Stuki i skrzypienie

Awatar użytkownika
Cymbalinio

Użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: 12 mar 2019, 18:06
Imię: Tomasz
Auto: Astra F
Województwo: lubelskie

Stuki i skrzypienie

#1

Nieprzeczytany post autor: Cymbalinio »

Witam mam problem tego rodzaju że po wymianie wybitych tulei wahacza i łączników stabilizatora stukanie tulei zmniejszyło się ale dalej jest i już nie jest aż tak hymn "głośne/mocne " ale za to po około gdzieś 5-10km zaczęło coś skrzypieć z prawej strony nie raz podczas hamowania wgl tego skrzypienia nie słuchać czy ktoś miał taki problem pozdrawiam

Awatar użytkownika
Cymbalinio

Użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: 12 mar 2019, 18:06
Imię: Tomasz
Auto: Astra F
Województwo: lubelskie

#2

Nieprzeczytany post autor: Cymbalinio »

Teraz zauważyłem po wyeliminowaniu skrzypienia (zagięta blaszka do tarczy hamulcowej) co to może być stuk podczas ruszania i hamowania lub skręcania przy niskich prędkościach co może byc przyczyną ? Pozdrawiam

Usunięty użytkownik 861235

#3

Nieprzeczytany post autor: Usunięty użytkownik 861235 »

Nie wiem jak to ubrać w słowa.
Sworzeń wahacza jest zwrotnicą.
Na sworzniu kręcą się koła.

Stukanie w F-ce zazwyczaj masz na sworzniach wahacza, na łącznikach i na amorach.

Może kiedyś kiedy drogie były kompletne wahacze to się zmieniało elementy.

F-ka żeby miała przód cycek to kompletne wahacze trzeba zmienić.


To też Kuba dziwne, zawsze lecą sworznie i końcówki drążków a nie tuleje.
Często też amortyzatory.

Tutaj najważniejszy jest sworzeń wahacza.
Trzeba łyżką za zwrotnicę popieścić i widać czy jest luz na sworzniu.

Dobra, uciekam.

ODPOWIEDZ