Pasek klinowy - do wymiany czy nie

PrzemoMr

Astro-maniak
Posty: 101
Rejestracja: 13 kwie 2015, 18:21
Imię: Przemysław
Auto: Astra F
Silnik: X14NZ
Województwo: podkarpackie

Pasek klinowy - do wymiany czy nie

#11

Nieprzeczytany post autor: PrzemoMr »

Rolka jest w komplecie z napinaczem.

Ewentualnie mogło się rozsypać łożysko na rolce i wystarczy tylko ją wymienić, ale to już musisz pooglądać co i jak bo na zdjęciach nie widać.
Ostatnio zmieniony 10 mar 2017, 0:26 przez PrzemoMr, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
wesoł

Moderator Techniczny
Posty: 4890
Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
Imię: Paweł
Auto: VW
Województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: Goleniow
Pomocny: 34 razy
Kontakt:

#12

Nieprzeczytany post autor: wesoł »

Napinacz sie kosi. Jakby go co powiedzmy 50 tys km albo i czesciej przesmarowac ( ta os jego odchylu) to by sie nie wypaczyl bo by sie nei wypracowal na tym ala zawiasie. Cos takiego u ojca w cytrynie przerabialem jakis czas temu. Wymien napinacz. Pasekpewnie jeszcze pogania.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG

kabzik

Użytkownik
Posty: 30
Rejestracja: 23 cze 2011, 7:16
Imię: Tomasz
Auto: astra
Silnik: 1.6

#13

Nieprzeczytany post autor: kabzik »

miałem takk samo i napinacz na złomie kupiłem za 20zł i po sprawie tylko trzeba sobie wybrać z której asterki ma być wykręcony żeby takiego samego nie kupić.

papieju

Astro-maniak
Posty: 1547
Rejestracja: 21 lut 2011, 11:23
Ostrzeżenia: 1
Imię: Marcin
Auto: Astra F Caravan, Nubira III kombi
Silnik: C16SE, T18SED
Województwo: świętokrzyskie
Lokalizacja: Włoszczowaa

#14

Nieprzeczytany post autor: papieju »

kabzik pisze:QR_BBPOST napinacz na złomie kupiłem za 20zł
A ile tysięcy kosztuje nowy?
Hybryda X16ZSR i C16SE inside

kabzik

Użytkownik
Posty: 30
Rejestracja: 23 cze 2011, 7:16
Imię: Tomasz
Auto: astra
Silnik: 1.6

#15

Nieprzeczytany post autor: kabzik »

papieju pisze:QR_BBPOST
kabzik pisze:QR_BBPOST napinacz na złomie kupiłem za 20zł
A ile tysięcy kosztuje nowy?
między 15-20% wartości astry f ;)

papieju

Astro-maniak
Posty: 1547
Rejestracja: 21 lut 2011, 11:23
Ostrzeżenia: 1
Imię: Marcin
Auto: Astra F Caravan, Nubira III kombi
Silnik: C16SE, T18SED
Województwo: świętokrzyskie
Lokalizacja: Włoszczowaa

#16

Nieprzeczytany post autor: papieju »

Chyba Twojej
Hybryda X16ZSR i C16SE inside

kabzik

Użytkownik
Posty: 30
Rejestracja: 23 cze 2011, 7:16
Imię: Tomasz
Auto: astra
Silnik: 1.6

#17

Nieprzeczytany post autor: kabzik »

napinacz paska około 180zł czyli twierdzisz że moja astra jest warta w okolicach 3600zł? to daj znać sprzedam Ci ją w promocji za 3000zł i jeszcze zarobisz... ;)
Takie rzeczy do starych aut kupuje się używane.
Ostatnio zmieniony 21 maja 2017, 8:01 przez kabzik, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
wesoł

Moderator Techniczny
Posty: 4890
Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
Imię: Paweł
Auto: VW
Województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: Goleniow
Pomocny: 34 razy
Kontakt:

#18

Nieprzeczytany post autor: wesoł »

Ceny aut typu astra F to bywa roznie od praktycznie 600 zl do 6000 zl. 10% z tego to albo 60 albo 600 zl wiec napinacz jest miedzy tymi kwotami. Aczkolwiek tez mi sie wydaje ze albo zamiennik w miare dobry albo uzywka sprawna tylko ja dobrze przesmarowac i bedzie to latac jeszcze dlugo. Nawet rolka ma lozyska ktore da sie wymienic jak sie roznituje obie polowki.

Temat tak czy siak dotyczy problemu z napinaczem co tez wymienialem w duzych ilosciach nawet w nowszych astrach.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG

papieju

Astro-maniak
Posty: 1547
Rejestracja: 21 lut 2011, 11:23
Ostrzeżenia: 1
Imię: Marcin
Auto: Astra F Caravan, Nubira III kombi
Silnik: C16SE, T18SED
Województwo: świętokrzyskie
Lokalizacja: Włoszczowaa

#19

Nieprzeczytany post autor: papieju »

Nawet 180zł za cenę kilku lat spokoju to nie jest wygórowana kwota. Za 20zł ze szrotu będzie za chwilę taki sam
Hybryda X16ZSR i C16SE inside

Awatar użytkownika
wesoł

Moderator Techniczny
Posty: 4890
Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
Imię: Paweł
Auto: VW
Województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: Goleniow
Pomocny: 34 razy
Kontakt:

#20

Nieprzeczytany post autor: wesoł »

Tu sie mylisz kolego. Sa pewne rzeczy ktore warto kupic z uzywki. Poza tym jak mowilem oceniasz stan tej czesci uzywanej, dosmarowujesz, zakladasz i latasz jak na nowej czesci a nawet i lepszej jak nowa. Zawsze wszelakie takie elementy czy nowe czy uzywane dosmarowuje i dopiero montuje na aucie. Tak jak ludzie gadaja z dwumasami. zalozysz nowe i po 3 tys auto rozwalisz to taki dwumas ma dl aciebie jakas wartosc czy juz szrot bo uzywany?? Jeden powie ze smialo mozna powiedziec ze stan jak nowy i posluzy tyle co nowy bo zaledwie dotarły sie okladziny na tarczy. Ja zakladam zdrowe przeguby ori do aut czyli w wiekszosci przypadkow produkty GKN'a ktore czasami nie wystepuja w sprzedazy osobno no i sa piekielnie dorgie zamiast jakies zamienniki ktore bywaja watpliwej wytrzymalosci. Byle badziew to mozna sobie zalozyc do auta z silnikiem 1.4 czy 1.6 z moca 70 koni ale do auta z moca 200 koni to raczje syf ci dlugo nie podziala. Szkoda roboty i tyle.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG

ODPOWIEDZ