Ścieranie opon od wewnętrznej strony

sebox321

Astro-maniak
Posty: 95
Rejestracja: 16 gru 2014, 20:27
Imię: Sebastian
Auto: Astra F
Silnik: TC4EE1/ 1.7 TDS
Województwo: dolnośląskie
Lokalizacja: Chełm, powiat Średzki

Ścieranie opon od wewnętrznej strony

#1

Nieprzeczytany post autor: sebox321 »

Ostatnio zauważyłem, ze ściera mi opony od wewnątrz tak na samej krawędzi można by powiedziec. Zbieżność ustawiałem około miesiąc temu po wymianie końcówek drażków kierowniczych i podczas przyspieszania na równej powierzchni auta nie ściąga po puszczeniu kierownicy. Zbieżność ustawili mi na -0,08 w obu kołach i na komputerze pokazywało, że jest idealnie. Jeszcze sam specjalnie patrzyłem, zeby mi źle nie ustawił. Takie ścieranie opon jest naturalne czy to moze przez złe kąty pochylenia kół, których w astrze niestety nie da się regulowac?

alien0497

Astro-maniak
Posty: 291
Rejestracja: 09 maja 2008, 12:18
Imię: XXX
Auto: Astra
Silnik: X16SZR
Województwo: Zagranica - Azja
Kontakt:

#2

Nieprzeczytany post autor: alien0497 »

Za kąty kół odpowiada sworzeń wahacza,same końcówki drążków kierowniczych nie wiele dają.Tylko tyle,że auto nie lata po drodze.Jeśli opony ścierają się od środka pewnie do wymiany są sworznie wahaczy.

sebox321

Astro-maniak
Posty: 95
Rejestracja: 16 gru 2014, 20:27
Imię: Sebastian
Auto: Astra F
Silnik: TC4EE1/ 1.7 TDS
Województwo: dolnośląskie
Lokalizacja: Chełm, powiat Średzki

#3

Nieprzeczytany post autor: sebox321 »

Sworznie wahaczy wymieniałem razem z amortyzatorami. Nigdy nie zapomnę tej męki z rozwiercaniem nitów :D

spider004

Astro-maniak
Posty: 74
Rejestracja: 19 mar 2012, 21:15
Auto: Gruz
Województwo: Zagranica - Azja
Kontakt:

#4

Nieprzeczytany post autor: spider004 »

A nie rozwierciłeś przypadkiem za duże otwory po nitach ? przez co mogło skutkować złym osadzeniem w otworach nowego sworznia ? Moim zdaniem lepiej się wymienia całe kompletne wahacze.
Mój gokard : [External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Quakow

V.I.P.
Posty: 877
Rejestracja: 21 gru 2006, 21:30
Imię: Tomek
Auto: Astra J ST OPC Line 160+++
Silnik: A20DTH
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: 3City
Kontakt:

#5

Nieprzeczytany post autor: Quakow »

Zawsze ale to zawsze po wymianie końcówek lub sworzni ustawia się zbieżność u ciebie jest za bardzo na zewnątrz

ODPOWIEDZ