Bicie kierownicy przy 120km/h
Bicie kierownicy przy 120km/h
Hmmmm
Ostatnio zmieniony 15 cze 2020, 17:33 przez Usunięty użytkownik 861235, łącznie zmieniany 1 raz.
- FalconTech
- Posty: 5506
- Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
- Imię: Paweł
- Auto: NaN
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 28 razy
- Kontakt:
Jak tu koła przełożyć z jednym lewarkiem? żabę trzeba wyciągnąć
Z tą skrzynią dałeś mi do myślenia, jak na postoju wrzucę na N to mam mniejsze drgania na silniku. Tylko czy to czasem nie jest normalny objaw przy sprzęgle hydrokinetycznym?
Z tą skrzynią dałeś mi do myślenia, jak na postoju wrzucę na N to mam mniejsze drgania na silniku. Tylko czy to czasem nie jest normalny objaw przy sprzęgle hydrokinetycznym?
Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.
Miałem takie japońskie cudo mazda 626 2.0 diesel
Była tam fabryczna wada materiału na półosiach, wywalało wieloklin/wielowpust i drgania były właśnie powyżej 100km/h
Drugi przypadek to już że słyszenia passat B5 i zużyte przeguby wewnętrzne, hurgot przy przyśpieszaniu i drgania.
Jeszcze te łożyska w skrzyni.
Była tam fabryczna wada materiału na półosiach, wywalało wieloklin/wielowpust i drgania były właśnie powyżej 100km/h
Drugi przypadek to już że słyszenia passat B5 i zużyte przeguby wewnętrzne, hurgot przy przyśpieszaniu i drgania.
Jeszcze te łożyska w skrzyni.