Stuki i skrzypienie
- Cymbalinio
- Posty: 5
- Rejestracja: 12 mar 2019, 18:06
- Imię: Tomasz
- Auto: Astra F
- Województwo: lubelskie
Stuki i skrzypienie
Witam mam problem tego rodzaju że po wymianie wybitych tulei wahacza i łączników stabilizatora stukanie tulei zmniejszyło się ale dalej jest i już nie jest aż tak hymn "głośne/mocne " ale za to po około gdzieś 5-10km zaczęło coś skrzypieć z prawej strony nie raz podczas hamowania wgl tego skrzypienia nie słuchać czy ktoś miał taki problem pozdrawiam
- Cymbalinio
- Posty: 5
- Rejestracja: 12 mar 2019, 18:06
- Imię: Tomasz
- Auto: Astra F
- Województwo: lubelskie
Teraz zauważyłem po wyeliminowaniu skrzypienia (zagięta blaszka do tarczy hamulcowej) co to może być stuk podczas ruszania i hamowania lub skręcania przy niskich prędkościach co może byc przyczyną ? Pozdrawiam
Nie wiem jak to ubrać w słowa.
Sworzeń wahacza jest zwrotnicą.
Na sworzniu kręcą się koła.
Stukanie w F-ce zazwyczaj masz na sworzniach wahacza, na łącznikach i na amorach.
Może kiedyś kiedy drogie były kompletne wahacze to się zmieniało elementy.
F-ka żeby miała przód cycek to kompletne wahacze trzeba zmienić.
To też Kuba dziwne, zawsze lecą sworznie i końcówki drążków a nie tuleje.
Często też amortyzatory.
Tutaj najważniejszy jest sworzeń wahacza.
Trzeba łyżką za zwrotnicę popieścić i widać czy jest luz na sworzniu.
Dobra, uciekam.
Sworzeń wahacza jest zwrotnicą.
Na sworzniu kręcą się koła.
Stukanie w F-ce zazwyczaj masz na sworzniach wahacza, na łącznikach i na amorach.
Może kiedyś kiedy drogie były kompletne wahacze to się zmieniało elementy.
F-ka żeby miała przód cycek to kompletne wahacze trzeba zmienić.
To też Kuba dziwne, zawsze lecą sworznie i końcówki drążków a nie tuleje.
Często też amortyzatory.
Tutaj najważniejszy jest sworzeń wahacza.
Trzeba łyżką za zwrotnicę popieścić i widać czy jest luz na sworzniu.
Dobra, uciekam.