Jak wylogować CD70
- miko00
- Posty: 24
- Rejestracja: 14 cze 2015, 20:33
- Imię: Mikołaj
- Auto: Astra H
- Silnik: Z16XEP
- Województwo: wielkopolskie
Re: Jak wylogować CD70
Jakby to zadziałało, to byłbym w stanie poświęcić CD30 dla dobra sprawy Bo w tym momencie mam CD70 z kodem, którego nie mogę wylogować, a jakby nie patrzeć trochę kasy utopiłem na tym interesie... :/ Aż mi przeszło przez myśl czy po prostu nie pozbyć się tych Oplowskich wynalazków i nie kupić jakiegoś Pionka, Kenwooda, albo Alpinka 2-dinowego, które funkcjonalnie lepiej wypadają, bo już mam dosyć powoli... Ale znowu inne problemy z nimi są + wizualne walory gorsze.... Więc zanim kolejną kasę wrzucę, wolałbym jeszcze pomęczyć to co już mam.
Jak mój magik na coś wpadnie, albo się odezwie, to podrzucę mu ten Twój pomysł i jak nie próbował wcześniej, to zobaczymy
Jak mój magik na coś wpadnie, albo się odezwie, to podrzucę mu ten Twój pomysł i jak nie próbował wcześniej, to zobaczymy
- marwisn
- Posty: 4598
- Rejestracja: 18 cze 2012, 19:46
- Imię: Marcin
- Auto: Seat Leon
- Silnik: 1.4 TSI
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 26 razy
- Kontakt:
Niech spróbuje...
Widzę, że jesteś z Wlkp. Wpadnij do Poznania to Ci to zrobię.
Widzę, że jesteś z Wlkp. Wpadnij do Poznania to Ci to zrobię.
DO - AF - ZA - AH - AK - SL
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
- miko00
- Posty: 24
- Rejestracja: 14 cze 2015, 20:33
- Imię: Mikołaj
- Auto: Astra H
- Silnik: Z16XEP
- Województwo: wielkopolskie
Tak, do Poznania mam jakieś 70 km, więc do zrobienia Gadaliśmy zresztą o tym na priv jakiś czas temu i jedyną przeszkodą było to, że wtedy nie miałem CarPass. Teraz już mam, bo mi magik wyciągnął, więc jak on nic nie wymyśli, to będę Cię miał na uwadze
Póki co obiecał, że postara się skombinować jakiegoś innego GIDa na podmianę i może wtedy się rozstrzygnie czy mój GID jest jakiś niepełnosprawny, czy to wszystko siedzi po stronie radia.
Póki co obiecał, że postara się skombinować jakiegoś innego GIDa na podmianę i może wtedy się rozstrzygnie czy mój GID jest jakiś niepełnosprawny, czy to wszystko siedzi po stronie radia.
- marwisn
- Posty: 4598
- Rejestracja: 18 cze 2012, 19:46
- Imię: Marcin
- Auto: Seat Leon
- Silnik: 1.4 TSI
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 26 razy
- Kontakt:
Wpadaj. Zrobię Ci to za free. Tylko musisz głosić wszem i wobec, że AKP jest najlepsze .
DO - AF - ZA - AH - AK - SL
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
- miko00
- Posty: 24
- Rejestracja: 14 cze 2015, 20:33
- Imię: Mikołaj
- Auto: Astra H
- Silnik: Z16XEP
- Województwo: wielkopolskie
-
- Posty: 57
- Rejestracja: 25 lip 2015, 21:48
- Auto: Astra J
- Silnik: 1,6XER
- Województwo: łódzkie
Jak kupiłeś samo radio z kodem ale niewylogowane i pakujesz do swojego auta pod swój wyświetlacz to nie ma opcji,żebyś kodem od radia je zresetował i dopisał do swojego wyświetlacza,problem jest taki,że radio i wyświetlacz stanowią jedność jak w małżeństwie i przed demontażem i kodowaniem w innym aucie zarówno radio jak i wyświetlacz musi być rozlogowane i wtedy można dopisywać do innego auta.W Twoim przypadku to tylko wgranie czystego wsadu do pamięci radia.
