Pasek klinowy - do wymiany czy nie
-
- Posty: 101
- Rejestracja: 13 kwie 2015, 18:21
- Imię: Przemysław
- Auto: Astra F
- Silnik: X14NZ
- Województwo: podkarpackie
Pasek klinowy - do wymiany czy nie
Rolka jest w komplecie z napinaczem.
Ewentualnie mogło się rozsypać łożysko na rolce i wystarczy tylko ją wymienić, ale to już musisz pooglądać co i jak bo na zdjęciach nie widać.
Ewentualnie mogło się rozsypać łożysko na rolce i wystarczy tylko ją wymienić, ale to już musisz pooglądać co i jak bo na zdjęciach nie widać.
Ostatnio zmieniony 10 mar 2017, 0:26 przez PrzemoMr, łącznie zmieniany 1 raz.
- wesoł
- Posty: 4890
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
Napinacz sie kosi. Jakby go co powiedzmy 50 tys km albo i czesciej przesmarowac ( ta os jego odchylu) to by sie nie wypaczyl bo by sie nei wypracowal na tym ala zawiasie. Cos takiego u ojca w cytrynie przerabialem jakis czas temu. Wymien napinacz. Pasekpewnie jeszcze pogania.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG
Diagnostyka OPEL i VAG
-
- Posty: 30
- Rejestracja: 23 cze 2011, 7:16
- Imię: Tomasz
- Auto: astra
- Silnik: 1.6
miałem takk samo i napinacz na złomie kupiłem za 20zł i po sprawie tylko trzeba sobie wybrać z której asterki ma być wykręcony żeby takiego samego nie kupić.
-
- Posty: 1547
- Rejestracja: 21 lut 2011, 11:23
- Ostrzeżenia: 1
- Imię: Marcin
- Auto: Astra F Caravan, Nubira III kombi
- Silnik: C16SE, T18SED
- Województwo: świętokrzyskie
- Lokalizacja: Włoszczowaa
A ile tysięcy kosztuje nowy?kabzik pisze:QR_BBPOST napinacz na złomie kupiłem za 20zł
Hybryda X16ZSR i C16SE inside
-
- Posty: 30
- Rejestracja: 23 cze 2011, 7:16
- Imię: Tomasz
- Auto: astra
- Silnik: 1.6
między 15-20% wartości astry f
-
- Posty: 1547
- Rejestracja: 21 lut 2011, 11:23
- Ostrzeżenia: 1
- Imię: Marcin
- Auto: Astra F Caravan, Nubira III kombi
- Silnik: C16SE, T18SED
- Województwo: świętokrzyskie
- Lokalizacja: Włoszczowaa
-
- Posty: 30
- Rejestracja: 23 cze 2011, 7:16
- Imię: Tomasz
- Auto: astra
- Silnik: 1.6
napinacz paska około 180zł czyli twierdzisz że moja astra jest warta w okolicach 3600zł? to daj znać sprzedam Ci ją w promocji za 3000zł i jeszcze zarobisz...
Takie rzeczy do starych aut kupuje się używane.
Takie rzeczy do starych aut kupuje się używane.
Ostatnio zmieniony 21 maja 2017, 8:01 przez kabzik, łącznie zmieniany 1 raz.
- wesoł
- Posty: 4890
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
Ceny aut typu astra F to bywa roznie od praktycznie 600 zl do 6000 zl. 10% z tego to albo 60 albo 600 zl wiec napinacz jest miedzy tymi kwotami. Aczkolwiek tez mi sie wydaje ze albo zamiennik w miare dobry albo uzywka sprawna tylko ja dobrze przesmarowac i bedzie to latac jeszcze dlugo. Nawet rolka ma lozyska ktore da sie wymienic jak sie roznituje obie polowki.
Temat tak czy siak dotyczy problemu z napinaczem co tez wymienialem w duzych ilosciach nawet w nowszych astrach.
Temat tak czy siak dotyczy problemu z napinaczem co tez wymienialem w duzych ilosciach nawet w nowszych astrach.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG
Diagnostyka OPEL i VAG
-
- Posty: 1547
- Rejestracja: 21 lut 2011, 11:23
- Ostrzeżenia: 1
- Imię: Marcin
- Auto: Astra F Caravan, Nubira III kombi
- Silnik: C16SE, T18SED
- Województwo: świętokrzyskie
- Lokalizacja: Włoszczowaa
Nawet 180zł za cenę kilku lat spokoju to nie jest wygórowana kwota. Za 20zł ze szrotu będzie za chwilę taki sam
Hybryda X16ZSR i C16SE inside
- wesoł
- Posty: 4890
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
Tu sie mylisz kolego. Sa pewne rzeczy ktore warto kupic z uzywki. Poza tym jak mowilem oceniasz stan tej czesci uzywanej, dosmarowujesz, zakladasz i latasz jak na nowej czesci a nawet i lepszej jak nowa. Zawsze wszelakie takie elementy czy nowe czy uzywane dosmarowuje i dopiero montuje na aucie. Tak jak ludzie gadaja z dwumasami. zalozysz nowe i po 3 tys auto rozwalisz to taki dwumas ma dl aciebie jakas wartosc czy juz szrot bo uzywany?? Jeden powie ze smialo mozna powiedziec ze stan jak nowy i posluzy tyle co nowy bo zaledwie dotarły sie okladziny na tarczy. Ja zakladam zdrowe przeguby ori do aut czyli w wiekszosci przypadkow produkty GKN'a ktore czasami nie wystepuja w sprzedazy osobno no i sa piekielnie dorgie zamiast jakies zamienniki ktore bywaja watpliwej wytrzymalosci. Byle badziew to mozna sobie zalozyc do auta z silnikiem 1.4 czy 1.6 z moca 70 koni ale do auta z moca 200 koni to raczje syf ci dlugo nie podziala. Szkoda roboty i tyle.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG
Diagnostyka OPEL i VAG