Strona 2 z 2

: 19 sie 2008, 23:56
autor: ja37
Kurde, a nie miga ci błędu24?

: 19 sie 2008, 23:56
autor: losiekk
to nie czujnik wału,c14nz go nie ma

a do tego czujnika idzie jeden niebieski kabelek

-nic nie mruga z kodów

: 20 sie 2008, 0:00
autor: ja37
Możesz fotę zrobić?
Chociaż poglądowe zdjęcie w necie znajdź.

: 20 sie 2008, 0:03
autor: losiekk
jutro sprobuje zrobic i wrzuce bo trzeba bedzie na kanał wjechac

: 20 sie 2008, 0:07
autor: ja37
Może starczy koło zdjąć?

: 20 sie 2008, 0:12
autor: losiekk
[External Link Removed for Guests]

czujnik cisnienia oleju

: 20 sie 2008, 0:29
autor: ja37
Faktycznie ten czujnik...
Może gdzieś po drodze masz na tym kablu zwarę do kabla od kompa?
Przecież ten przewód idzie bezpośrednio do zegarów i nie ma nic wspólnego z odpalaniem.....
Normalnie nie mam pojecia...
Masy jakiejś nie ma?
jednej z tych przy rozrządzie?

: 22 sie 2008, 15:17
autor: wienio82
a moze powiecie mi gdzie jest silnik krokowy

: 22 sie 2008, 15:32
autor: silvo44
wienio82 pisze:gdzie jest silnik krokowy
A W JAKIM AUCIE :?: :!: :?: :!: :?:
Uzupełnij profil, potem pogadamy...Pozdro..

: 22 sie 2008, 16:43
autor: danielo26
hehehe 14nz niema czujnika położena wału.Ten czjnik o którym mowa to czujnik oleju,a auto gaśnie ponieważ jakiś filtr jest zamulony,układ doprowadzenia paliwa może ciągnąć lewe powietrze albo coś z silniczkiem krokowym może podawać przy obciążeniu (np.zmiana biegu na wyższy) inną mieszankę niż komp mu zleci.Sam to w tej chwili przerabiam bo też mam nierówne obroty na jałowym i szarpie a czasami gaśnie w czasie jazdy.Jest wiele przyczyn jeżeli chodzi o układ wtryskowy już dużo na ten temat przeczytałem i dalej stoje w miejscu z tym szarpaniem.