wymiana stacyjki

Gość

wymiana stacyjki

#1

Nieprzeczytany post autor: Gość »

Witam,
Szukałem na forum ale nie znalazłem, więc piszę.
Od jakiegoś czasu "haczy" mi się kluczyk przy wyjmowaniu ze stacyjki. Dodatkowo ostatnio miałem problem, który był już poruszany na tym forum, mianowicie brak reakcji rozrusznika przy odpalaniu - niektórzy radzą wymienić kostkę przy stacyjce. Zatem pytanie brzmi - czy mając komplet kluczy i śrubokrętów sam wymienie sobie stacyjkę w garażu? Ile tam jest kabli? Ile kosztuje nowa stacyjka?
Pozdrawiam!

Ps. Nie piszcie aby używać wd40 bo pomogło. na 2 dni :)

[ Dodano: 2008-01-22, 18:54 ]
Ok sprawdziłem ile kosztuje: wkład 59, obudowa 80, kostka 30zł. Sklep we Wro. Wymieniał kiedy kto stacyjke? Pozdro!

Gość

#2

Nieprzeczytany post autor: Gość »

srubokret i se poradzisz ;p to jak klocki lego tylko troszke wieksze te klocki... nic trudnego

Awatar użytkownika
lukas25

Użytkownik
Posty: 12
Rejestracja: 22 sty 2008, 21:54
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: wielkie radowiska
Kontakt:

#3

Nieprzeczytany post autor: lukas25 »

witam!! obudowę zostaw stara. jak koniecznie chcesz wymień kostkę i wkładkę.

sory ze bez polskich fontów ale klawisze mi sie poprzestawiały.
ASTRA F c18nz / głowica c20ne-2mm / wałek 16sh/ wtryski c20xev / ECU c16se = c18se?? ale draka i to jeździ całkiem nieźle

będzie nowiutki wałeczek od 16sh :)

KADETT E C16NZ

sha_kal

Astro-maniak
Posty: 804
Rejestracja: 18 cze 2007, 22:51
Imię: Przemek
Auto: Astra
Województwo: świętokrzyskie
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

#4

Nieprzeczytany post autor: sha_kal »

To ja podepnę się pod temat. mam problem w drugą stronę tzn stacyjka nie trzyma kluczyka - po przekręceniu, odpaleniu można go spokojnie wyciągnąć... :/ czy konieczna jest wymiana stacyjki na nową taką jak tutaj: [External Link Removed for Guests]
czy można to jakoś naprawić? bo średnio mi się widzi noszenie 2 kluczyków
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

Usunięty użytkownik 3235

#5

Nieprzeczytany post autor: Usunięty użytkownik 3235 »

U mnie kluczyk nieraz przycina się dość mocno przy wyjmowaniu. Także do wymiany będzie wkład stacyjki. Ma ktoś może jakiś manual tego jak go wymienić?

Na zdjęciach z allegro widziałem wkład stacyjki. Ma on jakąś długą śrubę/bole z tyłu. Czy to się wykręca jakoś? Nie rozbierałem nigdy stacyjki także nie wiem, a nie chcę narobić sobie w razie czegoś problemów.

Dzięki za odpowiedzi

krzrel

Astro-maniak
Posty: 89
Rejestracja: 08 mar 2008, 18:27
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Rychnowo
Kontakt:

#6

Nieprzeczytany post autor: krzrel »

Ja ostatnio zmieniałem wkładkę stacyjki w Vectrze A i zrobiłem to na podstawie tego opisu z klubu Omegi
[External Link Removed for Guests]

Myślę że ten opis wymiany wkładki sprawdzi sie także w Astrze bo to we wszystkich oplach powinno być to samo ;)

Właściwie to wszystko jest banalnie proste.Ja do wypięcia wkładki użyłem imbusa zamiast tego drucika który tam podają(można też jakiegoś cienkiego śrubokręta)

SAMO_ZLO

Astro-maniak
Posty: 586
Rejestracja: 30 mar 2007, 23:10
Imię: Marcin
Auto: Opel
Silnik: 1.0
Województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

#7

Nieprzeczytany post autor: SAMO_ZLO »

Witam chciałbym odświeżyć temat co jeśli nie mam kluczyka a muszę stacyjkę wymienić<wkładkę> :?:

tehax

#8

Nieprzeczytany post autor: tehax »

Czy wkładki z tych stacyjek są zamienne ? obydwie stacyjki bez immobilizera...

[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]

Awatar użytkownika
marti_ns

Astro-maniak
Posty: 248
Rejestracja: 31 maja 2011, 6:03
Imię: Marcin
Auto: Astra H Kombi
Silnik: Z19DTL
Województwo: małopolskie
Lokalizacja: Krościenko nad Dunajcem
Kontakt:

#9

Nieprzeczytany post autor: marti_ns »

nie będę zakładał nowego tematu bo chodzi mi o kostkę stacyjki. mianowicie rozleciała mi się stara kostka i mam pytanie czy u was w pozycji "I" - pierwszej jest napięcie czyli tzw Akcesoria (chodzi głownie o radio), sprawdzałem już 3 kostki i żadna z nich nie ma styku w pozycji pierwszej więc nie poda napięcia. w salonie opla gość powiedział mi 160 zł za kotkę stacyjki, trochę dużo za komfort jaki daje tylko czy ta kostka również nie ma styku to co wtedy?? niech mi ktoś powie jak to z tymi kostkami stacyjki jest. bo narzazie mam zrobione że radio włącza się w II -ej pozycji razem ze wszystkimi kontrolkami itp. a jak gaszę silnik to radio przestaje grać a tak grało by sobie dalej.

trochę się rozciąłem ale wybaczcie mój pierwszy post :) chce tylko wiedzieć czy wasze astry podają napięcie w poz "I" i jaką kostkę do tego kupić żeby tak było.
Było: Astra F C14SE + LPG '96 sedan czerwony - 8 l LPG/100 km
Jest: Astra H Z19DTL '06 kombi Panacotta - 6.4 l ON/100 km
oraz Meriva A Z16SE '04 Spirmint Silver - 8 l Pb/100 km

CanSmartModule - to jest to czego zawsze mi brakowało :)

marian paszek

Astro-maniak
Posty: 3585
Rejestracja: 12 lis 2007, 7:35
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: bydgoszcz
Pomocny: 1 raz
Kontakt:

#10

Nieprzeczytany post autor: marian paszek »

co ty chcesz osiagnac . ? nie podajesz nawet jakie masz klamoty podlaczone . na swiecie istnieje w pip radioodbiornikow i syst. podlaczenia do inst sam . ja mam w oryginale mozliwosc wlaczenia odbiornika nawet po wylaczeniu stacyjki . wsio zalezy od opcji wlacznika radioodbiornika jego okablowania i prawidlowym podlaczeniu do inst pojazdu .mozesz mnie oswiecic po co do odpalenia poj .potrzebujesz wlaczonego radia ? wlacz jeszcze nawiew i ogrzewanie szyby ale nie szukaj pomocy ze aku nie wyrabia . [External Link Removed for Guests] - tu masz info jak powinno byc . tylko ze nadal nie wiemy jakie zabawki masz w aucie .od stacyjki sie odwal bo to nie ona za to odpowiada .chyba ze chcesz sie koniecznie nabawic bolu kieszeni . co prawda twoja kieszen i twoj bol. !!!
:mrgreen:
marpas 1954

ODPOWIEDZ