Kontrolka ładowania.
- dinolordzio
- Posty: 3
- Rejestracja: 06 lut 2017, 19:22
- Imię: Damian
- Auto: Astra F
- Województwo: warmińsko-mazurskie
Kontrolka ładowania.
Witam. Mam pewien problem, kiedy wchodzę na większe tj. około 2 tysięcy obrotów, zaczyna świecić mi się kontrolka ładowania (ten akumulatorek na zegarach). Może ktoś się spotkał z podobnym problemem? Wcześniej majstrowałem przy oświetleniu w schowku i coś tak jakby mi strzeliło chyba w bezpiecznikach, ale nie jestem pewien. Ściągałem altelnator i wszystko jest okej, pasek był napięty. Pozdrawiam cieplutko!
-
- Posty: 3585
- Rejestracja: 12 lis 2007, 7:35
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: bydgoszcz
- Pomocny: 1 raz
- Kontakt:
kol .na tym forum dla wróżek sa wakaty . tu obowiazuje podanie jakiejkolwiek wartości napięcia jeśli chodzi o ladowanie
bo swiecenie lampki to już sprawa wtorna która sugeruje niedomaganie układu ladowania . ile ono wynosi to szklo monitora nie jest w stanie okreslic . pomiary i jeszcze x pomiary , jak nie masz czym to w każdym kibelmarkecie dostaniesz najprostrzy multimetr za 10-15pln . insrr przeczytasz 3-5x i nauczysz się diagnostyki pomiarowej .inaczej będziemy się obracać w kwestii domyslow i dowcipow .. . .
bo swiecenie lampki to już sprawa wtorna która sugeruje niedomaganie układu ladowania . ile ono wynosi to szklo monitora nie jest w stanie okreslic . pomiary i jeszcze x pomiary , jak nie masz czym to w każdym kibelmarkecie dostaniesz najprostrzy multimetr za 10-15pln . insrr przeczytasz 3-5x i nauczysz się diagnostyki pomiarowej .inaczej będziemy się obracać w kwestii domyslow i dowcipow .. . .
Ostatnio zmieniony 06 lut 2017, 20:26 przez marian paszek, łącznie zmieniany 2 razy.
marpas 1954
-
- Posty: 775
- Rejestracja: 19 gru 2015, 15:39
- Imię: Henryk
- Auto: inny
- Silnik: 3,0
- Województwo: śląskie
- Wdzięczny: 3 razy
- Pomocny: 32 razy
Masz nieco dziwne podejście do tematu. Zamiast zmierzyć prąd ładowania, wyjmujesz alternator!? Pewnie wydał ci się cały dobry, bo nic nie dzwoniło, nie sypało się i nie było pęknięć, a i pasek był napięty. Otóż najważniejsze w tym jest właśnie napięcie - tylko że nie paska...dinolordzio pisze:QR_BBPOST Ściągałem altelnator i wszystko jest okej, pasek był napięty.
specjalista z zakresu rekonstrukcji wypadków drogowych i odszkodowań powypadkowych
-
- Posty: 3585
- Rejestracja: 12 lis 2007, 7:35
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: bydgoszcz
- Pomocny: 1 raz
- Kontakt:
ojojoj -pojechales po bandzie jak na goscia który ma w dorobku 2 posty. tu trzeba ostrożnie aby go nie wyploszyc !na +można zaliczyć tylko to ze zauwazyl zarzenie kontrolki ladowania i się tym zainteresil .a pradu ladowania to obawiam się ze nie będzie miał czym pomierzyć bo zwykly miernik nie styknie . jedynie dobry cegowy albo miernik z bocznikiem na min200Aaby sam miernik nie dokonal zywota .zamiast tego mogles mu doradzić pomiar pradu ladowania w w-tacie elektrycznym .tylko po co skoro to idzie wyczaic pomiarem napiecie . ?
Ostatnio zmieniony 06 lut 2017, 22:48 przez marian paszek, łącznie zmieniany 2 razy.
marpas 1954
- dinolordzio
- Posty: 3
- Rejestracja: 06 lut 2017, 19:22
- Imię: Damian
- Auto: Astra F
- Województwo: warmińsko-mazurskie
Ok, dzięki za informacje. Nie znam się zbytnio, a ściągnąłem go przy okazji jak zmieniałem wahacze na przodzie. Auto stoi chwilowo u wujka w garażu, także jak wszystko poskręcam do "kupy" to poproszę kogoś kto się zna, aby mi sprawdził te napięcie
Ostatnio zmieniony 06 lut 2017, 23:04 przez dinolordzio, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 863
- Rejestracja: 07 maja 2016, 12:38
- Imię: marcin
- Auto: astra G
- Silnik: Z18XE+lpg
- Województwo: zachodniopomorskie
- Wdzięczny: 159 razy
- Pomocny: 2 razy
Mialem,kiedys taki problem.Im wyzsze obroty tym mocniej swiecila sie kontrolka ladowania ,swiatla zreszta tez.Nie bylo nawet potrzeby sprawdzac napiecia ,bo za wysokie.Przez noc rozladowalo akumulator.Okazalo sie ,ze winowajca sa dody na tzw,mostku w alternatorze.Koszt kilkadziesiat zl,z naprawa