Strona 2 z 2

: 30 sie 2008, 17:16
autor: kargul
Wunsch pisze:Na sekwencji weźmie Ci mniej gazu niż z instalacją starszego typu
Ale za to wezmie wiecej benzyny bo pozniej się przełącza na gaz :P
Jesli chcesz dobry silnik do gazu to polecam c20ne. Tych silnikow sie nie da zajechac uwierz ;) To są naprawde bdb silniki opla. Znoszą wszystko, koszty eksloatacji tanie i przy dobrej instalacji gazowej i przy ostrzejszej jezdzie nie lyknie wiecej niz 12 l ;)

: 30 sie 2008, 17:44
autor: dresat
kargul pisze:Wunsch napisał/a:
Na sekwencji weźmie Ci mniej gazu niż z instalacją starszego typu
Ale za to wezmie wiecej benzyny bo pozniej się przełącza na gaz
Tak się przełączy na gaz, jaką temperaturę cieczy chłodzącej w parowniku ustawi Ci gazownik; zwykle jest to ~30st C - to ile tej benzyny weźmie? A II-gą generację odpalasz od razu na gazie? No tak...Polak potrafi, tylko potem na forum stęka... :P

: 30 sie 2008, 18:01
autor: kargul
Nie odpalam jej na gazie bo nie moge ale praktycznie od razu po odpaleniu przelacza sie na gaz...Na dobrej sekwencj z tego co wiem trwa to dluzej...

: 30 sie 2008, 18:53
autor: Wunsch
kargul Moja sekwencja przełącza się bardzo szybko. Ustawiona jest na ok. 30stC. Przed założeniem intalacji zatankowałem do pełna benzyne. Przejechałem ok. 5000km na gazie i dotankowałem benzyne do pełna. Wyszło mi ok. 5.25l. To jest dużo?