Czy wejdą Felgi ET33

Awatar użytkownika
Krzaku1987

Użytkownik
Posty: 14
Rejestracja: 03 kwie 2014, 8:27
Imię: Piotr
Auto: Astra F
Województwo: pomorskie

Re: Czy wejdą Felgi ET33

#21

Nieprzeczytany post autor: Krzaku1987 »

Byłem właśnie przed chwilą na wulkanizacji felga za mala gdzieś o dwa milimetry moje aktualne et na felgach stalowych to et 46 a na feldze aluminiowej ET 33 i mówili mi na wulkanizacji ,że może oceniać o klocki czy szczeki hamulcowe... już się martwię masakra... pójdę do tokarza choć u mnie ciężko w mieście o to... Zwiększyć otwór i okaże się ,ze zahacza o szczeki czy tarcze... zmartwiłem się teraz tym ET ;( felgi mam od golfa gti..Proszę o pomoc za duzo pracy w felgi i pieniędzy włożyłem...a teraz lipa wychodzi:(:(

Awatar użytkownika
venturek

Astro-maniak
Posty: 1011
Rejestracja: 12 lut 2011, 8:45
Imię: Marcel
Auto: Astra F Kombi
Silnik: x16sz
Województwo: kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Grudziądz
Kontakt:

#22

Nieprzeczytany post autor: venturek »

O et się nie martw mam takie samo i jakoś nic nie haczy a w poprzedniej astrze miałem mniejsze.
Poza tym to raczej chodzi o średnicę felgi... Nie przymierzysz to się nie dowiesz a zawsze można dołożyć dystanse.
Tapnięte via ts7
[External Link Removed for Guests] <- FB FunPage ;)

Awatar użytkownika
Krzaku1987

Użytkownik
Posty: 14
Rejestracja: 03 kwie 2014, 8:27
Imię: Piotr
Auto: Astra F
Województwo: pomorskie

#23

Nieprzeczytany post autor: Krzaku1987 »

Właśnie dzisiaj oddałem na warsztacie do tokarza felgi i tak jak mówiłeś zrobią na 65,6 i przymierzą jak będzie dobrze zostawią jak za mało to powiększą jeszcze...wolą zrobić kilka razy i przymierzać niż otwór ma być za duży...ale podobno skasuje mnie 80-100zl ;( trochę zaskoczony ale będę miał zrobione w poniedziałek od reki... Tylko okazuje sie ,że te felgi by lepiej wyglądały na oponie nisko profilowej ale niestety nie posiadam takowej bo mam nowe w tamtym roku kupione debice passo 2 170/70/R13..nie wiem czy felgi będą wpadały w oczy bo to na zwykłych oponach no i felga mala rozmiarowo bo tylko 13" :( później mogę ci podesłać zdjęcia felgi;) ps a i jeszcze będę zakładał układ dolotowy + stożek podobno będą większe obroty i szybciej się będzie zbierał i inny dźwięk w silniku nie wiem czy to będzie widać różnice bo mam mały silnik bo aż 1,4 benzyna a duża budę:( i na warsztacie powiedzieli ze do tego stożka zmienić okablowanie i świece specjalne sportowe ale nie wiem czy warto inwestować i ile taka zabawa kosztuje..czy wystarczy sam stożek z tym układem odlotowym ???podpowiesz

Awatar użytkownika
venturek

Astro-maniak
Posty: 1011
Rejestracja: 12 lut 2011, 8:45
Imię: Marcel
Auto: Astra F Kombi
Silnik: x16sz
Województwo: kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Grudziądz
Kontakt:

#24

Nieprzeczytany post autor: venturek »

Olej stożek, lepiej w to miejsce zainwestuj w zabezpieczenie antykorozyjne, na pewno jest to bardziej praktyczne niż sam stożek ale o tym w innym temacie się pisze.
Rozmiar nie zawsze ma znaczenie.... Dobra gleba i będzie ok a opony kiedyś zmienisz.
Powoli, małymi krokami bo za dużo na raz to nie zdrowo.

Tapnięte via ts7
Ostatnio zmieniony 05 kwie 2014, 17:15 przez venturek, łącznie zmieniany 1 raz.
[External Link Removed for Guests] <- FB FunPage ;)

Awatar użytkownika
Krzaku1987

Użytkownik
Posty: 14
Rejestracja: 03 kwie 2014, 8:27
Imię: Piotr
Auto: Astra F
Województwo: pomorskie

#25

Nieprzeczytany post autor: Krzaku1987 »

jakie miejsce antykorozyjne???co zrobić o czym mówisz?

