[1.7 TDS] Odłączenie amortyzatora od zwrotnicy
-
- Posty: 32
- Rejestracja: 13 lut 2017, 8:36
- Auto: Peugeot 407 SW i Astra F
- Silnik: 2.0 Hdi /1.7 Td
- Województwo: zachodniopomorskie
[1.7 TDS] Odłączenie amortyzatora od zwrotnicy
Szukałem co tak puka szarpiac za auto i bujajac je zarówno na boki jak i naduszalem i puszczalem z calych sil na błotnik nad tym kolem i nic nie puka. Słychać nstomiast wyraźnie w trakcie jazdy po nierównościach..
Spróbuję jutro dokrecic poduszkę amora , jakie tam sa klucze ? Nie mam ich pod reka , dopiero przywioze od ojca z garażu. .
Spróbuję jutro dokrecic poduszkę amora , jakie tam sa klucze ? Nie mam ich pod reka , dopiero przywioze od ojca z garażu. .
Ostatnio zmieniony 10 sty 2018, 22:15 przez Rysiek24, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 929
- Rejestracja: 27 kwie 2009, 23:16
- Imię: Filip
- Auto: Astra F
- Silnik: C20NE
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Jak masz gwarancję na usługę to sam nic nie kręć bo ją stracisz
Urwiesz albo przekręcisz śrubę i dziękuje do widzenia
Urwiesz albo przekręcisz śrubę i dziękuje do widzenia
-
- Posty: 32
- Rejestracja: 13 lut 2017, 8:36
- Auto: Peugeot 407 SW i Astra F
- Silnik: 2.0 Hdi /1.7 Td
- Województwo: zachodniopomorskie
I tak nie mam klucza, zdaje sie ze to 18..echh mechaniki..jak czlowiek sam sobie nie zrobi , to mu tylko spartolą.
Może stabilizator, on tak lubi sobie pukać, a jak ruszony był to może pynkł łącznik.
Musieli go odkręcić bo by wahacz w dół nie poszedł.
Weź Ją za pas przedni jak maskę podniesiesz pomerdaj przodem góra dół i zajrzyj za koło.
Musieli go odkręcić bo by wahacz w dół nie poszedł.
Weź Ją za pas przedni jak maskę podniesiesz pomerdaj przodem góra dół i zajrzyj za koło.
-
- Posty: 32
- Rejestracja: 13 lut 2017, 8:36
- Auto: Peugeot 407 SW i Astra F
- Silnik: 2.0 Hdi /1.7 Td
- Województwo: zachodniopomorskie
Właśnie puka jak kiedyś byl walniety łącznik stabilizatora , jutro zajade na ten warsztat co robil zawieszenie i kukniemy co tam klepie. .
EDIT:
Faktycznie luz jest na poduszce amortyzatora , dokrecic wiecej sie nie da ...niby jest zlozona tak samo jak prawa , ale nie dociska nakrętka z gory , najprościej dac podkładke pod nakrętke i wyjasowac luz , tylko nie wiem jak to jest zbudowane i czy tak mozna.
EDIT:
Faktycznie luz jest na poduszce amortyzatora , dokrecic wiecej sie nie da ...niby jest zlozona tak samo jak prawa , ale nie dociska nakrętka z gory , najprościej dac podkładke pod nakrętke i wyjasowac luz , tylko nie wiem jak to jest zbudowane i czy tak mozna.
Niech poprawią robotę, no już bez przesady, nawet się nie przyznawaj że coś chcesz sam czy cokolwiek.
Wytłucze Ci się i jeszcze nakrętka się odkręci i na hopku kolumna wyskoczy.
Nie ma żartów!
Nowe nakrętki z teflonem powinny być, nikt oczywiście nowych po odkręceniu nie daje, to już tam trudno, ale luzu nie może być.
Tam podkładka w ogóle jest, problem bywa że co producent amortyzatora to inny gwint, długość i nakrętka.
Poduszki też się czasem minimalnie różnią.
Łożyska też są chyba dwa typy, zintegrowane z takim talerzem i same o ile mi się coś z VW polo nie pomyliło.
Coś tam jest na rzeczy że po skręceniu jest luz.
W Astrze G też jakieś cyrki są z poduchami kolumn.
Takie to proste a takie czasem problematyczne.
Zobacz sobie w necie w katalogu Intercars i iparts elementy.
Wytłucze Ci się i jeszcze nakrętka się odkręci i na hopku kolumna wyskoczy.
Nie ma żartów!
Nowe nakrętki z teflonem powinny być, nikt oczywiście nowych po odkręceniu nie daje, to już tam trudno, ale luzu nie może być.
Tam podkładka w ogóle jest, problem bywa że co producent amortyzatora to inny gwint, długość i nakrętka.
Poduszki też się czasem minimalnie różnią.
Łożyska też są chyba dwa typy, zintegrowane z takim talerzem i same o ile mi się coś z VW polo nie pomyliło.
Coś tam jest na rzeczy że po skręceniu jest luz.
W Astrze G też jakieś cyrki są z poduchami kolumn.
Takie to proste a takie czasem problematyczne.
Zobacz sobie w necie w katalogu Intercars i iparts elementy.
-
- Posty: 32
- Rejestracja: 13 lut 2017, 8:36
- Auto: Peugeot 407 SW i Astra F
- Silnik: 2.0 Hdi /1.7 Td
- Województwo: zachodniopomorskie
Skończyło sie na daniu drugiej podkładki pod gorna nakrętke amortyzatora, samo sie napewno nie odkreci.
-
- Posty: 47
- Rejestracja: 02 gru 2017, 16:50
- Imię: Damian
- Auto: Astra G
- Silnik: X20DTH
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Wolbrom ( KOL )
Wracaj na warsztat puki czas bo potem umyją od tego rece. Który warsztat daje gwarancję na używki ?