Witam serdecznie,
Mamy pytanie, może ktoś miał podobny problem i udało się rozwiązać. Opel astra classic f 1999 r 1.4 60 km. Sprawa jest następująca, ciężko wrzucić 1,2 bieg, wchodzi 3,4. Jak wrzucę na 5-ty, to po próbach udaje się zapiąć 1 i 2. Mechanik stwierdził, że to wybierak a dokładniej kostka (gumowa). Kostki nie da się wymienić, bo jest zwulkanizowana z jednym elementem. Pytanie czy da się to zastąpić przez zestaw naprawczy (w załączniku zdjęcia zestawu oraz wybieraka z mojego auta). Na stronie sklepu informacja, że elementy pasują do każdej 5cio biegowej skrzyni w astrze classic f w rocznikach 1999 - 2002. Możliwe, że jest to czego innego wina, ale element jest luźny jak stare gacie
Biegi 1 i 2 ciężko wchodzą - wybierak
- PiotrekJ
- Posty: 3
- Rejestracja: 24 wrz 2017, 13:04
- Imię: Piotr
- Auto: Astra f
- Województwo: mazowieckie
Biegi 1 i 2 ciężko wchodzą - wybierak
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 3585
- Rejestracja: 12 lis 2007, 7:35
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: bydgoszcz
- Pomocny: 1 raz
- Kontakt:
1 mechanika który twierdzi ze tam jest jakas gumowa kostka wyślij na kursy doksztalcajace . ta kostka jest z tworzywa i nie jest zawulkanizowana z zadnym elementem ,mało tego to jest również dostepna w innych zestawach naprawczych razem ze sworzniem .
2 na str sklepu pisza głupoty . to jest zestaw naprawczy od DEAWO.pasuje do astry lanosa kadeta i bodaj vectryA oraz corsy . zestaw jest niekompletny .brakuje jednego ciagielka z tworzywa .ponad to wymaga modyfikacji bo element z prawej str nie da się zamontować na walku idącym do drazka zmiany biegow .
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
adn 4 linka .!nie sugeruj się opinia ze oring wytrzyma krotko . popatrz na date zamieszczenia manuala .do września tego roku wytrzymal .został ponownie naprawiony za groszowe sprawy .
3.jestem w 100%pewny ze ten ostatni link był również zamieszczony na tym forum w dziale relacje z napraw i mod .niestety przy zmianie stylu forum wyparowal . aby było dowcipniej znalazłem go w moich postach na starym dysku
wiec był zamieszczony
2 na str sklepu pisza głupoty . to jest zestaw naprawczy od DEAWO.pasuje do astry lanosa kadeta i bodaj vectryA oraz corsy . zestaw jest niekompletny .brakuje jednego ciagielka z tworzywa .ponad to wymaga modyfikacji bo element z prawej str nie da się zamontować na walku idącym do drazka zmiany biegow .
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
adn 4 linka .!nie sugeruj się opinia ze oring wytrzyma krotko . popatrz na date zamieszczenia manuala .do września tego roku wytrzymal .został ponownie naprawiony za groszowe sprawy .
3.jestem w 100%pewny ze ten ostatni link był również zamieszczony na tym forum w dziale relacje z napraw i mod .niestety przy zmianie stylu forum wyparowal . aby było dowcipniej znalazłem go w moich postach na starym dysku
wiec był zamieszczony
Ostatnio zmieniony 08 paź 2017, 16:07 przez marian paszek, łącznie zmieniany 11 razy.
marpas 1954
-
- Posty: 929
- Rejestracja: 27 kwie 2009, 23:16
- Imię: Filip
- Auto: Astra F
- Silnik: C20NE
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Może po prostu mechanik nie umiał wyciągnąć tego sworznia i powiedział, że jest zwulkanizowane
Ja bym zaczął od wymiany tego sworznia bo to groszowe sprawy, jak dalej tak będzie to regulacja biegów na wyjściu z grodzi, a jak dalej w co wątpię to wymiana mechanizmu wybieraka
Ja bym zaczął od wymiany tego sworznia bo to groszowe sprawy, jak dalej tak będzie to regulacja biegów na wyjściu z grodzi, a jak dalej w co wątpię to wymiana mechanizmu wybieraka