Drgania kierownicy
-
- Posty: 45
- Rejestracja: 19 gru 2015, 7:38
- Imię: Sławek
- Auto: Astra F
- Województwo: małopolskie
Drgania kierownicy
Witam przy prędkości +100 kierownicą zaczyna szarpać już komfort jazdy spada czy to możliwe że tak się dzieję przez brak pierścieni centrujących ?
Opony 205/50 R15
Opony 205/50 R15
-
- Posty: 84
- Rejestracja: 20 sie 2013, 0:44
- Imię: Leszek
- Auto: Opel Astra F 1999r
- Silnik: 1.4 60KM
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Katowice
tak, jest to możliwe
możliwe również, że masz źle wyważone felgi
lub zwichrowane tarcze hamulcowe.
możliwe również, że masz źle wyważone felgi
lub zwichrowane tarcze hamulcowe.
- przemty
- Posty: 6093
- Rejestracja: 24 lut 2011, 10:45
- Imię: Przemek
- Auto: była AF, jest AH
- Silnik: był 17D, jest Z18XE
- Województwo: podkarpackie
- Lokalizacja: Sanok
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 2 razy
Wszystko jest możliwe co jest związane z wirująca masą.
Dlatego zaczalbym od felg bo najtańsze jest sprawdzenie wyważenia. Najlepiej jakby to było zrobione na aucie.
Dlatego zaczalbym od felg bo najtańsze jest sprawdzenie wyważenia. Najlepiej jakby to było zrobione na aucie.
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 45
- Rejestracja: 19 gru 2015, 7:38
- Imię: Sławek
- Auto: Astra F
- Województwo: małopolskie
Felgi oczywiscie są wyważone w piątek przekładałem nowe opony i były wyważane . a tarcza chyba jest giT ;d
-
- Posty: 124
- Rejestracja: 22 lut 2011, 14:48
- Imię: Wojciech
- Auto: opel astra f kat kombi
- Silnik: 1,6 8V X16SZR
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Tarnów
czy przed przekładką też były wibracje? jeżeli nie to najpewniej będzie brak pierścieni centrujących, może też być jakiś "paproch" na piaście, który spowodował niedoleganie felgi do piasty - czasem te najprostsze przyczyny są ignorowane i lekceważone. Mnie zdarzyła się wybulona opona w obwodzie czego nie wykazało na wyważarce a objawy były podobne tyle że już przy mniejszych prędkościach.
SZCZĘŚLIWYCH POWROTÓW
-
- Posty: 101
- Rejestracja: 13 kwie 2015, 18:21
- Imię: Przemysław
- Auto: Astra F
- Silnik: X14NZ
- Województwo: podkarpackie
Jeżeli masz felgi z nie oplowskim otworem centrującym to pierścienie centrujące są niezbędne.
U siebie miałem problem z wibracjami przez nalot rdzy jaki nagromadził się w miejscu styku felgi z tarczą hamulcową. Spolerowałem to drucianką na wiertarkę i pomogło.
U siebie miałem problem z wibracjami przez nalot rdzy jaki nagromadził się w miejscu styku felgi z tarczą hamulcową. Spolerowałem to drucianką na wiertarkę i pomogło.
-
- Posty: 45
- Rejestracja: 19 gru 2015, 7:38
- Imię: Sławek
- Auto: Astra F
- Województwo: małopolskie
A więc wymieniliśmy pierscienie i dalej to samo mechanicy twierdzą że półoska bo cała lata na wszystkie boki i mówią że najlepiej wymienić cały przegub i mają mi to jutro rano zrobić możliwe że to rpzez to ? jak przyspieszam to cała kierownica się trzepie i cała karoseria podskakuje.
- Dickies
- Posty: 796
- Rejestracja: 08 paź 2015, 20:53
- Auto: Inne
- Silnik: 2.0/2.2
- Województwo: zachodniopomorskie
- Pomocny: 1 raz
Jak najbardziej.
Mialem wlasnie pisac zanim dojechalem do ostatniego posta, polos najbardziej prawdopodobna, efekt jest jakby jechac po giganycznej tarce i rezonans okropny na cala kabine.
Typowy objaw uszkodzonej polosi.
Mialem wlasnie pisac zanim dojechalem do ostatniego posta, polos najbardziej prawdopodobna, efekt jest jakby jechac po giganycznej tarce i rezonans okropny na cala kabine.
Typowy objaw uszkodzonej polosi.
Kiedyś Astra H 1.6 16v XER 2009' technical grey
-
- Posty: 45
- Rejestracja: 19 gru 2015, 7:38
- Imię: Sławek
- Auto: Astra F
- Województwo: małopolskie
Właśnie to było przyczyną +brak tej gumki na półosi czy jak to się nazywa i tam takie brudy syfy wlatywały piasek itd . Naprawili mi te pół oski nasmarowali tą gumke naprawili no porpostu nw co mi zrobili ale zrobili to dobrze 160 i nawet nie drgnie kierownica i wgl jakiś żywszy teraz jest nareszcie .