Maglownica astra F luz, jak ma być
- arti83
- Posty: 845
- Rejestracja: 04 kwie 2009, 19:25
- Imię: Stiven
- Auto: ASTRA F Kombi
- Silnik: X16SZR
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Wrocław
Maglownica astra F luz, jak ma być
Dzisiaj zakończyłem składanie od nowa całej mojej fki i mam mini problem. Jakiś czas temu przed ta pizgawicą pojawiły się z prawej strony delikatne stuki przy małej prędkości około 10km/h i kostce. Rok temu robiłem remont ale zabrakło siana na wahacze, amorki i takie tam wiec wstawiłem chinole które mi zostały w magazynie. Teraz cała zawieszka jest na Febim, Sachsie no i zrobiła się cisza na ale mam luz za maglu góra dół. Otwieram dawcę też luz, otwieram drugiego dawce luz. Wszystkie miały mniejszy lub większy. Mój przed wymianą końcówek był duży, około 1cm po zmianie może ma 3mm. Teraz zastanawiam się czy ów luz jest uzależniony od końcówek drążków.
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 14 mar 2013, 14:06
- Imię: Mateusz
- Auto: Opel Astra f kombi
- Silnik: x16szr
- Województwo: wielkopolskie
podpinam się pod temat bo u mnie też luz i zaczyna mnie to już irytować
-
- Posty: 101
- Rejestracja: 13 kwie 2015, 18:21
- Imię: Przemysław
- Auto: Astra F
- Silnik: X14NZ
- Województwo: podkarpackie
U mnie podobny problem. Głuche pukanie na kocich łbach i wyczuwalny luz na maglu przy szarpaniu za prawy drążek góra-dół.
Nie jest to wina końcówek, bo przykładając dłoń do maglownicy czuć że pukanie dobiega z jej wnętrza. Osobiście nigdy nie widziałem rozebranej maglownicy, ale jak się domyślam listwa zębata jest osadzona po obu stronach na tulejach, możliwe że teflonowych bądź brązowych i luz wynika prawdopodobnie z ich zużycia, także jedynym rozwiązaniem jest prawdopodobnie regeneracja.
Nie jest to wina końcówek, bo przykładając dłoń do maglownicy czuć że pukanie dobiega z jej wnętrza. Osobiście nigdy nie widziałem rozebranej maglownicy, ale jak się domyślam listwa zębata jest osadzona po obu stronach na tulejach, możliwe że teflonowych bądź brązowych i luz wynika prawdopodobnie z ich zużycia, także jedynym rozwiązaniem jest prawdopodobnie regeneracja.
- arti83
- Posty: 845
- Rejestracja: 04 kwie 2009, 19:25
- Imię: Stiven
- Auto: ASTRA F Kombi
- Silnik: X16SZR
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Wrocław
No ale
ale w moim przypadku wymiana końcówek spowodowała ciszę, zrobione już ponad 300km po mieście, dziurach i nadal cisza. Czytając mój temat zobaczycie że miałem mega luz a po wymianie znacząco zmalał. To samo wyczytałem w innych tematach gdzie ludzie już wymieniali magiel ale przed wstawili nowe końcówki i po problemie. Muszę sprawdzić czy luz będzie po rozłączeniu końcówek i dam znać.
ale w moim przypadku wymiana końcówek spowodowała ciszę, zrobione już ponad 300km po mieście, dziurach i nadal cisza. Czytając mój temat zobaczycie że miałem mega luz a po wymianie znacząco zmalał. To samo wyczytałem w innych tematach gdzie ludzie już wymieniali magiel ale przed wstawili nowe końcówki i po problemie. Muszę sprawdzić czy luz będzie po rozłączeniu końcówek i dam znać.
-
- Posty: 101
- Rejestracja: 13 kwie 2015, 18:21
- Imię: Przemysław
- Auto: Astra F
- Silnik: X14NZ
- Województwo: podkarpackie
Jak pisałem, u mnie po przyłożeniu ręki do magla czuć że w nim coś stuka. Mimo nowych wahaczy, końcówek i łączników ciągle słychać głuche pukanie. Wiadomo że przy uszkodzonych końcówkach będzie jeszcze gorzej. Luz może być jeszcze na tulejach drążków kierowniczych. Można pooglądać czy guma nie wypłynęła, ale wtedy wydaje mi się że czuć byłoby niepewne prowadzenie samochodu.
-
- Posty: 30
- Rejestracja: 23 cze 2011, 7:16
- Imię: Tomasz
- Auto: astra
- Silnik: 1.6
witam chciałem się dowiedzieć odnośnie maglownicy bo szukam używki jak to jest z tym wypustem bo są podobno dwa rodzaje ten trzpien co się łączy z kolumną kierownicy za pomocą łącznika gumowego. jak kupie i bedzie miała inny to wystarczy że zmienie też ten łącznik gumowy?