Co moze byc przyczyna wibracji calej budy Astry kombii przy hamowaniu???. Im wyzsza predkosc tym wieksze wibracje. Kola wywazone, tarcze, klocki i plyn wymienione
Wibracje przy hamowaniu
-
- Posty: 204
- Rejestracja: 04 kwie 2007, 17:24
- Imię: Krzysztof
- Auto: Astra F
- Silnik: 1.4 (60 koni)
- Rocznik: 2001
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Wrocław/Brzeg Dolny
Wibracje przy hamowaniu
Co moze byc przyczyna wibracji calej budy Astry kombii przy hamowaniu???. Im wyzsza predkosc tym wieksze wibracje. Kola wywazone, tarcze, klocki i plyn wymienione
- heinrich12
- Posty: 5107
- Rejestracja: 08 maja 2020, 22:59
- Imię: Henryk
- Auto: Astra H
- Silnik: Z 14XeP
- Rocznik: 2009
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Wrocław
- Wdzięczny: 193 razy
- Pomocny: 307 razy
Czy przed tymi wymianami było wszystko ok. ? Czy podczas hamowania te wibracja taż wyczuwasz na pedale hamulca ? Pozdrawiam.
- FalconTech
- Posty: 5508
- Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
- Imię: Paweł
- Auto: NaN
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 29 razy
- Kontakt:
Wymieniona tarcza nie daje gwarancji. Jeśli była założona na brudną piastę może się objawiać tak samo jak skrzywiona tarcza.
Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.
-
- Posty: 204
- Rejestracja: 04 kwie 2007, 17:24
- Imię: Krzysztof
- Auto: Astra F
- Silnik: 1.4 (60 koni)
- Rocznik: 2001
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Wrocław/Brzeg Dolny
Wibracje pojawily sie przed wymiana tarcz, klocow i plynu. Stad zdecydowalem sie na ich wymiane
- heinrich12
- Posty: 5107
- Rejestracja: 08 maja 2020, 22:59
- Imię: Henryk
- Auto: Astra H
- Silnik: Z 14XeP
- Rocznik: 2009
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Wrocław
- Wdzięczny: 193 razy
- Pomocny: 307 razy
,,bambula" Włodek, po wymianie tarcz hamulcowych i klocków na nowe nie ma prawa nic drgać, wibrować itp. Jeżeli takie objawy są od początku wymiany to tarcze same w sobie mają bicie, albo ,,mechanik" pokpił sprawę (o tym wyżej napisał Paweł). Nie ma takiej opcji aby czekać na dotarcie. Dotrzeć mogą się jedynie nowe klocki do nowych lub starych tarcz hamulcowych potocznie mówiąc ułożyć się do siebie. Pozdrawiam.
-
- Posty: 204
- Rejestracja: 04 kwie 2007, 17:24
- Imię: Krzysztof
- Auto: Astra F
- Silnik: 1.4 (60 koni)
- Rocznik: 2001
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Wrocław/Brzeg Dolny
Wibracje pojawily sie na starych wiec wymienilem na nowe ale jak bylo tak jest. Byc moze to kwestia ponownego wywazenia kol lub zmiany mechanika i warsztatu
- heinrich12
- Posty: 5107
- Rejestracja: 08 maja 2020, 22:59
- Imię: Henryk
- Auto: Astra H
- Silnik: Z 14XeP
- Rocznik: 2009
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Wrocław
- Wdzięczny: 193 razy
- Pomocny: 307 razy
Jest to dobry pomysł, jedź do innego wulkanizatora i niech sprawdzi ponownie wyważenie kół. Pozdrawiam.
- FalconTech
- Posty: 5508
- Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
- Imię: Paweł
- Auto: NaN
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 29 razy
- Kontakt:
Wibracje mogły się pojawić od luzu na łożysku piasty koła (może być wyczuwalny luz jak podniesie się auto i porusza kołem.
Przy hamowaniu łożysko będzie przeskakiwać i powodować wibracje. W trakcie normalnej jazdy może nie buc wyczuwalne ze względu na dociążenie i inne siły na nie działające.
Przy hamowaniu łożysko będzie przeskakiwać i powodować wibracje. W trakcie normalnej jazdy może nie buc wyczuwalne ze względu na dociążenie i inne siły na nie działające.
Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.
- Hawking
- Posty: 6
- Rejestracja: 06 sie 2020, 17:24
- Auto: California
- Województwo: lubuskie