Miałem F z bębnami z tyłu. Hamowało jakoś.
Hamować zaczęło naprawdę dobrze jak wpadły wszystkie przewody nowe, korektory siły hamowania również, przednie i tylne hamulce miałem przełożone z GSi c20xe. Zregenerowane zaciski przednie, tylne, nowa linka ręcznego. Odpowietrzone, zalane nowym płynem.
Hamowało pięknie.
@Foton , Ty na księdza powinieneś iść.
Prawisz kazania jak złoto
Korektor siły hamowania
-
- Posty: 5882
- Rejestracja: 02 wrz 2009, 10:34
- Imię: Adam
- Auto: Opel Astra III
- Silnik: Z14XEP
- Rocznik: 2006
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
- Wdzięczny: 63 razy
- Pomocny: 147 razy
-
- Posty: 1194
- Rejestracja: 20 gru 2020, 0:27
- Imię: Marcin
- Auto: Różne takie
- Silnik: Petrol i Diesel
- Rocznik: 1998
- Województwo: mazowieckie
- Pomocny: 62 razy
Moja koleżanka, notabene katechetka mi tak właśnie kiedyś powiedziała...
Że się marnuję...
Wyszło jak wyszło.
Słowa Bożego nie niosę, więc niosę słowo otuchy na AKP że każda usterka to nie magia i że przyczyna jest.
Tak to wyszło...
Ale żarty na bok.
W Amerykańskim teście Kadeta E pod nazwą Pontiac LeMans
Były uwagi że ma zbyt wrażliwy hamulec, zbyt tkliwy, za mocny...
Akcja od 2:28
Potem dalej mówią że hebel jest difficult to modulate i że front brake lock up to early.
No że za szybko hamuje przodem...
1988 Pontiac LeMans | Retro Review
[External Link Removed for Guests]
Trza by to jakoś przeliczyć na nasze, to hamowanie.
Że się marnuję...
Wyszło jak wyszło.
Słowa Bożego nie niosę, więc niosę słowo otuchy na AKP że każda usterka to nie magia i że przyczyna jest.
Tak to wyszło...
Ale żarty na bok.
W Amerykańskim teście Kadeta E pod nazwą Pontiac LeMans
Były uwagi że ma zbyt wrażliwy hamulec, zbyt tkliwy, za mocny...
Akcja od 2:28
Potem dalej mówią że hebel jest difficult to modulate i że front brake lock up to early.
No że za szybko hamuje przodem...
1988 Pontiac LeMans | Retro Review
[External Link Removed for Guests]
Trza by to jakoś przeliczyć na nasze, to hamowanie.