginalnego radia I wpieciu innego tzn. Sony
MEX-N4100 Nic sie nie dzieje, poprostu nie dziala.
Czy mam zrobic podobnie jak wyzej w poscie, polaczyc dwa kable razem zloty I czerwony, a potem polaczyc je do czerwonego?
Prosze o pomoc.
Jestem tutaj nowy wiec prosz o wyrozumialosc.
Chcialem sie podlacyc pod temat, a mianowicie mam podobny problem, po wyjeciu orginalnego radia I wpieciu innego tzn. Sony
MEX-N4100 Nic sie nie dzieje, poprostu nie dziala.
Czy mam zrobic podobnie jak wyzej w poscie, polaczyc dwa kable razem zloty I czerwony, a potem polaczyc je do czerwonego?
Prosze o pomoc.
- Jacekwit
- Posty: 5
- Rejestracja: 06 kwie 2016, 21:29
- Imię: Jacek
- Auto: Astra H
- Silnik: 1.9CDTI
- Województwo: podkarpackie
Rozumiem, to jak najlepiej zrobic zeby dzialalo I nie gubilo ustawien. Co z czym polczyc?
Dziekuje
Dziekuje