Od 2 tygodni mam problem z silnikiem swojej Astry 1,4 x14nz wg oznaczeń .Zaczeło się to jak tylko została zakupiona 6 miesięcy temu.Miała problem z odpalaniem po dłuższym postoju,do wymiany poszły kable,kopułka i palec rozdzielacza.Wydawało się że problem rozwiązany aż do teraz.Problem powrócił jak tylko zrobiło się chłodniej i wilgotniej,tym razem znów wymieniłem przewody,kopułkę ale nie pomogło,następnie cewka,auto trafiło do elektryka posprawdzał wszystko wymienił świece i niby było ok .Wruciłem do domu zadowolony,ze auto odpala a tu po 24h znów to samo.Diagnoza że to moduł zapłonu został,wymieniony i teraz auto odpala ale za to strasznie szarpie na PB i LPG.Dodam,że moduł który założyłem pochodzi od corsy 1,2.Dzisiaj zrobiłem podmiankę założyłem stary moduł oraz cewkę auto o dziwo zapaliło za pierwszym razem i nie dławi się na PB i LPG.
Proszę o pomoc może ktoś miał już taki problem i go rozwiązał,na necie jest wiele tematów ale nic z nich nie wywnioskowałem co jest przyczyną.Mam dość już wydawania pieniędzy na teorie mechaników.
Astra 1,4 8V dławi się i szarpie
- kajtek
- Posty: 3
- Rejestracja: 20 paź 2016, 19:22
- Imię: Marcin
- Auto: Astra F
- Silnik: X14NZ
- Województwo: dolnośląskie
-
- Posty: 124
- Rejestracja: 22 lut 2011, 14:48
- Imię: Wojciech
- Auto: opel astra f kat kombi
- Silnik: 1,6 8V X16SZR
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Tarnów
miałem taki problem w astrze F 1.6 X16szr powodem nie były żadne kable czy cewka lecz elektrozawór który nie domykał plg i dostawał dwa paliwa. Rozebranie i przeczyszczenie elektromagnesu i styków rozwiązało problem przynajmniej u mnie.
SZCZĘŚLIWYCH POWROTÓW
- kajtek
- Posty: 3
- Rejestracja: 20 paź 2016, 19:22
- Imię: Marcin
- Auto: Astra F
- Silnik: X14NZ
- Województwo: dolnośląskie