Usuwanie rdzy.
-
- Posty: 32
- Rejestracja: 05 lut 2011, 20:57
- Imię: Marek
- Auto: Astra F
- Silnik: c16nz
- Województwo: mazowieckie
-
- Posty: 46
- Rejestracja: 01 wrz 2015, 14:01
- Auto: Astra G 2003r. 1,6 16V bp,
- Silnik: Z16XE
- Województwo: mazowieckie
Witam wszystkich i dopisuję się do tematu. Na tych zawiniętych w stronę koła rantach błotnika pojawiły mi się bąble i w niektórych miejscach odprysł lakier i widać rdzę. Widzę, że mocnej korozji jeszcze nie ma i zamierzam sam to naprawić i chcę was prosić o pomoc. Przyjmijmy, że mam już wszystko zerwane i wygładzone do gołej blachy. Odtłuszczam to benzyną ekstrakcyjną i co dalej. Jaka jest kolejność prac?
Jaki podkład pierwszy użyć i ile warstw? Jeśli okaże się, że muszę użyć szpachli to kiedy ją nałożyć?
Ktoś mi powiedział, że na gołą blachę daję podkład antykorozyjny następnie podkład akrylowy lub epoksydowy,następnie baza(kolor) i na koniec lakier bezbarwny. Czy taka jest kolejność prac? Co do podkładu to który lepszy, akrylowy czy epoksydowy?
Jaki podkład pierwszy użyć i ile warstw? Jeśli okaże się, że muszę użyć szpachli to kiedy ją nałożyć?
Ktoś mi powiedział, że na gołą blachę daję podkład antykorozyjny następnie podkład akrylowy lub epoksydowy,następnie baza(kolor) i na koniec lakier bezbarwny. Czy taka jest kolejność prac? Co do podkładu to który lepszy, akrylowy czy epoksydowy?