Jak macie ABS to mogliście zapowietrzyć pompę ABSu i wtedy trzeba odpowietrzać z KTSem inaczej nie da rady.
Natomiast jeżeli jest zwykły układ hamulcowy to proponuję na początek pominąć korektor siły hamowania i zobaczyć co się stanie.
i jeszcze dwie ważne rzeczy: 1) najpierw trzeba porządnie odpowietrzyć pompę hamulcową,
2) kolejność odpowietrzania też jest ważna. Pierwsze powinno być odpowietrzane koło najdalej pompy a ostatnie koło przy pompie.
a trzeba uważać żeby przy nalewaniu nie tworzyły się w płynie pęcherzyki powietrza
Nie można odpowietrzyć hamulców
-
- Posty: 22
- Rejestracja: 23 cze 2013, 12:24
- Imię: Tymek
- Auto: Opel Astra F Kombi , Astra F GSI
- Silnik: 1.4 8v, 2.0 16v
- Województwo: lubelskie
- papagallo
- Posty: 82
- Rejestracja: 01 mar 2012, 21:49
- Imię: zyga
- Auto: astra f
- Silnik: x16szr
- Województwo: kujawsko-pomorskie
Nie mam ABSu, pompa była odpowietrzana, korektory mam na przewodach hamulcowych a nie z dźwignią. Możliwe żeby te rurkowe korektorki wprowadzały powietrze skoro są suche?************************************************
Problem rozwiązany dzięki koledze który pracuje w ASO Mitsubishi i ma niemałe doświadczenie w tej materii, wystarczyło dać 2,5atm na zbiorniczek płynu, przelać przez układ ham. 2l. dot4 i hamulce pracują jak należy.
Problem rozwiązany dzięki koledze który pracuje w ASO Mitsubishi i ma niemałe doświadczenie w tej materii, wystarczyło dać 2,5atm na zbiorniczek płynu, przelać przez układ ham. 2l. dot4 i hamulce pracują jak należy.
Dopiszę coś, bo filmik znalazłem, bardziej obrazowo.
Dobrać korek, nowy wentyl gdzieś u gumiarza kupić i gotowe.
Bez ABS odpowietrzamy od najdalszego koła od pompy a z ABS od najbliższego po kolei
Czy stacyjkę włączać czy coś przy ABS nie wiem, niby przy VB tak się robi, nie miałem z ABS F ki nigdy
Filmik to tam filmik, wrzucam fotkę żeby nie uciekło.
[External Link Removed for Guests]
Można sobie zrobić sprzęt jak tu na filmie jak masz kompresor (pompka może i da radę chociaż wątpię...), dobre do wymiany płynu hamulcowego.papagallo pisze:QR_BBPOST Problem rozwiązany dzięki koledze który pracuje w ASO Mitsubishi i ma niemałe doświadczenie w tej materii, wystarczyło dać 2,5atm na zbiorniczek płynu, przelać przez układ ham. 2l. dot4 i hamulce pracują jak należy.
Dobrać korek, nowy wentyl gdzieś u gumiarza kupić i gotowe.
Bez ABS odpowietrzamy od najdalszego koła od pompy a z ABS od najbliższego po kolei
Czy stacyjkę włączać czy coś przy ABS nie wiem, niby przy VB tak się robi, nie miałem z ABS F ki nigdy
Filmik to tam filmik, wrzucam fotkę żeby nie uciekło.
[External Link Removed for Guests]
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 11 paź 2018, 20:41 przez Usunięty użytkownik 861235, łącznie zmieniany 2 razy.