waldek2017 pisze: ↑10 mar 2024, 17:40
No to super
A masz ten numer modelu albo zdjęcie?
I faktycznie tylko zamocować i większych przeróbek nie ma? pasuje prawie plug and play?
Z przeróbek to trzeba wymyślić sobie dolne mocowanie kolumny bo w astrze oryginalnie nie ma ale to mały problem był, tak samo w astrze oryginalnie wejście na łącznik kolumny z przekładnia jest takie jakby półkwadratowe a w kolumnie od Agili jest na wielowypuscie ale to też nie był problem bo wystarczy zeszlifowac z dwóch stron na płasko i mamy mocowanie jak z astry, trzeba było przedłużyć lekko ten łącznik kolumny z przekładnia ale to wywaliłem dwa fabryczne nity i dałem na śruby tu uwaga lepiej zastosowac porządne śruby dla swojego spokoju i pewności że nic nie puści
ja dałem od korbowodu silnikowego takiej samej grubości co nit wiec wytrzymałość się nie zmieniła no chyba że na plus bo ten nit na pewno nie był z lepszego metalu niż te śruby kto dokręcał ten wie ile potrafią znieść
no i trzeba wywalić rurę od nawiewu nóg pasażera bo w tym miejscu będzie wisiał nasz silnik od wspomagania
ogólnie pierwsza myśl po rozebraniu licznika zdjęcia kierownicy była o kurrr to się tu nie zmieści ale postanowiłem działać dalej no i jednak się zmieściło
z elektryki pasuje wszystko idealnie czyli wkład stacyjki można wyjąć z astry i wsadzic do nowej kolumny zeby nie zmieniać kluczyka, kostka stacyjki pasuje, kostka kierunków pasuje manetki też można wsadzić stare bo mają takie same mocowania (prowadzenie i zatrzask) immobiliser też pasuje stary, poduszka powietrzna jest akceptowana przez system i błąd się nie zapala jedynie przyciski klaksonu trzeba przerobić znaczy wtyczkę ponieważ w astrze są dwa przewody a w Agili drugi przewod jest jakby na masie i trzeba stara wtyczkę obciąć i przylutować do przewodów od przycisku i drugi kabelek przykręcić w środku do srubki w kierownicy jest tam kilka śrubek więc łatwy montaż
numer mojej kolumny to 48200-84E60 wpisując w Google wyskakuje trochę tego
jedynie mam problem z obudowa wokół stacyjki nie bardzo chce ciąć oryginał a nie pasuje bo wystaje z 3mm za bardzo do przodu i po założeniu kierownicy trze o nią jako że miałem przy kolumnie górna osłonę od Agili to obciąłem bo jest strasznie długa i nawet pasuje ale dołu już nie miałem wiec póki co jeżdżę bez dolnej osłony muszę pomyśleć z czego by tu przerobić
Dodano po 2 minutach 48 sekundach:
A górne mocowanie kolumny te pod zegarami pasuje idealnie na otwory w astrze wiec tylko przykręcić trzeba