"dusi się.."
-
- Posty: 44
- Rejestracja: 15 mar 2007, 20:15
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
"dusi się.."
witam
podczas jazdy krótko po odpaleniu, przez pierwszy km, astra pod wpływem dodania więcej gazu dusię sie i nie ma tej mocy??
jak silnik sie troche nagrzeje to wszystko jest juz ok.
co to może być?? dodam ze kable są wymienione.
moze filtr paliwa??bo juz nie wiem....
podczas jazdy krótko po odpaleniu, przez pierwszy km, astra pod wpływem dodania więcej gazu dusię sie i nie ma tej mocy??
jak silnik sie troche nagrzeje to wszystko jest juz ok.
co to może być?? dodam ze kable są wymienione.
moze filtr paliwa??bo juz nie wiem....
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
-
- Posty: 44
- Rejestracja: 15 mar 2007, 20:15
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
wiesz w sumie zimny silniczek zawsze trochę muli po dłuższym postoju, dlatego też nie wolno mu dawać ostro po garach zaraz po zapaleniu bo smarowanie wtedy jest trochę gorsze.
U mnie też nieziemsko muli jak jest zimny i ja to uznaję jako normę.
nie piszę że to jest normalne bo nie jestem do końca pewny. jedyne co mi przychodzi do głowy to może automatyczne ssanie nie działa przez co zimny silniczek ma za małą dawkę paliwa i muli
U mnie też nieziemsko muli jak jest zimny i ja to uznaję jako normę.
nie piszę że to jest normalne bo nie jestem do końca pewny. jedyne co mi przychodzi do głowy to może automatyczne ssanie nie działa przez co zimny silniczek ma za małą dawkę paliwa i muli
-
- Posty: 173
- Rejestracja: 12 mar 2007, 14:08
- Imię: Pawel
- Silnik: X14XE/LPG
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Hmm gdyby było coś ze ssaniem to chyba ciężej paliłby i może gasłby, nie trzymał obrotów.JOszi pisze:może automatyczne ssanie nie działa przez co zimny silniczek ma za małą dawkę paliwa i muli
Jakby to był filtr paliwa to ten objaw nie zanikałby po nagrzaniu silnikthomas252 pisze:moze filtr paliwa??
"Zimny rozruch jest najbardziej szkodliwy dla silniczka (przy normalnej eksploatacji) ponieważ zanim rozejdzie się olej to jest "tarcie suche" (po długim postoju tym bardziej).Oczywiście na zimnym silniku nie wolna "dawać w pipe" ale to nie ma wpływu na to że się muli. Mój np jak jest zimny to nie ma różniy w mocy.JOszi pisze:wiesz w sumie zimny silniczek zawsze trochę muli po dłuższym postoju, dlatego też nie wolno mu dawać ostro po garach zaraz po zapaleniu bo smarowanie wtedy jest trochę gorsze
A masz LPG? Opisz jakieś objawy jeszcze (czy na benzynie czy gazie-jak masz gaz)?
Pozdrawiam
-
- Posty: 391
- Rejestracja: 07 lut 2007, 9:41
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
pawelg303, zgadzam się z Tobą jeśli chodzi o kwestie, że na zimnim silniku nie odczuwasz braku mocy mam podobne odczucie. Mi wydaje się że ma nawet troche więcej mocy ale nigdy tego nie sprawdzam
==================
Marka: Opel Astra F Caravan
Rok: 1999
Silnik: X14NZ 60KM
Kolor: KingsBlue
LPG-->brak-->i dobrze
===============
Marka: Opel Astra F Caravan
Rok: 1999
Silnik: X14NZ 60KM
Kolor: KingsBlue
LPG-->brak-->i dobrze
===============
-
- Posty: 173
- Rejestracja: 12 mar 2007, 14:08
- Imię: Pawel
- Silnik: X14XE/LPG
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
-
- Posty: 512
- Rejestracja: 25 lut 2007, 21:19
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Sanok
- Kontakt:
-
- Posty: 173
- Rejestracja: 12 mar 2007, 14:08
- Imię: Pawel
- Silnik: X14XE/LPG
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt: