Astra 1.7D Problem z odpalaniem i brak mocy

petro22

Astra 1.7D Problem z odpalaniem i brak mocy

#1

Nieprzeczytany post autor: petro22 »

Wczoraj przed wyjazdem z domu odpaliłem auto na jakieś 5-10 minut, żeby sobie pochodziło i się zagrzało (dodam, że moja Astra zimuje niestety na podwórku). Następnie pojechałem i zostawiłem auto na parkingu na jakieś 5-5,5h. Wracam i odpalam, a auto jakby nie miało mocy, wykazuje tendencje do gaśnięcia. Czym to może być spowodowane?

Zauważyłem również, że jak odpalam auto, które stoi całą noc na zewnątrz to po jakiś 2-3 sekundach "kręcenia" auto odpala i jakby gaśnie na ułamek sekundy, a następnie znów odpala. Dlaczego tak się dzieje i czy to normalne?

Z racji tego, że jestem początkującym użytkownikiem Astry i wogóle jakiegokolwiek samochodu chciałbym poprosić o jakieś rady, jak postępować z autem, by to przetrwało jakoś zimę?

Góral 2007

Astro-maniak
Posty: 194
Rejestracja: 22 sie 2007, 14:49
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Zakopane
Kontakt:

#2

Nieprzeczytany post autor: Góral 2007 »

Wydaje mi się że paliwo się wraca jak postoi dłużej trzeba spróbować założyć zaworek zwrotny między filtrem a pompą wtryskową i wtedy zobaczysz.

[ Dodano: 2008-11-22, 13:23 ]
A co do przetrwania zimy to lać czystą ropke, akumulator podładować, filtr paliwa zmień, sprawdź świece.
[External Link Removed for Guests][
Był Asterix a teraz jest Foczka

Awatar użytkownika
zolty2

Użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: 21 paź 2008, 19:43
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#3

Nieprzeczytany post autor: zolty2 »

Witam,

Ja mam podobnie. Po nocy musze krecic 2-3 sek i przegasa, wtedy musze wcisnąć na gaz :/ . Potem pali w miare na "tyk". (Nowy aku, filtry, świece też chyba ok)

Petro22 - zamontowales już ten zaworek? Jeżeli tak to napisz prosze jakiej średnicy?
Na allegro sa od 6 - 12 mm.

Góral 2007

Astro-maniak
Posty: 194
Rejestracja: 22 sie 2007, 14:49
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Zakopane
Kontakt: