Strona 2 z 2

: 26 sty 2009, 11:18
autor: Raba
I wszystko jasne :) dzięki Miikii o to chodziło, u mnie jest inna, czyli ktoś tu coś kombinował. Ale już wiem co mam robić.

: 26 sty 2009, 11:19
autor: snoise
Witam Zacnych i szanownych

No ja mam taką samą pompkę ja na foto. U mnie też psika na obie szyby ale to wina manetki. Jeszcze dwa miesiące temu było ok i wtedy coS tam gdzieś zgrzytnęlo i tak jest do dziś. Trza go wymienić albo spróbuje go reanimować. Może jak raz się uda.

Co do samych spryskiwaczy. Też wkurzało mnie oryginalne psikanie. Dwa nieregulowalne strumienie z jednego spr. Wpadły mi w łapki spr od Fiata Bravo. "Piękna" rzecz. Są to plastikowe tradycyjne spr. dające cztery strumienie z regulowaną wysokością. Do otworów w masce Asterki tez pasują. Trza im delikatnie zatrzaski przyciąć i wcisnąć z czuciem. Fakt, płyn w zbiorniczku znika szybciej ale płynu na szybie jest masa przy jednym psiknięciu.
Swoją drogą SPRYSKIWACZE MGŁOWE ciekawa rzecz Trza to sprawdzić

Miłego naprawiania spryskiwaczy

: 26 sty 2009, 11:37
autor: Raba
snoise pisze:Witam Zacnych i szanownych

No ja mam taką samą pompkę ja na foto. U mnie też psika na obie szyby ale to wina manetki. Jeszcze dwa miesiące temu było ok i wtedy coS tam gdzieś zgrzytnęlo i tak jest do dziś. Trza go wymienić albo spróbuje go reanimować. Może jak raz się uda.
Moge oddać moją - napewno jest ok :) zamontowałem w swojej Asi tą z kółkiem od omegi - jak bedziesz w okolicach Miedzyrzecza zapraszam :)

: 26 sty 2009, 15:42
autor: silvo44
snoise pisze:Dwa nieregulowalne strumienie z jednego spr.
.. regulowalne są... :lol: :lol:
Kryniu99 pisze:nie znalazlem nic co by moglo pasowac do mojej asterki.
... a ja znalazłem... do Vectry...wiec chyba najbliżej...
[External Link Removed for Guests] ... Pozdro...

: 26 sty 2009, 18:54
autor: marian paszek
ten dolny element przy pompce jest elementem rozdzielajacym tzn jak pompka madac na przod to wezyk do tylu jest blokowany zaworkiem po zmianie kierunku obr. pompki zaworek sie odblokowuje na skutek cisnienia na wyjsciu powodujac blokade przodu . ten element jest odlanczany . sprawdz czy nie zawiesil sie po prostu ten zaworek tylko go nie przebij .jezeli wisi w pozycji otwartej to powinienes to wyczaic juz teraz bo powinien byc slabszy strumien plynu

: 26 sty 2009, 19:39
autor: Kryniu99
silvo44, Własnie w poprzednim moim poscie wspominałem o aukcji z wymiarami :D To dokładnie ta :D Trzeba posprawdzac bo z doswiadczenia wiem ze to rewelacyjna rzecz :D