reperaturki blacharka

Awatar użytkownika
vales

Użytkownik
Posty: 6
Rejestracja: 02 lip 2017, 15:00
Auto: Astra F classic 1,6 8V
Województwo: podkarpackie

reperaturki blacharka

#1

Nieprzeczytany post autor: vales »

Witam wszystkich , potrzebuję porady jak to zreperować , czy są na to jakieś reperaturki czy kombinować i łatać . Zależy mi na tym samochodzie i jak z tym sobie poradzić .Jest to tył za kołami i do bagażnika to kot może wejść , poradźcie jak to zrobić żeby było dobrze . Nie proszę o radę typu na złom .Jest tak z jednej i drugiej strony , może zdjęcia nie najlepsze ale dla znających temat powinno wystarczyć . Z góry dzięki za podpowiedź .Widziałem reperaturki naroża błotnika ale od środka od bagażnika jest dziura więc jak to rozwiązać , co kupić żeby to załatać
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 13 paź 2018, 21:12 przez vales, łącznie zmieniany 1 raz.

Usunięty użytkownik 861235

#2

Nieprzeczytany post autor: Usunięty użytkownik 861235 »

Jasno stawiasz sprawę to powiem tak.

Poszukaj stacji demontażu pojazdów i szukaj F-ki z taką buda jak masz.
Najlepiej jest wycinać i wstawiać fabryczne elementy i blacharz też będzie zadowolony że tak.
Łatanie to lipa a nie raz po prostu nie da się tego w ogóle ogarnąć łataniem.

Ja bym sobie darował naprawę...
Jest Astr F od wuja i ciut ciut...

F-ki w DE to tak od 100 do max 500 euro, może być jakiś prychol na błotniku albo wlew lekko, ale pod spodem zdrowiutka.
Jakbyś się baaaaardzo dobrze zakręcił i poszukał firm co ciągną auta z DE to może by Ci coś przywieźli.

Polecam Astrę F w 3D, w perspektywie czasu może być warta jakiś hajs bo nadwozie jak w GSI...

Obczaj AutoScout24 i Mobile.DE, cenami się też nie sugeruj bo i tak są do negocjacji.

W podkarpackim też jest trochę Astr

[External Link Removed for Guests]

Może któraś ma w miarę zdrową budę a właściciel po prostu nie wie że
F-kę można ładnie ogarnąć.
Zawieszenie, bo nikt nie wymienia kompletnych wahaczy, tylko sworznie, a gumy robią się jak żelki, luzu na stuk nie mają nawet po 20 latach, źle zrobione hamulce ( jest tu post co i jak) i parujące wnętrze (trzeba wyrzucić filtr kabinowy do kosza i zapomnieć że był :) ), rozwalony wybierak i zatarta linka sprzęgła i ośka na pedale sprzęgła,mechanizm wycieraczek do rozebrania i nasmarowania, dwa złącza instalacji w nogach kierowcy bo gubi gdzieś prąd, to największe wady F-ki ale da się to ogarnąć i fura nie do poznania...

F-ka zniechęca właśnie tymi hamulcami,gumowatym zawieszeniem, ogólnie tym interfejsem użytkownika, ale jak już pisałem i się powtórzę, da się to zrobić i jest cycuś.

Nie ma lepszej taniej fury na LPG jak Opel Astra F, nie ma...
Pancerne 1.4 i 1.6 na mono, tylko dzisiaj jedynie 1.6 wart uwagi x16sz i x16szr na module, bezobsługowy układ zapłonowy.

Nooo jeszcze Vectra A bo często 1.8 mono i ma zawsze ABS.
Tylko części nie ma już tak dużo jak do AF.

Noo już po sztormie trochę, ale tak co wiem to napisałem.

Pfff...

Czyli nie warto tego lepić...
Ja bym tego nie robił...

No i Classic z Gliwic ma w sobie wirusa rdzy...
Niemieckie F-ki były do końca 1997 i najlepsze sztuki.
Ostatnio zmieniony 13 paź 2018, 22:43 przez Usunięty użytkownik 861235, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
KonradII

Astro-maniak
Posty: 248
Rejestracja: 04 sty 2013, 21:00
Imię: Konrad
Auto: Astra F
Silnik: 1,7 tds
Województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Koło
Wdzięczny: 1 raz

#3

Nieprzeczytany post autor: KonradII »

Uważam tak samo jak kolega wyżej.
a jeszcze widać że tam pianka jest

Awatar użytkownika
vales

Użytkownik
Posty: 6
Rejestracja: 02 lip 2017, 15:00
Auto: Astra F classic 1,6 8V
Województwo: podkarpackie

#4

Nieprzeczytany post autor: vales »

Witam po przerwie , faktycznie była tam pianka ale wydarłem ją i oprócz tego błotniki były do zrobienia ale już ogarnięte . A widziałem w necie to nazywa się chyba naroże błotnika tylnego , ale tylko jedna oferta i już nie aktualna .Myślałem że można coś takiego dostać ale widzę że jednak nie , więc pozostaje szrot lub jak to mówi kolega który mi to zrobi że to da się wstawić blachę 0,8 mm . Na razie efka stoi bo w garażu bo tłukłem inne auto i czekam na ciepłe dni z robotą . Dzięki za odpowiedzi . pozdrawiam .

marcelinochleb32

Astro-maniak
Posty: 118
Rejestracja: 27 lis 2018, 18:17
Imię: Marcin
Auto: astra F
Silnik: x 14nz
Województwo: mazowieckie
Pomocny: 2 razy

#5

Nieprzeczytany post autor: marcelinochleb32 »

Hey. Co tam z astrą ?

marcelinochleb32

Astro-maniak
Posty: 118
Rejestracja: 27 lis 2018, 18:17
Imię: Marcin
Auto: astra F
Silnik: x 14nz
Województwo: mazowieckie
Pomocny: 2 razy

#6

Nieprzeczytany post autor: marcelinochleb32 »

vales pisze:
27 lut 2019, 19:35
Witam po przerwie , faktycznie była tam pianka ale wydarłem ją i oprócz tego błotniki były do zrobienia ale już ogarnięte . A widziałem w necie to nazywa się chyba naroże błotnika tylnego , ale tylko jedna oferta i już nie aktualna .Myślałem że można coś takiego dostać ale widzę że jednak nie , więc pozostaje szrot lub jak to mówi kolega który mi to zrobi że to da się wstawić blachę 0,8 mm . Na razie efka stoi bo w garażu bo tłukłem inne auto i czekam na ciepłe dni z robotą . Dzięki za odpowiedzi . pozdrawiam .
Cześć. Jak tam asterka ?blacha zrobiona ?
P.S. te dziury to w jakim czasie się zrobiły ?po jakim czasie to zauważyłeś ?czy takie auto kupiłeś ?

ODPOWIEDZ