Opony 185/80/13 czy wejda?
-
- Posty: 863
- Rejestracja: 07 maja 2016, 12:38
- Imię: marcin
- Auto: astra G
- Silnik: Z18XE+lpg
- Województwo: zachodniopomorskie
- Wdzięczny: 159 razy
- Pomocny: 2 razy
Opony 185/80/13 czy wejda?
Mialem,kedys taki rozmiar w efce.Musialem podniesc tyl,dokladnie sprezyny.Przy 2 osobach z tylu obcieralo.Czuc ,bylo tez wyraznie opor toczenia.Wrociem,do 14r.
-
- Posty: 67
- Rejestracja: 28 wrz 2017, 12:22
- Imię: Mateusz
- Auto: Astra G
- Silnik: X20XER
- Rocznik: 2000
- Województwo: śląskie
-
- Posty: 67
- Rejestracja: 28 wrz 2017, 12:22
- Imię: Mateusz
- Auto: Astra G
- Silnik: X20XER
- Rocznik: 2000
- Województwo: śląskie
Napisz tylko co i jak z tego wyszło i fotkę wrzuć!
Bo będzie kolejny martwy wątek, maglowanie tematu i na końcu nic, cisza.
EDIT:
To do seicento600 tak btw.
Bo będzie kolejny martwy wątek, maglowanie tematu i na końcu nic, cisza.
EDIT:
To do seicento600 tak btw.
-
- Posty: 67
- Rejestracja: 28 wrz 2017, 12:22
- Imię: Mateusz
- Auto: Astra G
- Silnik: X20XER
- Rocznik: 2000
- Województwo: śląskie
Zrezygnowałem z 15". Posiadam 13" w bdb stanie i na nich będę jeździł. 1.4 8v to raczej za mały silnik by ciągnąć takie kapcie, w planach mam 1.8 8v z Vectry A i wtedy wpadną 15".
Na zdjęciu widać jak wyglądają felgi na aucie.
Na zdjęciu widać jak wyglądają felgi na aucie.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Stara miłość też rdzewieje.
Ładny sedan, progi, nadkola zdrowe, 2 lata będzie grać.
Poszyciówki czyli drzwi to pikuś.
SWAP mono na mono bardzo prosty, rozkład osprzętu ten sam, przewody paliwowe, komp, wiązka, jeszcze bez immo.
Pompa zostaje chyba.
Tylko napęd, skrzynia, półosie, piasty.
Chłodnica nie wiem.
LPG jak jest, tylko inny mikser może przód na II generację z krokowym na BingoM dać.
Nie robiłem swapa. Ot refleksja.
60 koni wobec 90 i lepszy moment.
No to już jedzie.
Motor prosty 8 zaworów nawet głowicę zrobić to mniejszy koszt.
Tylko dawca komplet.
1.8 8v było fabrycznie w AF ile się różni od VA?
Nie wiem.
Silnik zapomniany, a bardzo fajny i prosty, nie ma przepływki i prosty osprzęt jak w 1.4, 1.6.
Mono to mono... wiadomo...
Chociaż można na małym bloku dać 16v 1.6, ale osprzęt jest inny i używane piją olej, boksuj się żeby chociaż głowicę zrobić, koszty.
Czy się bać 16v?
Graty są tanie, łatwiej 16v jak to 1.8v dorwać.
LPG tylko sekwencja.
Nooo jest temat.
1.8 16v też było na małym bloku.
Niech się wypowie ten kto robił ten kto wie.
Osobiście chyba mono na mono.
14nz a X16SZ albo x16szr też czuć różnicę.
Ma niżej moment i lepiej zapłon ogarnia, lepiej ciągnie.
Jeszcze 1.4 se, w kwitach zostaje 1.4 ale to ma 82 konie...
Też pomysł, kurde może najłatwiej?
Sporo tego było, silniki po 400zł, tylko osprzęt i wiązki bi kompa?
