Strona 2 z 2
: 30 sie 2008, 17:16
autor: kargul
Wunsch pisze:Na sekwencji weźmie Ci mniej gazu niż z instalacją starszego typu
Ale za to wezmie wiecej benzyny bo pozniej się przełącza na gaz
Jesli chcesz dobry silnik do gazu to polecam c20ne. Tych silnikow sie nie da zajechac uwierz
To są naprawde bdb silniki opla. Znoszą wszystko, koszty eksloatacji tanie i przy dobrej instalacji gazowej i przy ostrzejszej jezdzie nie lyknie wiecej niz 12 l
: 30 sie 2008, 17:44
autor: dresat
kargul pisze:Wunsch napisał/a:
Na sekwencji weźmie Ci mniej gazu niż z instalacją starszego typu
Ale za to wezmie wiecej benzyny bo pozniej się przełącza na gaz
Tak się przełączy na gaz, jaką temperaturę cieczy chłodzącej w parowniku ustawi Ci gazownik; zwykle jest to ~30st C - to ile tej benzyny weźmie? A II-gą generację odpalasz od razu na gazie? No tak...Polak potrafi, tylko potem na forum stęka...
: 30 sie 2008, 18:01
autor: kargul
Nie odpalam jej na gazie bo nie moge ale praktycznie od razu po odpaleniu przelacza sie na gaz...Na dobrej sekwencj z tego co wiem trwa to dluzej...
: 30 sie 2008, 18:53
autor: Wunsch
kargul Moja sekwencja przełącza się bardzo szybko. Ustawiona jest na ok. 30stC. Przed założeniem intalacji zatankowałem do pełna benzyne. Przejechałem ok. 5000km na gazie i dotankowałem benzyne do pełna. Wyszło mi ok. 5.25l. To jest dużo?