Po prostu...zasil zawór STOP bezpośrednio z aku i pojeździj. Jeżeli nie będzie gasł to szukaj miejsca i przyczyny rozłączania zasilania. W ten sposób będziesz miał pewność czy zawór jest sprawny.
Jest jeszcze coś takiego w zwykłych dieslach jak wydatek szczątkowy pompy wtryskowej, on odpowiada za podtrzymanie obrotów jałowych silnika.
1.7D Gasnie
- tom2125
- Posty: 262
- Rejestracja: 21 lip 2015, 19:39
- Auto: Astra F
- Silnik: 1.4 8V Pb+LPG
- Województwo: zachodniopomorskie
- popmean18
- Posty: 7
- Rejestracja: 22 maja 2016, 19:46
- Auto: Astra F
- Silnik: 1.7D
- Województwo: łódzkie
Ona generalnie z wolnymi obrotami nie ma problemow, bo jak jadac zbije bieg to spadaja sobie do wolnych i git. Zmienilem zasilanie zaworu i zobaczymy. Dzis zgasła znow nagle. Stałem na swiatłach i bach jak z kluczyka. Pierwszy raz nie odpalila ponownie, ale kolega mnie scholowal kawalek dalej bo umarla niedaleko firmy , podlaczylem aku do stacji rozruchowej przekrecilem i odpalila.... pewnie gdyby to bylo cos z pompą to by umierala powoli a nie nagle jak z klucza...
- tom2125
- Posty: 262
- Rejestracja: 21 lip 2015, 19:39
- Auto: Astra F
- Silnik: 1.4 8V Pb+LPG
- Województwo: zachodniopomorskie
Zgasła po zmianie zasilania czy dopiero zmieniłeś zasilanie jak zgasła? Jak zmieniłeś zasilanie,na krótko z aku?popmean18 pisze:QR_BBPOST Zmienilem zasilanie zaworu i zobaczymy. Dzis zgasła znow nagle.
- popmean18
- Posty: 7
- Rejestracja: 22 maja 2016, 19:46
- Auto: Astra F
- Silnik: 1.7D
- Województwo: łódzkie
Troche napisałem jak kaleka Wczoraj zmieniłem zasilanie zaworu. Wpialem sie w nozke jednego z przekazników na ktorym pjawia sie 12+ po stacyjce. Czemu tak? Ano tam wczesniej byl TD a teraz D i elektryka jest pozmieniania, a zalezalo mi zeby znalezc inny ale stabilnie wygladajacy kabel. Narazie od tej zmieny nie zgasła, ale poprawiłem jej tez mase na alternatorze bo wachało sie ładowanie.