Śruby wahacza
- moris44
- Posty: 12
- Rejestracja: 24 lis 2016, 11:12
- Imię: Sławek
- Auto: Astra f
- Silnik: C16NZ
- Województwo: dolnośląskie
Śruby wahacza
W pośpiechu składałem zawieszenie po wymianie gum i prawdopodobnie pomyliłem śruby,załapałem gdy tylna śruba nie chciała wejść do końca i pojawiły się opory.Wziąłem więc drugą z tym ostrym czubkiem i ta weszła bez problemu.Niby wszystko w porządku,ale wczoraj na przeglądzie gość zauważył duży luz na tej tylnej gumie,więc po powrocie wykręciłem tą śrubę i okazało się,że gwint trochę zjechany.Śruba było mocno dokręcona,a jednak był luz.Zastanawia mnie też rozmiar otworu w karoserii w który wchodzi ta śruba,jest około 17 mm choć śruba jest 12.Oczywiście tulejki centrujące włożone.Czy ten otwór faktycznie jest taki duży,czy po prostu jest już tak rozwalony?Dla pewności, gdzie idzie dana śruba?
EDIT:
Nikt nie pomoże?
EDIT:
Nikt nie pomoże?
- ilek8822
- Posty: 3066
- Rejestracja: 15 sty 2011, 12:20
- Imię: Kamil
- Auto: Astra GSI
- Silnik: c20xe
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Łagiewniki (koło Wrocławia)
Ciężko powiedzieć cokolwiek jak nikt z nas tego nie widzi. Czy nie pomieszałeś śruby drobnozwojnej, z grubozwojną, rozmiar, długość. Jest wiele czynników przez które mogło coś pójść nie tak. Przegwintuj otwór, i daj nową śrubę.
Moja GSI
ASIA by ilek8822 The rise of GSI str.42
BMW E38 Cyganeczka
BMW E38 czyli Cyganeczka by ilek8822
ASIA by ilek8822 The rise of GSI str.42
BMW E38 Cyganeczka
BMW E38 czyli Cyganeczka by ilek8822
- mk5
- Posty: 6256
- Rejestracja: 10 sty 2013, 21:21
- Imię: Marek
- Auto: Seat Leon
- Silnik: 1.9TDI
- Województwo: lubelskie
- Wdzięczny: 96 razy
- Pomocny: 114 razy
Robiłem kilka razy wahacze, ale mi nigdy nie zamienłem srub. Tu może nie tylko chodzić o rodzaj gwintu ale i długosc gwintu.
Zerknij tu i zobaczysz róznice [External Link Removed for Guests]
Zerknij tu i zobaczysz róznice [External Link Removed for Guests]
- moris44
- Posty: 12
- Rejestracja: 24 lis 2016, 11:12
- Imię: Sławek
- Auto: Astra f
- Silnik: C16NZ
- Województwo: dolnośląskie
Dzięki za odzew,wiem,że dałem ciała,tylko proszę o info gdzie idzie dana śruba,bo już trudno mi wyczuć po gwincie ponieważ jest zjechany.Która śruba w sanki,a która w podłogę?
Ostatnio zmieniony 24 lis 2016, 19:22 przez moris44, łącznie zmieniany 1 raz.
- mk5
- Posty: 6256
- Rejestracja: 10 sty 2013, 21:21
- Imię: Marek
- Auto: Seat Leon
- Silnik: 1.9TDI
- Województwo: lubelskie
- Wdzięczny: 96 razy
- Pomocny: 114 razy
Na 100% nie pamiętam, ale ta przecieta tam gdzie metalowe tujejki, ta ostra gdzie matalowo gumowa(podłoga).Nie ktoś poprawi jesli inaczej. Zmierz gwint i porównaj np starej zdemontowanej
Tuleje metalowo gumowe tez były dwa rodzaje, jezeli zalana cała to obojetnie jak wprasujemy, jezeli nowy typ to zgodnie z cecha(znakiem)
Tuleje metalowo gumowe tez były dwa rodzaje, jezeli zalana cała to obojetnie jak wprasujemy, jezeli nowy typ to zgodnie z cecha(znakiem)
Ostatnio zmieniony 24 lis 2016, 19:53 przez mk5, łącznie zmieniany 2 razy.
- moris44
- Posty: 12
- Rejestracja: 24 lis 2016, 11:12
- Imię: Sławek
- Auto: Astra f
- Silnik: C16NZ
- Województwo: dolnośląskie
Już teraz zgłupiałem do końca.Dzwoniłem do jednego mechanika,który zapewnia,że śruba nacięta idzie w podłogę,a ostra w sanki.
Ostatnio zmieniony 24 lis 2016, 19:59 przez moris44, łącznie zmieniany 1 raz.
- moris44
- Posty: 12
- Rejestracja: 24 lis 2016, 11:12
- Imię: Sławek
- Auto: Astra f
- Silnik: C16NZ
- Województwo: dolnośląskie
W środku gwintu nie zmierzę,po wykręceniu śrub widać,że śruba z czubkiem jest drobnozwojna,co sugeruje,że chyba powinna iść w sanki
- moris44
- Posty: 12
- Rejestracja: 24 lis 2016, 11:12
- Imię: Sławek
- Auto: Astra f
- Silnik: C16NZ
- Województwo: dolnośląskie