Bry.
W najbliższym czasie będę się zabierał za przekładkę hamulców na tarczobębny z GSi. Przed zabraniem się za robotę postanowiłem zasięgnąć lektury z jakże pomocnej księgi Sam naprawiam. Jest tam coś takiego:
O co chodzi z tym kątem tłoczka? Jest on jakiś asymetryczny czy co? Po rysunkach nie bardzo mogę ogarnąć. Możliwe że jak będę miał go w ręce zkumam o co biega ale na ten moment trochę mnie to zastanawia. Ktoś może mi objaśnić temat?
Tarczobębny - prawidłowe położenie tłoczków?
-
- Posty: 101
- Rejestracja: 13 kwie 2015, 18:21
- Imię: Przemysław
- Auto: Astra F
- Silnik: X14NZ
- Województwo: podkarpackie
Tarczobębny - prawidłowe położenie tłoczków?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 14 mar 2013, 14:06
- Imię: Mateusz
- Auto: Opel Astra f kombi
- Silnik: x16szr
- Województwo: wielkopolskie
podpinam się pod temat bo także własnie zmieniam u siebie
pytanie drugie jak w najprostszy sposób wyciągnąć tłoczki żeby wymienić gumy i przesmarować wszystko
zaciski mam już u siebie z astry która ponad rok czasu stała i są zapieczone
pytanie drugie jak w najprostszy sposób wyciągnąć tłoczki żeby wymienić gumy i przesmarować wszystko
zaciski mam już u siebie z astry która ponad rok czasu stała i są zapieczone
Podepnij towotnicę do zacisku i ładuj towot, wypchnie on wtedy tłoczek na zewnątrz.shitol pisze:QR_BBPOST pytanie drugie jak w najprostszy sposób wyciągnąć tłoczki żeby wymienić gumy i przesmarować wszystko
zaciski mam już u siebie z astry która ponad rok czasu stała i są zapieczone
-
- Posty: 101
- Rejestracja: 13 kwie 2015, 18:21
- Imię: Przemysław
- Auto: Astra F
- Silnik: X14NZ
- Województwo: podkarpackie
-
- Posty: 13
- Rejestracja: 03 cze 2014, 15:03
- Auto: Astra F Classic
- Silnik: 1.4 8V
- Województwo: mazowieckie