Wszystko o DID, TID, MID
Re: Wszystko o DID, TID, MID
Sprawdź pod zderzakiem, może masz czujnik. Czujnik znajduje się pod lewym halogenem, jest tam dziura na niego. Jeśli masz czujnik, to wystarczy podłączyć TIDa i tyle. Kostka jest taka sama.
- endrjucaman
- Posty: 90
- Rejestracja: 04 paź 2015, 22:54
- Imię: Maciej
- Auto: Astra G 1.6i 16V
- Silnik: X16XEL
- Województwo: kujawsko-pomorskie
Ktoś się orientuje co oznaczają te liczby? To jakieś kody błędów? Dzieje się tak w aucie mojego ojca, Astra f 1.4, 2001 rok... W mojej tego nie ma, od razu pokazuje chwilową prędkość. Dodatkowo od kilku dni nie pokazuje mu temperatury zewnętrznej, najprawdopodobniej to będzie czujnik?
I jeszcze jedna rzecz - czy jest możliwość, aby tą prędkość wyświetlać na stałe? Bo po kilku sekundach znika... Chodzi oczywiście o moment, gdy przytrzymam oba przyciski przy wyświetlaczu.
[External Link Removed for Guests]
I jeszcze jedna rzecz - czy jest możliwość, aby tą prędkość wyświetlać na stałe? Bo po kilku sekundach znika... Chodzi oczywiście o moment, gdy przytrzymam oba przyciski przy wyświetlaczu.
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 112
- Rejestracja: 21 cze 2009, 20:03
- Auto: Astra F Classic Kombi
- Silnik: X14NZ
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Kraków
są to kody błędów, ale niestety to nie te z ECU, tylko błędy dotyczące samego TID'a i jego osprzętu.
Kod 95 to bodajrze "niefabryczne" radio, 169 to o ile dobrze pamiętam brak czujnika temp. zewn.
Kod 95 to bodajrze "niefabryczne" radio, 169 to o ile dobrze pamiętam brak czujnika temp. zewn.
- scoTT
- Posty: 403
- Rejestracja: 01 mar 2011, 11:40
- Imię: Tadzik
- Auto: Astra F hb 3D, F kombi, GSI c20ne
- Silnik: x16xel, x16szr+gaz
- Województwo: podlaskie
- Lokalizacja: Białystok i 20 km akalic
- Kontakt:
[External Link Removed for Guests]
Dobrze pamiętasz
Dobrze pamiętasz
"Opinia jest jak dupa, Watson"-powiedział Holmes. "Każdy ma własną..."
+ dodatkowo mój drugi grat Jedencztery w trakcie rozbierania, szpachlowania, malowania, składania viewtopic.php?f=100&t=830608
+ dodatkowo mój drugi grat Jedencztery w trakcie rozbierania, szpachlowania, malowania, składania viewtopic.php?f=100&t=830608
- endrjucaman
- Posty: 90
- Rejestracja: 04 paź 2015, 22:54
- Imię: Maciej
- Auto: Astra G 1.6i 16V
- Silnik: X16XEL
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- D4rk0
- Posty: 329
- Rejestracja: 06 sty 2014, 18:53
- Imię: Darek
- Auto: Astra F sedan/Astra G 3D
- Silnik: C14NZ/X16SZR
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Siedliska
- Kontakt:
- scoTT
- Posty: 403
- Rejestracja: 01 mar 2011, 11:40
- Imię: Tadzik
- Auto: Astra F hb 3D, F kombi, GSI c20ne
- Silnik: x16xel, x16szr+gaz
- Województwo: podlaskie
- Lokalizacja: Białystok i 20 km akalic
- Kontakt:
napisz do mariana paszka, on się na tym najlepiej zna
"Opinia jest jak dupa, Watson"-powiedział Holmes. "Każdy ma własną..."
+ dodatkowo mój drugi grat Jedencztery w trakcie rozbierania, szpachlowania, malowania, składania viewtopic.php?f=100&t=830608
+ dodatkowo mój drugi grat Jedencztery w trakcie rozbierania, szpachlowania, malowania, składania viewtopic.php?f=100&t=830608
- D4rk0
- Posty: 329
- Rejestracja: 06 sty 2014, 18:53
- Imię: Darek
- Auto: Astra F sedan/Astra G 3D
- Silnik: C14NZ/X16SZR
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Siedliska
- Kontakt:
-
- Posty: 3585
- Rejestracja: 12 lis 2007, 7:35
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: bydgoszcz
- Pomocny: 1 raz
- Kontakt:
musisz na butli mieć oporowy czujnik pelnego napełnienia . szkopuł w tym ze nie produkuje się czujnikow pelnego napełnienia które zapewniają zakres od 0-260 ohm . . najbliższy i spelniajacy wymaganie to czujnik pelnego napełnienia WPG4. należy go rozebrać i wywalić z niego wszystkie rezystory . w ich miejsce w odpowiedniej kolejności wlutować rezystory dopasowane do zakresu wskaźnika paliwa . wszystko znajdziesz w temacie wskazanie lpg na zegarze paliwa .jest w dziale relacje z napraw i modyfikacje . robota nie jest latwa bo wszystkie rezystory sa w tech smd . dodatkowa trudność stanowi zgromadzenie tych rezystorow ponieważ w detalu jest ciężko . żaden sklep nie inwestuje w utrzymanie kilku tys rezystorow na krazku bo będzie je sprzedawal lata . i dodatkowo .samo lutowanie to robota b delikatna i nie możliwa do zrobienia lutownica transformatorowa z uwagi na możliwość odparzenia p-ktow lutowniczych . http://astraklub.pl/viewtopic.php?f=169&t=814220 -tu masz wsio odnośnie podlaczenia pod zegar . pozniej pozostaje tylko ten sygnal podac na mida .
marpas 1954
- D4rk0
- Posty: 329
- Rejestracja: 06 sty 2014, 18:53
- Imię: Darek
- Auto: Astra F sedan/Astra G 3D
- Silnik: C14NZ/X16SZR
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Siedliska
- Kontakt: