Głośniki są, kable są. Jak podłączyć pod kostkę ISO?

porady, informacje dotyczące sprzętu car audio
quatroo

Użytkownik
Posty: 50
Rejestracja: 25 kwie 2015, 16:30
Imię: Tomek
Auto: Astra F
Silnik: 1.4 8v
Województwo: warmińsko-mazurskie

Głośniki są, kable są. Jak podłączyć pod kostkę ISO?

#1

Nieprzeczytany post autor: quatroo »

Hej.
Kupiłem głośniki 6x9 peying na tylnią półkę w astrze F 99r, jako iż nie są poprowadzone kable do tyłu, muszę zrobić to sam. Chciałbym poprowadzić je stroną pasażera odkrecic boczek przy nogach (jest tam jedna śruba) i podłączyć pod kostkę. Tutaj mam pytanie. Jak się podłącza kable pod kostkę? Trzeba mieć jakąś końcówkę do włożenia w nią? Czy normalnie wkłada się tam kable. Jestem trochę zielony, nie znalazłem żadnych poradników z tym związanych. Nawet filmiku a to bardzo by mi pomogło. Jedynie znalazłem rysunek co gdzie podłączyć.

A mam jeszcze jedno pytanie. Żeby do tej kostki się dostać trzeba demontować cały przód (plastiki)? Ciężkie wydaje się dojście do tej kostki. :/

Awatar użytkownika
ilek8822

Przedstawiciel Regionu
Posty: 3066
Rejestracja: 15 sty 2011, 12:20
Imię: Kamil
Auto: Astra GSI
Silnik: c20xe
Województwo: dolnośląskie
Lokalizacja: Łagiewniki (koło Wrocławia)

#2

Nieprzeczytany post autor: ilek8822 »

Kable, ciągniesz bokiem jak pisałeś od strony pasażera, potem za schowkiem i bez problemu dostaniesz się nimi do radia. A boczek przy nogach jest złączony z osłoną progu i jest tam parę śrub za zaślepkami . Nie musisz nic demontować na konsoli środkowej. Na wyciągniętym radioodtwarzaczu wszystko robisz.

Co do podłączenia , jeśli nie masz wystających kabli z kostki ISO by się podpiąć, to lecisz do elektrycznego i kupujesz takowe kabelki lub nawet całą kostkę nową. Tylne głośniki wpinasz na lewym i prawym końcu kostki. Zazwyczaj to dwa fioletowe (Prawy tył) i dwa zielone (lewy tył) .

quatroo

Użytkownik
Posty: 50
Rejestracja: 25 kwie 2015, 16:30
Imię: Tomek
Auto: Astra F
Silnik: 1.4 8v
Województwo: warmińsko-mazurskie