[1.7 TDS] Odłączenie amortyzatora od zwrotnicy

Rysiek24

Użytkownik
Posty: 32
Rejestracja: 13 lut 2017, 8:36
Auto: Peugeot 407 SW i Astra F
Silnik: 2.0 Hdi /1.7 Td
Województwo: zachodniopomorskie

[1.7 TDS] Odłączenie amortyzatora od zwrotnicy

#11

Nieprzeczytany post autor: Rysiek24 »

Szukałem co tak puka szarpiac za auto i bujajac je zarówno na boki jak i naduszalem i puszczalem z calych sil na błotnik nad tym kolem i nic nie puka. Słychać nstomiast wyraźnie w trakcie jazdy po nierównościach..

Spróbuję jutro dokrecic poduszkę amora , jakie tam sa klucze ? Nie mam ich pod reka , dopiero przywioze od ojca z garażu. .
Ostatnio zmieniony 10 sty 2018, 22:15 przez Rysiek24, łącznie zmieniany 1 raz.

mlodygd

Astro-maniak
Posty: 929
Rejestracja: 27 kwie 2009, 23:16
Imię: Filip
Auto: Astra F
Silnik: C20NE
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

#12

Nieprzeczytany post autor: mlodygd »

Jak masz gwarancję na usługę to sam nic nie kręć bo ją stracisz :D
Urwiesz albo przekręcisz śrubę i dziękuje do widzenia :D

Rysiek24

Użytkownik
Posty: 32
Rejestracja: 13 lut 2017, 8:36
Auto: Peugeot 407 SW i Astra F
Silnik: 2.0 Hdi /1.7 Td
Województwo: zachodniopomorskie

#13

Nieprzeczytany post autor: Rysiek24 »

I tak nie mam klucza, zdaje sie ze to 18..echh mechaniki..jak czlowiek sam sobie nie zrobi , to mu tylko spartolą.

Usunięty użytkownik 861235

#14

Nieprzeczytany post autor: Usunięty użytkownik 861235 »

Może stabilizator, on tak lubi sobie pukać, a jak ruszony był to może pynkł łącznik.
Musieli go odkręcić bo by wahacz w dół nie poszedł.
Weź Ją za pas przedni jak maskę podniesiesz pomerdaj przodem góra dół i zajrzyj za koło.

Rysiek24

Użytkownik
Posty: 32
Rejestracja: 13 lut 2017, 8:36
Auto: Peugeot 407 SW i Astra F
Silnik: 2.0 Hdi /1.7 Td
Województwo: zachodniopomorskie

#15

Nieprzeczytany post autor: Rysiek24 »

Właśnie puka jak kiedyś byl walniety łącznik stabilizatora , jutro zajade na ten warsztat co robil zawieszenie i kukniemy co tam klepie. .

EDIT:
Faktycznie luz jest na poduszce amortyzatora , dokrecic wiecej sie nie da ...niby jest zlozona tak samo jak prawa , ale nie dociska nakrętka z gory , najprościej dac podkładke pod nakrętke i wyjasowac luz , tylko nie wiem jak to jest zbudowane i czy tak mozna.

Usunięty użytkownik 861235

#16

Nieprzeczytany post autor: Usunięty użytkownik 861235 »

Niech poprawią robotę, no już bez przesady, nawet się nie przyznawaj że coś chcesz sam czy cokolwiek.
Wytłucze Ci się i jeszcze nakrętka się odkręci i na hopku kolumna wyskoczy.
Nie ma żartów!
Nowe nakrętki z teflonem powinny być, nikt oczywiście nowych po odkręceniu nie daje, to już tam trudno, ale luzu nie może być.
Tam podkładka w ogóle jest, problem bywa że co producent amortyzatora to inny gwint, długość i nakrętka.
Poduszki też się czasem minimalnie różnią.
Łożyska też są chyba dwa typy, zintegrowane z takim talerzem i same o ile mi się coś z VW polo nie pomyliło.
Coś tam jest na rzeczy że po skręceniu jest luz.
W Astrze G też jakieś cyrki są z poduchami kolumn.
Takie to proste a takie czasem problematyczne.
Zobacz sobie w necie w katalogu Intercars i iparts elementy.

Rysiek24

Użytkownik
Posty: 32
Rejestracja: 13 lut 2017, 8:36
Auto: Peugeot 407 SW i Astra F
Silnik: 2.0 Hdi /1.7 Td
Województwo: zachodniopomorskie

#17

Nieprzeczytany post autor: Rysiek24 »

Skończyło sie na daniu drugiej podkładki pod gorna nakrętke amortyzatora, samo sie napewno nie odkreci.

Misiakowy20

Użytkownik
Posty: 47
Rejestracja: 02 gru 2017, 16:50
Imię: Damian
Auto: Astra G
Silnik: X20DTH
Województwo: małopolskie
Lokalizacja: Wolbrom ( KOL )

#18

Nieprzeczytany post autor: Misiakowy20 »

Wracaj na warsztat puki czas bo potem umyją od tego rece. Który warsztat daje gwarancję na używki ? :P

ODPOWIEDZ