Chrr
Dobra
No niech ktoś coś dorzuci...
To jest dobra rozkmina na co ekonomicznie zmienić nztkę w 1.4... W obecnych czasach, bo ceny już inne.
Tanio i dobrze bez większej roboty podbić te 60koni...
Hmmm?
Poszyciówki czyli drzwi to pikuś.
SWAP mono na mono bardzo prosty, rozkład osprzętu ten sam, przewody paliwowe, komp, wiązka, jeszcze bez immo.
Pompa zostaje chyba.
Tylko napęd, skrzynia, półosie, piasty.
Chłodnica nie wiem.
LPG jak jest, tylko inny mikser może przód na II generację z krokowym na BingoM dać.
Nie robiłem swapa. Ot refleksja.
60 koni wobec 90 i lepszy moment.
No to już jedzie.
Motor prosty 8 zaworów nawet głowicę zrobić to mniejszy koszt.
Tylko dawca komplet.
1.8 8v było fabrycznie w AF ile się różni od VA?
Nie wiem.
Silnik zapomniany, a bardzo fajny i prosty, nie ma przepływki i prosty osprzęt jak w 1.4, 1.6.
Mono to mono... wiadomo...
Chociaż można na małym bloku dać 16v 1.6, ale osprzęt jest inny i używane piją olej, boksuj się żeby chociaż głowicę zrobić, koszty.
Czy się bać 16v?
Graty są tanie, łatwiej 16v jak to 1.8v dorwać.
LPG tylko sekwencja.
Nooo jest temat.
1.8 16v też było na małym bloku.
Niech się wypowie ten kto robił ten kto wie.
Osobiście chyba mono na mono.
14nz a X16SZ albo x16szr też czuć różnicę.
Ma niżej moment i lepiej zapłon ogarnia, lepiej ciągnie.
Jeszcze 1.4 se, w kwitach zostaje 1.4 ale to ma 82 konie...
Też pomysł, kurde może najłatwiej?
Sporo tego było, silniki po 400zł, tylko osprzęt i wiązki bi kompa?
Chrr
Dobra
No niech ktoś coś dorzuci...
To jest dobra rozkmina na co ekonomicznie zmienić nztkę w 1.4... W obecnych czasach, bo ceny już inne.
Tanio i dobrze bez większej roboty podbić te 60koni...
Hmmm?
-
- Posty: 122
- Rejestracja: 09 sty 2015, 9:03
- Imię: Łukasz
- Auto: Astra I Classic 2000, sejek 1.1
- Silnik: 1.4 8V X14NZ
- Województwo: mazowieckie
- Pomocny: 1 raz
Ja narazie czekam na dobrą cene opon jak sezon dobrze sie rozkręci a celuje w rozmiar 185/65R15.Digyl pisze:QR_BBPOST Napisz tylko co i jak z tego wyszło i fotkę wrzuć!
Bo będzie kolejny martwy wątek, maglowanie tematu i na końcu nic, cisza.
EDIT:
To do seicento600 tak btw.
Narazie mam stare kapcie w rozmiarze 195/60R15 i troche zamulilo moje 60koni i z tylu na zakretach lekko obciera mi o dodatkowe plastikowe nadkola dlatego mysle o lekko węzszych
Ostatnio zmieniony 18 kwie 2018, 20:40 przez seicento600, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 122
- Rejestracja: 09 sty 2015, 9:03
- Imię: Łukasz
- Auto: Astra I Classic 2000, sejek 1.1
- Silnik: 1.4 8V X14NZ
- Województwo: mazowieckie
- Pomocny: 1 raz
No i mam wsadzone 185/65R15 i gitara no moze troche zamulilo ale bez tragedi daje rade jak zdrowy silnik to co ma nie dac rady narazie asterka jedynym autem bo sprzedalem sejka dzis stety niestety mysle nad zalozeniem gazu do asterki moze jakies porady duzo jezdze cos kolo 80km dziennie wiec ma sens:roll: