Astra f caravan jaki silnik proponujecie

Awatar użytkownika
Afkatds

Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 19 mar 2017, 23:02
Imię: Konrad
Auto: Astra f
Silnik: 1.7tds
Województwo: pomorskie

Astra f caravan jaki silnik proponujecie

#1

Nieprzeczytany post autor: Afkatds »

Witam posiadam astra f caravan z silnikiem isuzu 82 km i chciał bym zmienić na inny jaki polecacie

mlodygd

Astro-maniak
Posty: 929
Rejestracja: 27 kwie 2009, 23:16
Imię: Filip
Auto: Astra F
Silnik: C20NE
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

#2

Nieprzeczytany post autor: mlodygd »

c20ne

malcin822

Astro-maniak
Posty: 863
Rejestracja: 07 maja 2016, 12:38
Imię: marcin
Auto: astra G
Silnik: Z18XE+lpg
Województwo: zachodniopomorskie
Wdzięczny: 159 razy
Pomocny: 2 razy

#3

Nieprzeczytany post autor: malcin822 »

1.6xszr ,tez dobry 8 zaworowy.

Usunięty użytkownik 861235

#4

Nieprzeczytany post autor: Usunięty użytkownik 861235 »

3.0 V6 z Omegi, najlepszy.
Ewentualnie z Corvette C4 LT1, ma 300 koni i to mały blok.
Ta sama stajnia, bo to GM, raczej bez większych problemów.
;)

A tak poważnie, kurde, chyba macie zajechane te TDS-y czy tam ISUZU
W serii ma 82 konie i 168 NM momentu przy 2400 obr/min

Ja miałem i szło duuużo lepiej jak 16szr, zwłaszcza w przedziale od 2500 do 3500obr.

Może warto nowe Turbo dać (już za 700zł można kupić) i pompę podregulować.

Gdyby się pokusili o lepszy intercooler i turbine VTG to by koło 100 koni było i 200Nm momentu.

Na pewno masz Isuzu? a nie DTL-a?

Jak masz czarny dekiel z napisem DIESEL to niestety, to nie jest ISUZU...

za 500 kupi
[External Link Removed for Guests]
Tylko to stara wersja na łożyskach ślizgowych, była i na kulkowych IHI RHF4

Tylko to są regenerowane, a można i nówkę znaleźć...ciężko trafić.
Ostatnio zmieniony 27 lis 2017, 19:30 przez Usunięty użytkownik 861235, łącznie zmieniany 3 razy.

marek87mat

Astro-maniak
Posty: 739
Rejestracja: 12 sie 2013, 16:21
Imię: Marek
Auto: Ex-Astra F/Ex-Meriva A
Silnik: C18XE/X16XEL/Z16XEP
Województwo: łódzkie
Pomocny: 3 razy

#5

Nieprzeczytany post autor: marek87mat »

Digyl z omegi da się wrzucić tylko przy takim dociążeniu przodu auto ledwo skręca później i mnóstwo przeróbek trzeba zrobić, ale jest to relane bo były już takie projekty. Tak poważnie to się z Tobą zgadzam,że jeśli to jest Isuzu to lepiej chyba dołożyć mu intercooler większy, podkręcić dawkę paliwa i będzie szatan, kilka razy kombi w isuzu jechałem seryjnym i bardzo fajnie to latało. Afkatds Przeróbka diesla na benzynę to zawsze więcej roboty dlatego bym obstawał przy remoncie serii i podkręceniu jej kilkoma dosyć prostymi zabiegami, a jeśli zmiana na benzyne to jak wcześniej padło C20NE po remoncie powino być dosyć pancerne lub z dużym budżetem to 2.5 V6 z omegi wchodzi i jeździ kilka takich projektów.
Jak kto dba tak i ma.
Destylować, degustować, zalegalizować.

Usunięty użytkownik 861235

#6

Nieprzeczytany post autor: Usunięty użytkownik 861235 »

Tylko to jest diesel z komorą wirową, wtrysk pośredni, jakoś nie wróżę długiej żywotności głowicy po mocnym tuningu.
To jedyne ale...

Poważnie to bym po prostu na hamownie pojechał, to nie jest dzisiaj duży koszt, a widać czy to trzyma serię czy nie.
Po tych 200 000 jak nie 300 000 km to jednak spada ciśnienie i jak 75 koni wypluje to dobrze, moment też pewnie do 140Nm spada.

ODPOWIEDZ