Awatar użytkownika
venturek

Astro-maniak
Posty: 1011
Rejestracja: 12 lut 2011, 8:45
Imię: Marcel
Auto: Astra F Kombi
Silnik: x16sz
Województwo: kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Grudziądz
Kontakt:

#26

Nieprzeczytany post autor: venturek »

Zastanów się. Które to Twoje auto? Moje któreś tam z kolei (chyba 12) i po Twoich postach widzę, że to zapewne Twoje pierwsze albo drugie bo zamiast zająć się mechaniką i blachami chcesz pchać inwestycję typu stożki itp. to zła droga bo co z tego, że będzie burczał jak rdza będzie ociekać a silnik wypadnie z komory :lol:

Pierw bezpieczeństwo, potem blacharka i mechanika dopiero potem wygląd i tuning.
Nie rób sobie gówna w kwiatki. Stożek nie doda Ci zajebistości, sto razy wolę czystą komorę w 1.4 niż stożek w brudnym zakurzonym silniku 2.0. Dlaczego? Bo każde zadbane auto jest o wiele lepsze niż jakaś rakieta przyspieszająca w 5 sekund do setki, która w każdej chwili może stracić hamulce przez zaniedbanie albo złamać się w pół bo rdza przeżarła elementy konstrukcyjne.

Nie wiem w jakim stanie jest Twoja astra F ale mniemam, że potrzeba jej na pewno zabezpieczenia antykorozyjnego, konserwacji o ile nie blacharki lub nawet uszczelnienia silnika czy nawet wymiany wycieraczek szyb a to wszystko kosztuję...

Cieknie mi olej z miski olejowej... co na moim miejscu byś wybrał? Kupno uszczelki pod miskę, oleju i filtra czy stożka? Bo z Twoich postów wynika, że stożek a ja wybiorę opcję pierwszą bo uszczelnienie wycieków da znacznie więcej niż stożek, który bez połączenia z innymi modyfikacjami poza burczeniem nic nie da a wręcz może zaszkodzić.

Wychodzi z tego straszny off top jak chcesz podyskutować zapraszam na PW, z chęcią pogadam.

Jeśli jednak się mylę i auto pod względem blacharki itp. jest idealne odkładaj na swap bo to mimo wszystko najlepszy i najtańszy sposób w zdobyciu większej mocy.
[External Link Removed for Guests] <- FB FunPage ;)

Awatar użytkownika
Dido

Moderator Forum
Posty: 2616
Rejestracja: 15 sty 2009, 21:45
Imię: Jarek
Auto: Opel Astra G
Silnik: Z16XE
Województwo: dolnośląskie
Lokalizacja: Wrocław
Pomocny: 8 razy

#27

Nieprzeczytany post autor: Dido »

Koledzy zalecam zakończenie tej dyskusji która mocno zaczyna odbiegać od tematu.
Następne posty nie w temacie będą kasowane a temat zamknięty.
[External Link Removed for Guests]

Awatar użytkownika
Krzaku1987

Użytkownik
Posty: 14
Rejestracja: 03 kwie 2014, 8:27
Imię: Piotr
Auto: Astra F
Województwo: pomorskie

#28

Nieprzeczytany post autor: Krzaku1987 »

Byłem wczoraj odebrać felgi od tokarza zrobili większy otwór o 2mm i jest 65,6 tak jak mówiłeś i wchodzi idealnie ;) nawet teraz nie muszę zakładać pierścieni tak jak wcześniej zalecali; zdjęli tylne kolo i założyli felge i jest git ale martwi mnie czy z przodu nie będzie haczyła o szczeki hamulcowe przez to et33 jak myślisz??)...POSIADASZ MOŻE GG LUB COŚ W TYM STYLU?? ps. a co do twojego pytania to moje pierwsze auta robię go dla siebie a nie na pokaz nie zrobię z niego nie wiadomo co ale ,żeby jakoś wyglądał i fajnie brzmiał...

Awatar użytkownika
venturek

Astro-maniak
Posty: 1011
Rejestracja: 12 lut 2011, 8:45
Imię: Marcel
Auto: Astra F Kombi
Silnik: x16sz
Województwo: kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Grudziądz
Kontakt:

#29

Nieprzeczytany post autor: venturek »

Bezsensu ten temat ciagniesz . Przymierz felgi na przód i będziesz wiedział czy pasuje.

Tapnięte via ts7
[External Link Removed for Guests] <- FB FunPage ;)

BolekGD

Użytkownik
Posty: 21
Rejestracja: 14 sty 2011, 23:40
Imię: Łukasz
Auto: Astra F Kombi
Silnik: X16SZR
Województwo: pomorskie

#30

Nieprzeczytany post autor: BolekGD »

Podepnę się pod temat. Czy do efki kombi ze standardowym zawiasem wejdą kółka 7J15H2 ET35 z oponą 195/50/15 ? Czy przy obciążeniu nie będą obcierać ? Z góry dzięki

ODPOWIEDZ