Przejechałem szybciej i nic się nie zmienia z generatorem, działa tak samo czyli w sam raz nie za lekko nie za mocno Astra 140sie nie jeździ i żony nie mam a jak bym miał i tak by zrobiła to w sumie już bym nie miał też :\ z mocą wspomagania nie ma problemu nie skręca ostro tylko jak już pisałem kierownica pozostaje delikatnie skręcona i muszę ręcznie ten kawałek wyprostowac dziś pojeździłem i już się przyzwyczaiłem prawie z automatu odwijam sam więc myślę że jest dobrze oby się nie psuło i będzie luxja37 pisze: ↑10 mar 2024, 12:00Wspomaganie działa najmocniej jak auto stoi.
Ze wzrostem prędkości jego siła powinna maleć.
Dlatego przejedź się szybciej i obczaj.
Chyba nie chciałbyś delikatnie ruszyć kierownicą przy 140km/h i żeby cie wywaliło w rów?
Ty się przyzwyczaisz pewnie, a jak wsiądzie żona, to co?
Jak jeździsz lafiryndo?, czy raczej, ale zjeb.ałem robotę.
Opel Astra F Wspomaganie elektryczne
- Opelek14
- Posty: 12
- Rejestracja: 29 lut 2024, 7:37
- Auto: Astra F
- Silnik: X14NZ
- Rocznik: 2000
- Województwo: zachodniopomorskie
- Pomocny: 2 razy
Re: Opel Astra F Wspomaganie elektryczne
-
- Posty: 285
- Rejestracja: 12 sie 2017, 8:51
- Auto: Meriva A 1,4 z14xep, Astra F x16szr
- Silnik: z14xep
- Województwo: małopolskie
- Wdzięczny: 16 razy
- Pomocny: 13 razy
No to super
A masz ten numer modelu albo zdjęcie?
I faktycznie tylko zamocować i większych przeróbek nie ma? pasuje prawie plug and play?
A masz ten numer modelu albo zdjęcie?
I faktycznie tylko zamocować i większych przeróbek nie ma? pasuje prawie plug and play?
- Opelek14
- Posty: 12
- Rejestracja: 29 lut 2024, 7:37
- Auto: Astra F
- Silnik: X14NZ
- Rocznik: 2000
- Województwo: zachodniopomorskie
- Pomocny: 2 razy
Z przeróbek to trzeba wymyślić sobie dolne mocowanie kolumny bo w astrze oryginalnie nie ma ale to mały problem był, tak samo w astrze oryginalnie wejście na łącznik kolumny z przekładnia jest takie jakby półkwadratowe a w kolumnie od Agili jest na wielowypuscie ale to też nie był problem bo wystarczy zeszlifowac z dwóch stron na płasko i mamy mocowanie jak z astry, trzeba było przedłużyć lekko ten łącznik kolumny z przekładnia ale to wywaliłem dwa fabryczne nity i dałem na śruby tu uwaga lepiej zastosowac porządne śruby dla swojego spokoju i pewności że nic nie puści ja dałem od korbowodu silnikowego takiej samej grubości co nit wiec wytrzymałość się nie zmieniła no chyba że na plus bo ten nit na pewno nie był z lepszego metalu niż te śruby kto dokręcał ten wie ile potrafią znieść no i trzeba wywalić rurę od nawiewu nóg pasażera bo w tym miejscu będzie wisiał nasz silnik od wspomagania ogólnie pierwsza myśl po rozebraniu licznika zdjęcia kierownicy była o kurrr to się tu nie zmieści ale postanowiłem działać dalej no i jednak się zmieściło z elektryki pasuje wszystko idealnie czyli wkład stacyjki można wyjąć z astry i wsadzic do nowej kolumny zeby nie zmieniać kluczyka, kostka stacyjki pasuje, kostka kierunków pasuje manetki też można wsadzić stare bo mają takie same mocowania (prowadzenie i zatrzask) immobiliser też pasuje stary, poduszka powietrzna jest akceptowana przez system i błąd się nie zapala jedynie przyciski klaksonu trzeba przerobić znaczy wtyczkę ponieważ w astrze są dwa przewody a w Agili drugi przewod jest jakby na masie i trzeba stara wtyczkę obciąć i przylutować do przewodów od przycisku i drugi kabelek przykręcić w środku do srubki w kierownicy jest tam kilka śrubek więc łatwy montaż numer mojej kolumny to 48200-84E60 wpisując w Google wyskakuje trochę tego jedynie mam problem z obudowa wokół stacyjki nie bardzo chce ciąć oryginał a nie pasuje bo wystaje z 3mm za bardzo do przodu i po założeniu kierownicy trze o nią jako że miałem przy kolumnie górna osłonę od Agili to obciąłem bo jest strasznie długa i nawet pasuje ale dołu już nie miałem wiec póki co jeżdżę bez dolnej osłony muszę pomyśleć z czego by tu przerobićwaldek2017 pisze: ↑10 mar 2024, 17:40No to super
A masz ten numer modelu albo zdjęcie?
I faktycznie tylko zamocować i większych przeróbek nie ma? pasuje prawie plug and play?
Dodano po 2 minutach 48 sekundach:
A górne mocowanie kolumny te pod zegarami pasuje idealnie na otwory w astrze wiec tylko przykręcić trzeba