Wszystko o DID, TID, MID

Gość

Re: Wszystko o DID, TID, MID

#421

Nieprzeczytany post autor: Gość »

Sprawdź pod zderzakiem, może masz czujnik. Czujnik znajduje się pod lewym halogenem, jest tam dziura na niego. Jeśli masz czujnik, to wystarczy podłączyć TIDa i tyle. Kostka jest taka sama.

Awatar użytkownika
endrjucaman

Astro-maniak
Posty: 90
Rejestracja: 04 paź 2015, 22:54
Imię: Maciej
Auto: Astra G 1.6i 16V
Silnik: X16XEL
Województwo: kujawsko-pomorskie

#422

Nieprzeczytany post autor: endrjucaman »

Ktoś się orientuje co oznaczają te liczby? To jakieś kody błędów? Dzieje się tak w aucie mojego ojca, Astra f 1.4, 2001 rok... W mojej tego nie ma, od razu pokazuje chwilową prędkość. Dodatkowo od kilku dni nie pokazuje mu temperatury zewnętrznej, najprawdopodobniej to będzie czujnik?

I jeszcze jedna rzecz - czy jest możliwość, aby tą prędkość wyświetlać na stałe? Bo po kilku sekundach znika... Chodzi oczywiście o moment, gdy przytrzymam oba przyciski przy wyświetlaczu.

[External Link Removed for Guests]

tomzi

Astro-maniak
Posty: 112
Rejestracja: 21 cze 2009, 20:03
Auto: Astra F Classic Kombi
Silnik: X14NZ
Województwo: małopolskie
Lokalizacja: Kraków

#423

Nieprzeczytany post autor: tomzi »

są to kody błędów, ale niestety to nie te z ECU, tylko błędy dotyczące samego TID'a i jego osprzętu.

Kod 95 to bodajrze "niefabryczne" radio, 169 to o ile dobrze pamiętam brak czujnika temp. zewn.

Awatar użytkownika
scoTT

Astro-maniak
Posty: 403
Rejestracja: 01 mar 2011, 11:40
Imię: Tadzik
Auto: Astra F hb 3D, F kombi, GSI c20ne
Silnik: x16xel, x16szr+gaz
Województwo: podlaskie
Lokalizacja: Białystok i 20 km akalic
Kontakt:

#424

Nieprzeczytany post autor: scoTT »

[External Link Removed for Guests]
Dobrze pamiętasz :)
"Opinia jest jak dupa, Watson"-powiedział Holmes. "Każdy ma własną..."
+ dodatkowo mój drugi grat Jedencztery w trakcie rozbierania, szpachlowania, malowania, składania viewtopic.php?f=100&t=830608

Awatar użytkownika
endrjucaman

Astro-maniak
Posty: 90
Rejestracja: 04 paź 2015, 22:54
Imię: Maciej
Auto: Astra G 1.6i 16V
Silnik: X16XEL
Województwo: kujawsko-pomorskie

#425

Nieprzeczytany post autor: endrjucaman »

Dziękować!

Awatar użytkownika
D4rk0

Klubowicz AKP
Posty: 329
Rejestracja: 06 sty 2014, 18:53
Imię: Darek
Auto: Astra F sedan/Astra G 3D
Silnik: C14NZ/X16SZR
Województwo: małopolskie
Lokalizacja: Siedliska
Kontakt:

#426

Nieprzeczytany post autor: D4rk0 »

Panowie mam pytanie, przeczytałem wątek szukając odpowiedzi czy można podpiąć do MIDa przewód z danymi z butli LPG o ilości gazu w niej? Znalazłem tylko że czujnik w butli jest innej konstrukcji, ale nie było takiego pytania które mnie nurtuje.

Awatar użytkownika
scoTT

Astro-maniak
Posty: 403
Rejestracja: 01 mar 2011, 11:40
Imię: Tadzik
Auto: Astra F hb 3D, F kombi, GSI c20ne
Silnik: x16xel, x16szr+gaz
Województwo: podlaskie
Lokalizacja: Białystok i 20 km akalic
Kontakt:

#427

Nieprzeczytany post autor: scoTT »

napisz do mariana paszka, on się na tym najlepiej zna
"Opinia jest jak dupa, Watson"-powiedział Holmes. "Każdy ma własną..."
+ dodatkowo mój drugi grat Jedencztery w trakcie rozbierania, szpachlowania, malowania, składania viewtopic.php?f=100&t=830608

Awatar użytkownika
D4rk0

Klubowicz AKP
Posty: 329
Rejestracja: 06 sty 2014, 18:53
Imię: Darek
Auto: Astra F sedan/Astra G 3D
Silnik: C14NZ/X16SZR
Województwo: małopolskie
Lokalizacja: Siedliska
Kontakt:

#428

Nieprzeczytany post autor: D4rk0 »

No to będę musiał mu pw wysłać, dzięki za polecenie śpeca od tych rzeczy ;-)

marian paszek

Astro-maniak
Posty: 3585
Rejestracja: 12 lis 2007, 7:35
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: bydgoszcz
Pomocny: 1 raz
Kontakt:

#429

Nieprzeczytany post autor: marian paszek »

musisz na butli mieć oporowy czujnik pelnego napełnienia . szkopuł w tym ze nie produkuje się czujnikow pelnego napełnienia które zapewniają zakres od 0-260 ohm . . najbliższy i spelniajacy wymaganie to czujnik pelnego napełnienia WPG4. należy go rozebrać i wywalić z niego wszystkie rezystory . w ich miejsce w odpowiedniej kolejności wlutować rezystory dopasowane do zakresu wskaźnika paliwa . wszystko znajdziesz w temacie wskazanie lpg na zegarze paliwa .jest w dziale relacje z napraw i modyfikacje . robota nie jest latwa bo wszystkie rezystory sa w tech smd . dodatkowa trudność stanowi zgromadzenie tych rezystorow ponieważ w detalu jest ciężko . żaden sklep nie inwestuje w utrzymanie kilku tys rezystorow na krazku bo będzie je sprzedawal lata . i dodatkowo .samo lutowanie to robota b delikatna i nie możliwa do zrobienia lutownica transformatorowa z uwagi na możliwość odparzenia p-ktow lutowniczych . http://astraklub.pl/viewtopic.php?f=169&t=814220 -tu masz wsio odnośnie podlaczenia pod zegar . pozniej pozostaje tylko ten sygnal podac na mida .
marpas 1954

Awatar użytkownika
D4rk0

Klubowicz AKP
Posty: 329
Rejestracja: 06 sty 2014, 18:53
Imię: Darek
Auto: Astra F sedan/Astra G 3D
Silnik: C14NZ/X16SZR
Województwo: małopolskie
Lokalizacja: Siedliska
Kontakt:

#430

Nieprzeczytany post autor: D4rk0 »

No trochę roboty jest, ale jak zdobędę kiedy jaką stację lutowniczą, to się wezmę za lutowanie. Mówisz że nie produkują takich czujników jakie są potrzebne. To w takim razie jaki jest w zbiorniku PB?

ODPOWIEDZ