[F] słabe napięcie na lampach
- januszF
- Posty: 156
- Rejestracja: 21 paź 2012, 16:42
- Imię: Paweł
- Auto: Astra F
- Silnik: X14XE
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Piastów
- Kontakt:
[F] słabe napięcie na lampach
marian paszek, takie skutki pisania na telefonie:) chodziło mi że miał być "włożony"
Kolega dzisiaj swoją af ma podjechać podmienie profilaktycznie przełączniki i zobaczę czy to coś da jak nie to zamawiam przekaźniki i biorę się za robotę;) bo pomaganie sobie czasami halogenami w nocy niekoniecznie wzbudza sympatie innych kierowców:)
Kolega dzisiaj swoją af ma podjechać podmienie profilaktycznie przełączniki i zobaczę czy to coś da jak nie to zamawiam przekaźniki i biorę się za robotę;) bo pomaganie sobie czasami halogenami w nocy niekoniecznie wzbudza sympatie innych kierowców:)
Światła AF niestety są mega tragiczne, nawet z przekaźnikami nie będzie rewelki. Jak tylko pojechałem pierwszą trasę AG to byłem w szoku jakie to ma dobre światła, ale z czasem i one zaczęły być niewystarczające. Teraz dopiero xenon w BMW rodziców mnie w pełni zadowala i aż się boję jak wiosną spowrotem wsiądę do F'ki i przyjdzie mi nocą jechać
A halogeny jeśli dobrze ustawione to nie powinny nadmiernie oślepiać, ale dużo takich już mijałem, którzy sami na halogenach jechali, a mi walili długimi... fuck logic.
A halogeny jeśli dobrze ustawione to nie powinny nadmiernie oślepiać, ale dużo takich już mijałem, którzy sami na halogenach jechali, a mi walili długimi... fuck logic.
-
- Posty: 1547
- Rejestracja: 21 lut 2011, 11:23
- Ostrzeżenia: 1
- Imię: Marcin
- Auto: Astra F Caravan, Nubira III kombi
- Silnik: C16SE, T18SED
- Województwo: świętokrzyskie
- Lokalizacja: Włoszczowaa
To dam Ci się przejechać Punto II mojej żony. Przy nim to f-ka ma ksenony... a tak na poważnie to warto zainwestować w dobre, mocne żarówki, różnica jest zasadnicza. Byle coś markowego, żaden marketowy no-name
Hybryda X16ZSR i C16SE inside
-
- Posty: 3585
- Rejestracja: 12 lis 2007, 7:35
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: bydgoszcz
- Pomocny: 1 raz
- Kontakt:
zgadzam się z kol wyżej . nie warto kupować marketowych .
januszF,
jak zalozysz przekaźniki w-g 1 linku który podalem w wersji pelnej (to nie sa jakies b.znaczace roznice cenowo) to przez przelacznik swiatel będzie przeplywal tylko prad sterujący przekaźnikami co znacznie wydluzy jego zywotnosc .
jeżeli natomiast zdecydowal bys się na wykonanie układu ze zdjęcia i podlaczenie pod gniazdo (o ile masz )jeśli nie to wszystkie potrzebne napięcia masz na pinach wlacznika swiatel . wyjątek to sygnal ins który musisz pociagnac z czujnika ciśnienia oleju lub tez z wtyczki na tab.przyrzadow . korzyść tego rozwiązania to nie musisz ciagle wlaczac swiatel włącznikiem bo po odpaleniu silnika swiatla wlacza się same po 3-5 sek.jest tylko jeden warunek . nie może być jakiegoś znaczącego spadku napięcia na inst w budzie w stos do napięcia na aku .
nic nie stoi na przeszkodzie aby zastosować oba rozwiązania i przy okazji miec AWS.wlaczenie swiatel włącznikiem odcina AWS i powrot do fabrycznego zasilania . sa wówczas 2 tory zasilania swiatel .
co do aws to dokładny opis działania znajdziesz w linku z forum Vectry nie dzialaja foty a zdjecie które wrzuciłem pochodzi wlasnie z tamtad . gniazdo tez dostaniesz . placilem cos kolo 7pln .wystarczy w sklepach z klamotami audio lub rtv powiedzieć -zlacze konekrorowe 2 rzedowe 2x4 piny . w paczce jest wtyk gniazdo i stado konektorow .
januszF,
jak zalozysz przekaźniki w-g 1 linku który podalem w wersji pelnej (to nie sa jakies b.znaczace roznice cenowo) to przez przelacznik swiatel będzie przeplywal tylko prad sterujący przekaźnikami co znacznie wydluzy jego zywotnosc .
jeżeli natomiast zdecydowal bys się na wykonanie układu ze zdjęcia i podlaczenie pod gniazdo (o ile masz )jeśli nie to wszystkie potrzebne napięcia masz na pinach wlacznika swiatel . wyjątek to sygnal ins który musisz pociagnac z czujnika ciśnienia oleju lub tez z wtyczki na tab.przyrzadow . korzyść tego rozwiązania to nie musisz ciagle wlaczac swiatel włącznikiem bo po odpaleniu silnika swiatla wlacza się same po 3-5 sek.jest tylko jeden warunek . nie może być jakiegoś znaczącego spadku napięcia na inst w budzie w stos do napięcia na aku .
nic nie stoi na przeszkodzie aby zastosować oba rozwiązania i przy okazji miec AWS.wlaczenie swiatel włącznikiem odcina AWS i powrot do fabrycznego zasilania . sa wówczas 2 tory zasilania swiatel .
co do aws to dokładny opis działania znajdziesz w linku z forum Vectry nie dzialaja foty a zdjecie które wrzuciłem pochodzi wlasnie z tamtad . gniazdo tez dostaniesz . placilem cos kolo 7pln .wystarczy w sklepach z klamotami audio lub rtv powiedzieć -zlacze konekrorowe 2 rzedowe 2x4 piny . w paczce jest wtyk gniazdo i stado konektorow .
