Astra F1 sedan Classic - Tylne prawe nadkole - KOROZJA

Awatar użytkownika
masap

Użytkownik
Posty: 7
Rejestracja: 17 mar 2018, 20:52
Auto: Opel Astra F1 - Sedan - CLASSIC
Silnik: Benzyna 1,4 cm
Województwo: warmińsko-mazurskie

Astra F1 sedan Classic - Tylne prawe nadkole - KOROZJA

#1

Nieprzeczytany post autor: masap » 12 kwie 2019, 8:10

Witam. Samochód zdrowy od spodu tylko strasznie zrzarło tylne nadkole. Waszym zdaniem całą reperaturkę wewnętrznego nadkola trzeba wstawiać? Dużo z tym roboty, co warto przy okazji zrobić coś jeszcze by dwa razy roboty nie robić? Co polecicie do zabezpieczenia podgryzionego przez rdzę rantu błotnika by go zabezpieczyć? Jest gdzieś link do opisu takiej naprawy nadkola (fotorelacja, opis krok po kroku). Jakiej firmy są dobre reperaturki?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

marcelinochleb32

Astro-maniak
Posty: 67
Rejestracja: 27 lis 2018, 18:17
Imię: Marcin
Auto: astra F
Silnik: x 14nz
Województwo: mazowieckie

#2

Nieprzeczytany post autor: marcelinochleb32 » 12 kwie 2019, 15:30

wlew paliwa -widzę że też zaprawka jest.
który rok ?
na pewno podłoga zdrowa ?

Awatar użytkownika
Digyl

Astro-maniak
Posty: 1288
Rejestracja: 18 sie 2017, 17:39
Imię: Marcin
Auto: Astra f 1994 1.4nz
Silnik: 14nz
Województwo: mazowieckie
Wdzięczny: 1 raz
Pomocny: 5 razy

#3

Nieprzeczytany post autor: Digyl » 14 kwie 2019, 15:40

Reperaturki do F-ki są teraz tańsze od ziemniaków :mrgreen:

Obadaj na OLX ile tego jest i są nadkola plastykowe, warto wrzucić po naprawie bo fabrycznie F-ka ich nie ma i dlatego tak żre.

Ogólnie co jest https://www.olx.pl/oferty/q-reperaturka-astra/

Tutaj trzeba by zadzwonić i zagadać co konkretnie chcesz, mają i reperaturki lewa prawa i wlewy i nadkola plastik.

https://www.otomoto.pl/oferta/blotnik-r ... BQNb2.html?

Wewnętrzne poszycie trzeba niestety lepić albo na stacji demontażu znaleźć coś zdrowego i wyciąć i wstawić.

Trzeba sporo zaparcia ale da się ogarnąć i jest w cycek i dobrze potem zabezpieczyć.

F-ka ma taki moty że nie każda zgniła tak samo.

Inaczej gnije classic inaczej te z DE, inaczej też te z pierwszych lat produkcji.

94 uważam za najbardziej pancerny rok produkcji jeśli chodzi o blachę.

To tak do refleksji.

Znajdź sobie Stację Demontażu Pojazdów w okolicy... to jak dobry loot w RPG...
Można się posikać ze szczęścia ile tego jest... :mrgreen:
Jak jest dobrze to jest dobrze
Jak jest źle to jest źle
Jak jest rdza, najgorzej
Jak wybrałeś złą drogę, zawsze można zawrócić...
Digyl.

Awatar użytkownika
masap

Użytkownik
Posty: 7
Rejestracja: 17 mar 2018, 20:52
Auto: Opel Astra F1 - Sedan - CLASSIC
Silnik: Benzyna 1,4 cm
Województwo: warmińsko-mazurskie

#4

Nieprzeczytany post autor: masap » 15 kwie 2019, 11:08

Macie gdzieś Panowie namiary na sprzedawcę (sklep) by kupić metalową reperaturkę skorodowanego wnętrza prawego tylnego nadkola do Astry F sedan classic ? Będę wdzięczny bo są same nakładki plastikowe.

marian paszek

Astro-maniak
Posty: 3585
Rejestracja: 12 lis 2007, 7:35
Lokalizacja: bydgoszcz
Kontakt:

#5

Nieprzeczytany post autor: marian paszek » 28 kwie 2019, 7:21

robilem zarówno reparaturke wlewu paliwa (wyszlo 100 pln u znajomego mech bez malowania )jak rowniesz nadkole w tym samym m-scu tyle ze na odcinku 3cm. wywaliłem dziure do zdrowej blachy i w to m-sce dalem mate +zywice +szpachel do wyrównania . Cale nadkole potraktowałem dobranym lakierem w spraju 3warstwy . jak na razie trzyma 3 rok
DSCN7799.JPG

tak wygladalo po naprawie . jeszcze klapka nie była zamontowana
DSCN7851.JPG
o ew reparaturke pytaj w hurtowni gordon
malowanie mnie kosztowalo 20 pln za podkład i 30 lakier .reszte potrzebnych materiałów typu papier scierny +odrdzewiacz + zywica i mata miałem w tzw zapasie nienaruszalnym .rano podkład a poznym popołudniem lakier w sumie ok 6h roboty z oklejaniem
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
marpas 1954

ODPOWIEDZ