Bicie kierownicy przy 120km/h
- KonradII
- Posty: 248
- Rejestracja: 04 sty 2013, 21:00
- Imię: Konrad
- Auto: Astra F
- Silnik: 1,7 tds
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Koło
- Wdzięczny: 1 raz
Bicie kierownicy przy 120km/h
Tak jak mówiłem, spróbuj przełożyć Koła z tyłu na przód, jeżeli problem będzie się pojawiał, tzn że z oponami jest ok
Kół nie przekładałem, ale zdjąłem dystanse z przodu. Obejrzałem felgi i opony, na oponach żadnych guzów, kamieni w bieżniku czy śladów wyząbkowania, na felgach również zero śladów wygięcia, podgięcia. W zawieszeniu jak już pisałem luzów brak.
Najbliższa droga do szkoły wykaże czy to dystanse były winne.
Najbliższa droga do szkoły wykaże czy to dystanse były winne.
A więc to były dystanse i brak centrowania felgi. Teraz, nawet mimo, że felga na piaste wskoczyła luźno, to do 170 jest spokój.
bambula, no to dobrze, że powiedziałeś, a ja się o tym sam przekonałem
KonradII, no można spokojnie jeździć, tylko teraz bez dystansów wygląda okropnie, koło się masakrycznie chowa w nadkole
KonradII, no można spokojnie jeździć, tylko teraz bez dystansów wygląda okropnie, koło się masakrycznie chowa w nadkole
- Ziela
- Posty: 133
- Rejestracja: 08 kwie 2015, 19:21
- Auto: Astra H
- Silnik: Z16XER
- Rocznik: 2010
- Województwo: łódzkie
KucaQ a może zmień dystanse na te z piastą to będzie centrowanie i koło się nie schowa w nadkolu
Redukcja, dwa biegi i nie ma kolegi
Ziela, KonradII, coś trzeba będzie pomyśleć, ale to jakoś na wakacjach. Aktualnie mam poważne wydatki i auto musi zejść na drugi plan, ale coś się wymyśli
Niemniej jednak dzięki wszystkim za porady. Wiedziałem, że centrowanie ma duże znaczenie, ale kompletnie o nim zapomniałem, gdyby nie moja pamięć, to tematu by nie było. Dzięki jeszcze raz
Niemniej jednak dzięki wszystkim za porady. Wiedziałem, że centrowanie ma duże znaczenie, ale kompletnie o nim zapomniałem, gdyby nie moja pamięć, to tematu by nie było. Dzięki jeszcze raz
Ostatnio zmieniony 23 maja 2017, 19:23 przez Gość, łącznie zmieniany 1 raz.