Ostatnio zmieniony 13 gru 2016, 9:37 przez marian paszek, łącznie zmieniany 2 razy.
marpas 1954
-
- Posty: 1547
- Rejestracja: 21 lut 2011, 11:23
- Ostrzeżenia: 1
- Imię: Marcin
- Auto: Astra F Caravan, Nubira III kombi
- Silnik: C16SE, T18SED
- Województwo: świętokrzyskie
- Lokalizacja: Włoszczowaa
Ja mam taki moduł i bardzo chwalę. Jak dobrze poszukasz na allegro to można kupić fabryczny, szukaj też do lanosa bo to to samo i tez ma logo GM
EDIT:
Napisz do tego koleżki, swego czasu miał w ofercie do f-ki, pewnie zrobi na zamówienie
[External Link Removed for Guests]
EDIT:
Napisz do tego koleżki, swego czasu miał w ofercie do f-ki, pewnie zrobi na zamówienie
[External Link Removed for Guests]
Hybryda X16ZSR i C16SE inside
-
- Posty: 3585
- Rejestracja: 12 lis 2007, 7:35
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: bydgoszcz
- Pomocny: 1 raz
- Kontakt:
tylko trochę tego jest i można dostać przekombinowany i do tego mocno awaryjny . trzeba uwazac . jak już to dedykowane do danego poj i -markowe .zalozylem koledze modul z aledrogo i wytrzymal rok z kawałkiem . skonczylo się na zrobieniu tego ze zdjęcia i lata kilka lat .niektóre z tych modulow wlaczaja swiatla pozycyjne po wlaczeniu zapłonu .
Ostatnio zmieniony 13 gru 2016, 9:46 przez marian paszek, łącznie zmieniany 2 razy.
marpas 1954
-
- Posty: 1547
- Rejestracja: 21 lut 2011, 11:23
- Ostrzeżenia: 1
- Imię: Marcin
- Auto: Astra F Caravan, Nubira III kombi
- Silnik: C16SE, T18SED
- Województwo: świętokrzyskie
- Lokalizacja: Włoszczowaa
Ja trafiłem na GM-a i zapomniałem że mam
Hybryda X16ZSR i C16SE inside
papieju, tak się składa, że jeździłem takim Punciakiem, światła porównywalne do F'ki, przynajmniej w moim odczuciu
I tak na poważnie, to mam Osramy Cool Blue Intense, a wcześniej miałem Philips Vision +30 - w marketówy nigdy się nie pcham
I tak na poważnie, to mam Osramy Cool Blue Intense, a wcześniej miałem Philips Vision +30 - w marketówy nigdy się nie pcham
- januszF
- Posty: 156
- Rejestracja: 21 paź 2012, 16:42
- Imię: Paweł
- Auto: Astra F
- Silnik: X14XE
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Piastów
- Kontakt:
Powiem Ci tak, ja osobiście czuję strach jadąc swoim autem w deszczu w nocy. Widzę tylko że delikatnie się światło od pobocza odbija i to tyle. Nic przed sobą. A co do xenonu - wziąłem raz w trasę s klasę ojca to przyznaje się po powrocie chciałem mu je podprowadzić do swojejKucaQ pisze:QR_BBPOST Światła AF niestety są mega tragiczne, nawet z przekaźnikami nie będzie rewelki. Jak tylko pojechałem pierwszą trasę AG to byłem w szoku jakie to ma dobre światła, ale z czasem i one zaczęły być niewystarczające. Teraz dopiero xenon w BMW rodziców mnie w pełni zadowala i aż się boję jak wiosną spowrotem wsiądę do F'ki i przyjdzie mi nocą jechać
A halogeny jeśli dobrze ustawione to nie powinny nadmiernie oślepiać, ale dużo takich już mijałem, którzy sami na halogenach jechali, a mi walili długimi... fuck logic.
Osram Night breaker Wcześniej na sonarach miałem Philipsy White Vision. Ja nie jestem zwolennikiem żółtych byle jakich z Tesco za dychę w promocji.papieju pisze:QR_BBPOST To dam Ci się przejechać Punto II mojej żony. Przy nim to f-ka ma ksenony... a tak na poważnie to warto zainwestować w dobre, mocne żarówki, różnica jest zasadnicza. Byle coś markowego, żaden marketowy no-name
marian paszek, zdecydowałem się z tego pierwszego linku ten najwyższy poziom z 4 przekaźnikami i bezpiecznikami dodatkowymi. AWS mi nie jest do szczęścia potrzebny, włączenia świateł mam wkodowane tak samo jak włożenie kluczyka do stacyjki pamiętam w AJ miałem auto to go zawsze wyłączałem - nie wiem czemu ale tak mam.
Szału też nie robię, gdyż jakoś w maju-czerwcu planuje zmianę auta na Cee'd'a albo Astrę J. Więc chce nim przelatać zimę a jeżdżę sporo w trasy nocne.
Pytanie jeszcze jedno - taki przekaźnik podejdzie pod to:
-
- Posty: 3585
- Rejestracja: 12 lis 2007, 7:35
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: bydgoszcz
- Pomocny: 1 raz
- Kontakt:
jak najbardziej podejdzie aczkolwiek nie musi być na 40 A. spokojnie wystarcza na 10A .kazda zarowka ma swój przekaźnik i będzie jeszcze spory zapas . 40A ci przedroza .10 będą tansze i roznica w cenie może ci pokryc zakup gniazd do bezp .
10 niedawno widziałem cos kolo 4-5 pln .
10 niedawno widziałem cos kolo 4-5 pln .
marpas 1954