Mocowanie kolumny amortyzatora- oceńcie stan

Awatar użytkownika
masap

Użytkownik
Posty: 6
Rejestracja: 17 mar 2018, 20:52
Auto: Opel Astra F1 - Sedan - CLASSIC
Silnik: Benzyna 1,4 cm
Województwo: warmińsko-mazurskie

Mocowanie kolumny amortyzatora- oceńcie stan

#1

Nieprzeczytany post autor: masap »

Witam. Mam taki widok po podniesieniu maski Astra F1 z 1999 roku. Wypowiedzcie się czy już trzeba naprawiać i co dokładnie kupić. Dziękuję

IMG_20190510_085650.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Usunięty użytkownik 864746

#2

Nieprzeczytany post autor: Usunięty użytkownik 864746 »

to nie jest promocja sprzedawcy! - znalazlem to zdj. na szybko by pokazać:

[External Link Removed for Guests]

czyli poduszka i łożysko na pewno

Awatar użytkownika
masap

Użytkownik
Posty: 6
Rejestracja: 17 mar 2018, 20:52
Auto: Opel Astra F1 - Sedan - CLASSIC
Silnik: Benzyna 1,4 cm
Województwo: warmińsko-mazurskie

#3

Nieprzeczytany post autor: masap »

Czyli dobrze wyczulem,że powoli trzeba tym się zająć bo może być kłopot po wjechaniu w dziurę

Usunięty użytkownik 861235

#4

Nieprzeczytany post autor: Usunięty użytkownik 861235 »

Obyś tylko trafił na takich co mają ściągacz do końcówek drążków kierowniczych i rozepną układ kierowniczy bez niszczenia końcówki...

O ile poszła tylko poduszka i tam łożysko kolumny, a amortyzator dobry i nie cieknie.
Sworzeń wahacza bez luzu i dobre końcówki drążków kierowniczych i tuleje wahacza jeszcze bez luzu to szybki temat, ze 200 zł z hakiem...

No i jeszcze łącznik stabilizatora, ale tu chyba nowy typ nie taki podatny na zużycie/pęknięcię.

Wypadałoby zrobić obie strony niby.
Poduszki.

W F-ce są schody bo kolumna jest zintegrowana ze zwrotnicą.
Magiel jest wysoko i takie to poxebane trochę.

W AG i 99 % aut to byś sobie mógł sam wymienić kompletną spięta kolumnę bez ruszania zwrotnicy.
Używkę kupić aby amor był suchy i od tego modelu i na badaniu żeby najmniej 50% było.

Bo to też takie piexdolonie, nim się kapniesz że Ci amor wylał to i z 50 000 km można przejechać.

W starych gruzach najlepsze oryginalne części...
Nie raz się tak natyrasz jak świnia i wykosztujesz, żeby "było lepiej"
a i tak dupa potem.

Jak jebnie sprężyna...
W F-ce...

Kupiłem kiedyś nowy komplet na tył bo z prawej strony strzeliła...

No i spoko, stała jak koza z 10cm za wysoko...

Te nówki na złom poszły w końcu, kupiłem używkę do pary starej, 30 zł i było w cycek.

Tanie graty do F-ki na iparts.pl
Najtańsze to syf...
Najmniej Febi.

Nie ma prostej recepty ale fabryczne części jak nie zdarte to najlepsze w starych gruzach.

marcelinochleb32

Astro-maniak
Posty: 118
Rejestracja: 27 lis 2018, 18:17
Imię: Marcin
Auto: astra F
Silnik: x 14nz
Województwo: mazowieckie
Pomocny: 2 razy

#5

Nieprzeczytany post autor: marcelinochleb32 »

[External Link Removed for Guests]
może ten filmik ci coś pomorze.

papieju

Astro-maniak
Posty: 1547
Rejestracja: 21 lut 2011, 11:23
Ostrzeżenia: 1
Imię: Marcin
Auto: Astra F Caravan, Nubira III kombi
Silnik: C16SE, T18SED
Województwo: świętokrzyskie
Lokalizacja: Włoszczowaa

#6

Nieprzeczytany post autor: papieju »

Mam amortyzatory, pół roku na aucie były, oddam po taniości
Hybryda X16ZSR i C16SE inside

ODPOWIEDZ