alternator brak ładowania
- arek7531
- Posty: 11
- Rejestracja: 02 kwie 2017, 19:23
- Imię: arek
- Auto: Astra F
- Województwo: lubelskie
Regulator, diody, szczotki - wszystko mogło paść. Dopóki ktoś go nie rozbierze i nie zdiagnozuje to nikt na forum Ci nie powie co mogło się stać.
-
- Posty: 21
- Rejestracja: 30 lip 2015, 20:51
- Imię: Mirek
- Auto: astra g
- Silnik: z16xe
- Województwo: śląskie
U mnie było to samo a ponieważ altek jest z pompą wacu proponuję wyciągnąć go z auta ponieważ ci elektrycy nie bardzo lubią te alternatory.Bedzie taniej.
-
- Posty: 15
- Rejestracja: 31 sie 2016, 21:14
- Imię: Kuba
- Auto: Astra J
- Silnik: 2.0CDTi
- Województwo: dolnośląskie
niestety w tych silnikach jest wada i alternatory stosunkowo szybko sie psują.
duże zuzycie pradu i max wydajnośc altka.
Jak bedziesz zmuszony wymienić szukaj altka z gwarancją, najlepiej nie tylko rozruchową
duże zuzycie pradu i max wydajnośc altka.
Jak bedziesz zmuszony wymienić szukaj altka z gwarancją, najlepiej nie tylko rozruchową
- KonradII
- Posty: 248
- Rejestracja: 04 sty 2013, 21:00
- Imię: Konrad
- Auto: Astra F
- Silnik: 1,7 tds
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Koło
- Wdzięczny: 1 raz
Ja dałem altek do elektryka samochodowego. No i naprawił mi za 300 zł pięknie ładuje jeździ już 3 lata z czego 2 śmiga do Holandii po Holandii i z Holandii do Polski. Ale jak facet naprawił to naprawdę jest ok. mimo że za tą kwotę 2 bym kupił
- KonradII
- Posty: 248
- Rejestracja: 04 sty 2013, 21:00
- Imię: Konrad
- Auto: Astra F
- Silnik: 1,7 tds
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Koło
- Wdzięczny: 1 raz
No i zdechł mi alternator
mam drugi, długo się namęczę żeby altek do astry 1,7 tds wymienić.
W Holandii większość warsztatów na wolnym bo wakacje?
ciężko będzie? wydaje mi się że jest mocowany na 2 śruby. alternator kompletny z Pompą
Podpowiedzcie coś
altek ma 2 lata gwarancji po regenerce
Proszę
mam drugi, długo się namęczę żeby altek do astry 1,7 tds wymienić.
W Holandii większość warsztatów na wolnym bo wakacje?
ciężko będzie? wydaje mi się że jest mocowany na 2 śruby. alternator kompletny z Pompą
Podpowiedzcie coś
altek ma 2 lata gwarancji po regenerce
Proszę
Ostatnio zmieniony 27 lip 2017, 21:08 przez KonradII, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Ja bym wymienił w 30min, ale już z 6 razy go wyciāgałem.
Na dole masz 2 śruby, u góry jedną od regulacji napinania. Do tego dolicz że trzeba odłączyć zasilanie oleju od pompy podciśnienia i przewód podciśnienia.
Prosta robota ale zarezerwój sobie ze 2 godziny jak robisz to pierwszy raz.
No i bez kanału będzie ciężko.
Zasilanie olejem jest na śrubie paliwowej. Przydało by się wymienić 2 miedziane podkładki lub palnikiem wygrzać stare by się dobrze uszczelniło
Potrzebujesz nasadki i płaskie klucze. Jedną dolnā chyba 15 odkręcisz płaskim, drugą nasadką, górna 13 też nasadką
Na dole masz 2 śruby, u góry jedną od regulacji napinania. Do tego dolicz że trzeba odłączyć zasilanie oleju od pompy podciśnienia i przewód podciśnienia.
Prosta robota ale zarezerwój sobie ze 2 godziny jak robisz to pierwszy raz.
No i bez kanału będzie ciężko.
Zasilanie olejem jest na śrubie paliwowej. Przydało by się wymienić 2 miedziane podkładki lub palnikiem wygrzać stare by się dobrze uszczelniło
Potrzebujesz nasadki i płaskie klucze. Jedną dolnā chyba 15 odkręcisz płaskim, drugą nasadką, górna 13 też nasadką
Ostatnio zmieniony 29 lip 2017, 19:12 przez JOszi, łącznie zmieniany 1 raz.