ścięta opona od wewnątrz..
-
- Posty: 62
- Rejestracja: 08 lis 2011, 19:23
- Imię: Dominik
- Auto: Opel Astra F
- Silnik: 1.6
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Kęty
ścięta opona od wewnątrz..
Mam astre f niedawno zakupiłem felgi i założyłem mianowicie:
na przód 195/50
na tył 185/55
R15 et 35
Auto na przodzie ma wymienione amortyzatory i sprężyny -40 a na tyle tylko sprężyny na -40
opna ścięta na około tylko w prawym kole(przód)
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
teraz mam założone 165/70 R14 i wszystko gra
na przód 195/50
na tył 185/55
R15 et 35
Auto na przodzie ma wymienione amortyzatory i sprężyny -40 a na tyle tylko sprężyny na -40
opna ścięta na około tylko w prawym kole(przód)
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
teraz mam założone 165/70 R14 i wszystko gra
- grzechu86tonie
- Posty: 1284
- Rejestracja: 09 cze 2009, 19:17
- Imię: Grzegorz
- Auto: byla Astra F jest Astra G
- Silnik: 1,4 8v / 1,6 8v
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Okolice Ostroleki
- Kontakt:
krecikQ3 pisze:na przód 195/50
na tył 185/55
Kto Ci doradzil zeby szersza byla z przodu a waska z tylu??? Czlowieku zabijesz siebie i jeszcze kogos niewinnego na drodze
Jak tnie opony to zbierznosc do roboty, czemu nie kupiles o tym samym profilu?
kupie podłokietnik przód astra g
-
- Posty: 62
- Rejestracja: 08 lis 2011, 19:23
- Imię: Dominik
- Auto: Opel Astra F
- Silnik: 1.6
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Kęty
zbieżność ustawiona opony, były kupione od kolegi wiec nie miałem wpływu na profil opony.
-
- Posty: 101
- Rejestracja: 13 kwie 2015, 18:21
- Imię: Przemysław
- Auto: Astra F
- Silnik: X14NZ
- Województwo: podkarpackie
Przy obniżeniu i konstrukcji przedniego zawieszenia Astry wychodzi lekko ujemna zbieżność i naturalnym jest zjawisko przyspieszonego zużycia wewnętrznych części opon.
-
- Posty: 62
- Rejestracja: 08 lis 2011, 19:23
- Imię: Dominik
- Auto: Opel Astra F
- Silnik: 1.6
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Kęty
czyli jeżeli teraz jest zbieżność ustawiona dobrze i do przodu dam profil opony 185 50 15 powinno być dobrze?
-
- Posty: 101
- Rejestracja: 13 kwie 2015, 18:21
- Imię: Przemysław
- Auto: Astra F
- Silnik: X14NZ
- Województwo: podkarpackie
Prawdopodobnie opony dalej będzie ciąć od wewnątrz. W zawieszeniu wykorzystującym kolumny MacPhersona nie ma możliwości korekcji geometrii ze względu na obniżenie zawieszenia, co za tym idzie koło zawsze będzie odrobinę bardziej pochylone względem serii.
Tak jak poprzednicy mówią, u mnie po obniżeniu też się porobiły kąty i pomały żre opony od wewnątrz. Także albo tak jeździć, albo wrócić do seryjnego zawieszenia.
-
- Posty: 168
- Rejestracja: 29 wrz 2012, 22:13
- Imię: Piotr
- Auto: Audi A6 C5
- Silnik: 2.7biturbo
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
No ale chwila skoro zjada mu oponę tylko z jednej strony ( z prawej ) to znaczy że na tym kole kąt pochylenia koła jest nieprawidłowy. Może coś jest krzywe ? Nie wiadomo. Robiłeś geometrie po zmianie sprężyn i amorów. Masz wydruk ?
-
- Posty: 101
- Rejestracja: 13 kwie 2015, 18:21
- Imię: Przemysław
- Auto: Astra F
- Silnik: X14NZ
- Województwo: podkarpackie
Możliwe również że jedna opona była z wadliwej/starej gumy i to ona zużyła się najszybciej. Możliwe że kielichy się rozjechały. Możliwe że po wymianie drążka kierowniczego geometrię szlak trafił. Powodów może być wiele...