Dmuchaw.nowa nagrzewnica. Prawie wogole nie grzeje.
- Frugoo
- Posty: 1
- Rejestracja: 20 paź 2016, 17:20
- Imię: Michał
- Auto: Astra F
- Silnik: 1.6
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Rydułtowy
Dmuchaw.nowa nagrzewnica. Prawie wogole nie grzeje.
Czesc. Taka sprawe mam i problem z tym. nowa nagrzewnica nawiew dziala w aucie, lecz wogole niechce sie zagrzac w aucie. Wskaznik temp. Dochodzi do 1 podzialki i wyzej nie pujdzie zalacza sie odrazu wentalator.. wie ktoś czemu ledwo co grzeje nawet po przejechaniu dluzszego odcinka ?
-
- Posty: 4838
- Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
- Imię: Piotr
- Auto: Octavia III/Ibiza V
- Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia
- Wdzięczny: 16 razy
- Pomocny: 98 razy
Przeczytaj to co napisales i napisz jeszcze raz uzywajac poprawnej polszczyzny...
-
- Posty: 3585
- Rejestracja: 12 lis 2007, 7:35
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: bydgoszcz
- Pomocny: 1 raz
- Kontakt:
1 nowa nagrzewnica niekoniecznie oznacza tech sprawna nagrzewnice . .skoro zegar temp pokazuje ci 1kreske za niebieskim polem to należy uznac ze plyn ma jakies 70-75* .a skoro wlacza się wentylator to należy najpierw ustalić czy winny jest układ wlaczania wentylatora czy tez swiruje zegar lub czujnik temp na zegar . nie ma takiej opcji aby w sprawnej inst el zegar pokazywal niska temp a went startowal . to po prostu dwa rozne obwody .http://astraklub.pl/viewtopic.php?f=169 ... 4&start=20 w tym tem zamiescilem zdjęcia jaka jest temp wylatującego powietrza z kratek przy sprawnym ukl.chlodzenia na 2 i 4biegu .gdyby zegar lezal nawet na srodku niebieskiego pola to już mialbys jakies ogrzewanie .a to jest temp plynu poniżej 60*.koniec niebieskiego to ok 60*
kol sprawdzania i poszukiwania
1 ustalić fakt.temp plynu (możesz to zrobić kompem odczytując temp plynu jaka widzi ecu a możesz to zrobić innym niezależnym miernikiem .)np. tak http://astraklub.pl/viewtopic.php?f=169&t=821705(bedzie" onclick="window.open(this.href);return false; i tak taniej jak wymiana nagrzewnicy ) lub posluzyc się met.dr.inz nauk niekoniecznie samochodowych Igora Macajewa !
2 ustalić przy jakiej temp plynu wlacza się wiatrak i ew usunąć przyczyne jego wlaczania przy niskiej temp .wskazanej przez zegar .
3.wbic sobie do glowy iż wymieniamy el niesprawne a nie na czuja .
4 w ostateczności sprawdzić działanie pompy -choć gdyby była niesprawna to zegar by ci chciał wylamac gorny ogranicznik lub zlamac wskazowke .
zapomniałem dodac -sprawdz trmostat
kol sprawdzania i poszukiwania
1 ustalić fakt.temp plynu (możesz to zrobić kompem odczytując temp plynu jaka widzi ecu a możesz to zrobić innym niezależnym miernikiem .)np. tak http://astraklub.pl/viewtopic.php?f=169&t=821705(bedzie" onclick="window.open(this.href);return false; i tak taniej jak wymiana nagrzewnicy ) lub posluzyc się met.dr.inz nauk niekoniecznie samochodowych Igora Macajewa !
2 ustalić przy jakiej temp plynu wlacza się wiatrak i ew usunąć przyczyne jego wlaczania przy niskiej temp .wskazanej przez zegar .
3.wbic sobie do glowy iż wymieniamy el niesprawne a nie na czuja .
4 w ostateczności sprawdzić działanie pompy -choć gdyby była niesprawna to zegar by ci chciał wylamac gorny ogranicznik lub zlamac wskazowke .
zapomniałem dodac -sprawdz trmostat
Ostatnio zmieniony 21 gru 2016, 19:44 przez Dido, łącznie zmieniany 3 razy.
marpas 1954