problem z tylną wycieraczką
-
- Posty: 3585
- Rejestracja: 12 lis 2007, 7:35
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: bydgoszcz
- Pomocny: 1 raz
- Kontakt:
problem z tylną wycieraczką
stop orkiestra !chcesz podwazac to obowiązkowo odlacz akumulator . !!!!!
Ostatnio zmieniony 30 lis 2016, 21:58 przez marian paszek, łącznie zmieniany 1 raz.
marpas 1954
-
- Posty: 56
- Rejestracja: 17 lis 2014, 19:14
- Auto: astra f 94 r
- Silnik: x16sz lpg 2gen
- Województwo: mazowieckie
Wyjalem przekaznik a tykanie nadal pozostalo. Wedlug schematow w internecie i schematu z klapki wyjalem prawidlowy. Najwyzej bede wyjmowal wszystkie pokolei i sprawdze czy cos sie zmieni.
A więc może to nie wycieraczka Ci "tyka".
Bo jak może "tykać" skoro żadnego napięcia nie dostaje?
Bo jak może "tykać" skoro żadnego napięcia nie dostaje?
-
- Posty: 56
- Rejestracja: 17 lis 2014, 19:14
- Auto: astra f 94 r
- Silnik: x16sz lpg 2gen
- Województwo: mazowieckie
Tyka tylna wycieraczka bo jak wyjme bezpiecznik f3 to wtedy jest cisza.
Wracajac do przekaznikow to kiedy wyciagne przekaznik przednich wycieraczek to one tez dzialaja z tym ze tylko drugi i trzeci bieg i kiedy je wylacze to zostaja w polowie szyby.
Wracajac do przekaznikow to kiedy wyciagne przekaznik przednich wycieraczek to one tez dzialaja z tym ze tylko drugi i trzeci bieg i kiedy je wylacze to zostaja w polowie szyby.
-
- Posty: 3585
- Rejestracja: 12 lis 2007, 7:35
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: bydgoszcz
- Pomocny: 1 raz
- Kontakt:
BEZ JAJ. tam niema zadnych kompow . wszystkim steruje przekaźnik i manetka wycieraczek .
Ostatnio zmieniony 31 gru 2016, 17:36 przez marian paszek, łącznie zmieniany 1 raz.
marpas 1954
- marek9898
- Posty: 3
- Rejestracja: 12 sty 2017, 22:31
- Imię: Marek
- Auto: Astra G
- Silnik: Z14XEP
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
Cześć,
Podłączę się pod temat. Ja mam trochę inny problem z tylną wycieraczką. Kilka dni temu przestała reagować na próbę uruchomienia. Po kilku godzinach problem sam się naprawił i zaczęła działać normalnie. Aż do wczoraj, kiedy padła na amen. Zastanawia mnie podwójne, ciche cyknięcie w okolicach kierownicy, gdy ją próbuję uruchamić manetką, Czyli wycieraczka ani drgnie, tylko słyszę to podwójne cyknięcie za każdym razem gdy ruszam manetką. Czy miał ktoś podobny problem i może zasugerować od czego zacząć? Dłubać przy kierownicy czy w tylnej klapie?
Pozdrawiam.
Podłączę się pod temat. Ja mam trochę inny problem z tylną wycieraczką. Kilka dni temu przestała reagować na próbę uruchomienia. Po kilku godzinach problem sam się naprawił i zaczęła działać normalnie. Aż do wczoraj, kiedy padła na amen. Zastanawia mnie podwójne, ciche cyknięcie w okolicach kierownicy, gdy ją próbuję uruchamić manetką, Czyli wycieraczka ani drgnie, tylko słyszę to podwójne cyknięcie za każdym razem gdy ruszam manetką. Czy miał ktoś podobny problem i może zasugerować od czego zacząć? Dłubać przy kierownicy czy w tylnej klapie?
Pozdrawiam.
-
- Posty: 3585
- Rejestracja: 12 lis 2007, 7:35
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: bydgoszcz
- Pomocny: 1 raz
- Kontakt:
skoro ci się wydaje ze cosi cyka w okolicach kierownicy to przystaw ucho do skrzynki bezp. jak ustalisz ze to jednak w skrzynce cyka tzn ze to przekaźnik .kierownicy to raczej nie dotykaj tak długo az ustalisz czy po wlaczeniu wycieraczki na jej kablach pojawia się napiecie . nie wiesz jak sprawdzić to do mech.
i zapamiętaj raz na zawsze- poszukiwanie usterki zaczynamy od dupy str.tzn ze pierwsze co sprawdzamy to czy silniczek wycieraczki dostaje napiecie . potem bezp.i kabloteka w ten sposób dotrzesz do wadliwego podzespolu .
najlepiej zadac pyt czy ktoś coos wie w danym tem . a skad mamy np. wiedzieć ze nie pierdyknal ci bezp. czy to tak trudno sprawdzić ?dla wróżek na tym forum sa wakaty .cyka -znaczy ze cos dostaje sygnal wlaczenia a co dalej to już musisz się wysilić . inaczej niczego się nie nauczysz .
i zapamiętaj raz na zawsze- poszukiwanie usterki zaczynamy od dupy str.tzn ze pierwsze co sprawdzamy to czy silniczek wycieraczki dostaje napiecie . potem bezp.i kabloteka w ten sposób dotrzesz do wadliwego podzespolu .
najlepiej zadac pyt czy ktoś coos wie w danym tem . a skad mamy np. wiedzieć ze nie pierdyknal ci bezp. czy to tak trudno sprawdzić ?dla wróżek na tym forum sa wakaty .cyka -znaczy ze cos dostaje sygnal wlaczenia a co dalej to już musisz się wysilić . inaczej niczego się nie nauczysz .
Ostatnio zmieniony 12 sty 2017, 23:21 przez marian paszek, łącznie zmieniany 2 razy.
marpas 1954
- marek9898
- Posty: 3
- Rejestracja: 12 sty 2017, 22:31
- Imię: Marek
- Auto: Astra G
- Silnik: Z14XEP
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
OK. Dzięki. Zrobię jak napisałeś. Astrę mam dopiero od 3 dni i dopiero wgryzam się powoli w temat.