- miko00
- Posty: 24
- Rejestracja: 14 cze 2015, 20:33
- Imię: Mikołaj
- Auto: Astra H
- Silnik: Z16XEP
- Województwo: wielkopolskie
Kurcze tak podejrzewałem, że jak są sparowane, to nie da się go po ludzku wylogować... :/ Czyli musiałbym wysłać radyjko do kogoś, kto mi je wyloguje poprzez wyczyszczenie flasha...
No chyba, że sam jakoś bym się uporał. Wiesz może jaki tam jest wymagany programator i jak się wpiąć w procka? Jak nie będzie jakiś skomplikowany, to może by go sobie sklecić jak jest gdzieś semacik?
No chyba, że sam jakoś bym się uporał. Wiesz może jaki tam jest wymagany programator i jak się wpiąć w procka? Jak nie będzie jakiś skomplikowany, to może by go sobie sklecić jak jest gdzieś semacik?
Kto ma Opla - ten ma holpa
-
- Posty: 57
- Rejestracja: 25 lip 2015, 21:48
- Auto: Astra J
- Silnik: 1,6XER
- Województwo: łódzkie
Jak nigdy nie robiłeś wgrywania do eprom to nie polecam,raz,że trzeba mieć odpowiedni programator i bazę czystych wsadów,dwa to w cd70 bardzo łatwo uszkodzić pamięć,bo jest klejona do płyty i przy jej wyciąganiu mi się zdarzyło 2 razy urwać nóżkę.Oczywiście mogę pomóc w temacie nawet wysyłkowo,jak coś to pisz na priv.
-
- Posty: 445
- Rejestracja: 10 mar 2015, 21:04
- Auto: Astra H
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Gliwice
- Pomocny: 5 razy
Możesz podesłać radio do mnie wyloguję Ci je bez żadnego ryzyka uszkodzenia.Wszystkie nóżki eeproma będą na miejscumiko00 pisze:Kurcze tak podejrzewałem, że jak są sparowane, to nie da się go po ludzku wylogować... :/ Czyli musiałbym wysłać radyjko do kogoś, kto mi je wyloguje poprzez wyczyszczenie flasha...
No chyba, że sam jakoś bym się uporał. Wiesz może jaki tam jest wymagany programator i jak się wpiąć w procka? Jak nie będzie jakiś skomplikowany, to może by go sobie sklecić jak jest gdzieś semacik?
- miko00
- Posty: 24
- Rejestracja: 14 cze 2015, 20:33
- Imię: Mikołaj
- Auto: Astra H
- Silnik: Z16XEP
- Województwo: wielkopolskie
Programatora żadnego (oprócz USBasp do prostych procków Atmela) nie posiadam. Widziałem co prawda gdzieś schematy programatorów na bazie pająka pod port równoległy do sklecenia w 5 minut, ale czy one są pewne i nie spalą kostki EEPROM? Albo co gorsza połowy płyty głównej w kompie Wiadomo kostkę wymienić można zawsze, ale skądś potem trzeba wsad wstrząsnąć czytałem trochę wczoraj na anglojęzycznych forach i też się za głowę złapałem, że ta kostka przyklejona do PCB...Wlodar pisze:Jak nigdy nie robiłeś wgrywania do eprom to nie polecam,raz,że trzeba mieć odpowiedni programator i bazę czystych wsadów,dwa to w cd70 bardzo łatwo uszkodzić pamięć,bo jest klejona do płyty i przy jej wyciąganiu mi się zdarzyło 2 razy urwać nóżkę.Oczywiście mogę pomóc w temacie nawet wysyłkowo,jak coś to pisz na priv.
Nie powiem, motywację mam ku temu by zrobić to sam, część narzędzi do tego posiadam, więc może z małą pomocą bym dał radę... Tylko zawsze jest to ryzyko, że coś może nie pójść i zamiast parę zł dać komuś za przerobienie wsadu będę musiał wymienić pół elektroniki
Kto ma Opla - ten ma holpa