Korektor siły hamowania
- maro4040
- Posty: 98
- Rejestracja: 17 cze 2017, 14:15
- Imię: Marcin
- Auto: astra H; hatchback 5 drzwi
- Silnik: z16xe1
- Rocznik: 2007
- Województwo: śląskie
- Pomocny: 1 raz
Korektor siły hamowania
Witam , czy wszystkie astry f posiadały korektory siły hamowania? Posiadam astre f sedan ,1.4 benzyna 1998 rok , bez abs i nie ma korektora , mnie wydaje się, zepowinien być
Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
- heinrich12
- Posty: 5108
- Rejestracja: 08 maja 2020, 22:59
- Imię: Henryk
- Auto: Astra H
- Silnik: Z 14XeP
- Rocznik: 2009
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Wrocław
- Wdzięczny: 193 razy
- Pomocny: 307 razy
Mi też tak się wydaje. Wiele starszych konstrukcji popularnych samochodów, niekoniecznie Opli posiadały korektory siły hamowania (lata osiemdziesiąte, może jeszcze wcześniej). Prawdopodobnie miał wycieki, był nie szczelny i ktoś poszedł na skróty ,,łatwiznę" i założył trójnik. Pozdrawiam.
-
- Posty: 6121
- Rejestracja: 22 gru 2006, 15:18
- Imię: Grzesiek
- Auto: Astra H
- Silnik: Z20LEH+ & Z18XEx2
- Województwo: łódzkie
- Lokalizacja: Łódź
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 132 razy
No to jeszcze została samam pompa hamulcowa, tam mogą już być wkręcone w pompę - będzie widać.
I same przewody hamulcowe na wysokości słupka B, ciut dalej w tył auta, 10-20cm mogą być na przewodach hamulcowych.
Te opcje są podwójne, jakby był przy belce to byłby jeden wspólny.
Za zimno ciut jest, nie chce mi się, bo bym wziął taty astrę na kanał i zobaczył.
Korektor/y muszą być bo dupa cię wyprzedzi przy awaryjnym hamowaniu.
I same przewody hamulcowe na wysokości słupka B, ciut dalej w tył auta, 10-20cm mogą być na przewodach hamulcowych.
Te opcje są podwójne, jakby był przy belce to byłby jeden wspólny.
Za zimno ciut jest, nie chce mi się, bo bym wziął taty astrę na kanał i zobaczył.
Korektor/y muszą być bo dupa cię wyprzedzi przy awaryjnym hamowaniu.
- maro4040
- Posty: 98
- Rejestracja: 17 cze 2017, 14:15
- Imię: Marcin
- Auto: astra H; hatchback 5 drzwi
- Silnik: z16xe1
- Rocznik: 2007
- Województwo: śląskie
- Pomocny: 1 raz
Musiały być, kilka dni temu mechanik wymieniał wszystkie przewody i pewnie nie założył tylko wrzucił stare . Wydaje mi się ze przy silniku 1.4 60 koni , powinny być te tak zwane długopisy. Zauważyłem przy zmianie tłumika, że ich nie ma i to mnie zainteresowało , szczególnie zima moze obrócić auto , bez nich
Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
- maro4040
- Posty: 98
- Rejestracja: 17 cze 2017, 14:15
- Imię: Marcin
- Auto: astra H; hatchback 5 drzwi
- Silnik: z16xe1
- Rocznik: 2007
- Województwo: śląskie
- Pomocny: 1 raz
A czy te korektory sily hamowania mozna zamontować w pompę hamulcowa , zamiast z tyłu auta ? Czy będą działać prawidłowo? Było by łatwiej i szybciej je tam zamontować
Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
- maro4040
- Posty: 98
- Rejestracja: 17 cze 2017, 14:15
- Imię: Marcin
- Auto: astra H; hatchback 5 drzwi
- Silnik: z16xe1
- Rocznik: 2007
- Województwo: śląskie
- Pomocny: 1 raz
Mechanik sie wyparł, że były, drogie są, ale nie ma wyjscia bezpieczny musi być samochód. Bedzie trzeba kupic , super, ze da się przy pompie, bedzie łatwiej założyć. Mysle ,ze po modelu auta , roku produkcji, silniku ,dobiorę dobre .
Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka