Astra F 2.0 16V C20XE nie GSi?

Awatar użytkownika
alex76

Użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 09 cze 2015, 20:22
Imię: Alex
Auto: Audi A6
Województwo: mazowieckie

Astra F 2.0 16V C20XE nie GSi?

#1

Nieprzeczytany post autor: alex76 »

Się ma ekipa!
Mam pytanie - czy cokolwiek wiadomo czy wychodziły 3-drzwiowe Astry F z silnikiem C20XE w zwykłej budzie, nie GSi? Nigdy nie spotkałem się z czymś takim i sądzę, że to szczep. Jednak właściciel twierdzi, że były takie modele i ma w dowodzie wbite 150KM.
Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam!
Alex :)

Awatar użytkownika
nismo

Astro-maniak
Posty: 3680
Rejestracja: 14 sty 2011, 14:53
Imię: Michał
Auto: Astra J HB & Astra H Kombi
Silnik: b14net & z18xe
Województwo: zachodniopomorskie
Wdzięczny: 1 raz
Pomocny: 143 razy

#2

Nieprzeczytany post autor: nismo »

Obrazek

Usunięty użytkownik 861235

#3

Nieprzeczytany post autor: Usunięty użytkownik 861235 »

Numer VIN prawdę Ci powie.
Po 94 roku GSI nie ma pakietu optycznego zdaje się i wygląda jak każdy polift.
Czyżby do 96 roku robili przedlifta ?
Raczej nie.
Na przednich listwach drzwi tylko emblemat GSI był zdaje się.
GSI winno mieć kontrolę trakcji przy silniku 150 KM
GSI 8V chyba jej nie miało.

Chociaż już nie pamiętam na ten moment.

Co ciekawe było ponoć kombi z C20XE i nazywało się Caravan 16V czy coś.
Takie GSI w kombi.
Skóry, wypas, kontrola trakcji i obniżona i zawias GSI.

Aż sprawdzę i odpiszę.

No ale generalnie GSI to były zawsze tylko dwa silniki.
Spadek po kadecie czyli C20NE i nowsza 16 V C20XE.

A X20XEV był jako zwykły silnik i chyba w każdej budzie można go spotkać.

A piszą u nas że GSI potem, po lifcie ma 136 koni.
No chyba właśnie nie.

Hmm

Awatar użytkownika
nismo

Astro-maniak
Posty: 3680
Rejestracja: 14 sty 2011, 14:53
Imię: Michał
Auto: Astra J HB & Astra H Kombi
Silnik: b14net & z18xe
Województwo: zachodniopomorskie
Wdzięczny: 1 raz
Pomocny: 143 razy

#4

Nieprzeczytany post autor: nismo »

Polifta GSI można łatwo rozpoznać po antenie, wszystkie GSI miały bat anteny na dachu

Usunięty użytkownik 861235

#5

Nieprzeczytany post autor: Usunięty użytkownik 861235 »

To prawda
Antena na dachu to GSI i powinno być 150 koni i kontrola trakcji.
Najmocniejsza AF.

Chociaż coś mi świta że były 1.8 16V 3D z pakietem GSI i też antena na dachu była.
To były zazwyczaj 1997 rok.
Bo to już był polift 2gen, czyli zderzaki w lakierze plus, lusterka zawsze w lakierze.

Hmm

Dodano po 3 minutach 23 sekundach:
Te ostatnie zwykłe AF ale w budzie 3D i motor 1.8 16V i felgi 15 cali i kapcie 195 szerokość.
Takie prawie GSI.
GSI 150 KM powinna mieć opony 205.
205/50/15 to chyba fabryka dla GSI była.

Kurde
Nie pamiętam.

Awatar użytkownika
nismo

Astro-maniak
Posty: 3680
Rejestracja: 14 sty 2011, 14:53
Imię: Michał
Auto: Astra J HB & Astra H Kombi
Silnik: b14net & z18xe
Województwo: zachodniopomorskie
Wdzięczny: 1 raz
Pomocny: 143 razy

#6

Nieprzeczytany post autor: nismo »

Zgadza się, były jeszcze C18XE 125km ale to tez pełnoprawne GSI

Usunięty użytkownik 861235

#7

Nieprzeczytany post autor: Usunięty użytkownik 861235 »

Kurde na wiki DE wszystko jest jasne i klarowne i coś z holenderskiej wrzucę.

GSI to w sumie aż cztery silniki.
C18XE: 1.8 16 V z 125 KM (06 / 1993-12 / 1994)
C20NE: 2,0 8 V przy 115 KM (03 / 1992–08 / 1994)
C20XE: 2,0 16 V przy 150 KM (09 / 1991–07 / 1996)
X20XEV: 2.0 16 V z 136 KM (01 / 1995–02 / 1998)

Po tłumaczeniu google, trochę pokraczne.

GSi
Opel kontynuował także tradycję serii GSi z Astrą F. GSi oznacza „wtrysk Grand Sport”. Astra F GSi znacznie różniła się wyglądem i technologią od modelu produkcyjnego. Przez udoskonaleń aerodynamicznych ma niższą c wagowo wartości , a tym samym osiągnięcia tego samego moc silnika wyższą prędkość niż model podstawowy.

W sierpniu 1994 r. [1] cała gama Astry została poddana liftingowi, który został również przeniesiony do modelu GSi. Od tego momentu optycznie nie różni się już od modelu produkcyjnego. Do momentu zmiany wyglądu na początku roku modelowego 1994, GSi był sprzedawany tylko jako trzydrzwiowy hatchback. W roku modelowym 1994 silnik 2.0i 16 V o mocy 110 kW / 150 KM o nazwie C20XE można było również zamówić w przyczepie pięciodrzwiowej. Ten wariant był określany przez Opla jako Caravan 16 V.

Karawana Astra F 16V jest często błędnie nazywana przyczepą Irmscher. Ta myląca nazwa ma swoje źródło w dodatkowych arkuszach, które Irmscher dodał do pojazdów po złożeniu zamówienia modeli Opla [2] . Jednak Irmscher stwierdził tylko w tych dodatkowych arkuszach, że przyczepa kempingowa w Irmscher otrzymała wyposażenie 16V i że niektóre części Irmscher są częścią pojazdu ABE. Zderzak przedni Irmscher, osłona chłodnicy Irmscher, tylny fartuch Irmscher, spojler dachowy Irmscher, tylny tłumik Irmscher i sprężyny Irmscher są częścią pojazdu ABE F854, ale nie są standardowo wbudowane w przyczepę 16 V.

Sam Opel mówi o Opel Astra Caravan 16V we wszystkich dokumentach, które były wewnętrzne, a także dostępne dla klienta.

Od roku modelowego 1995 Astra F GSi była również oferowana jako pięciodrzwiowy hatchback, a następnie jako zwykła przyczepa kempingowa GSi w. Opel w dużej mierze wprowadził także nowe nazwy modeli do konserwacji modeli, przy czym nazwa GSi została zachowana. GSi z lata 1994 roku miały jednak znacznie mniejszy podstawowy sprzęt.

Zmiany optyczne w modelu GSi pierwszej serii

Opel Astra GSI (1995-1998)
Zderzak przedni, tylny zderzak, spoiler krawędzi dachu, listwy progowe, miarki powietrza na masce silnika, kratka, tylna pokrywa, białe kierunkowskazy, felgi aluminiowe, specjalnie kolorowa tapicerka sportowa. W porównaniu z modelem produkcyjnym brakowało gumowanych pasów bocznych, które powinny wzmocnić sportowy wygląd.

Zmiany optyczne w modelu GSi drugiej serii (lifting)
Przedni zderzak, tylny zderzak i spoiler krawędzi dachu są pomalowane. Antena radiowa na dachu (nie na tylnym panelu bocznym). Napis „GSI” w bocznych listwach

Specjalne cechy techniczne wariantów GSi pierwszej serii
Obniżenie podwozia o 15 mm, dodatkowy stabilizator przykręcony do tylnej osi (tylko GSi 16 V), wyświetlacz wielofunkcyjny ( komputer pokładowy ) w standardzie, kontrola trakcji ETC (tylko GSi 16V z silnikiem C20XE), można zamówić od 1993 roku z poduszką powietrzną kierowcy, po raz pierwszy Opel jest standardem Opony z zainstalowaną oponą o wysokości 50 (tylko GSi 16V).

Specjalne cechy techniczne wariantów GSi drugiej serii (lifting)
Prędkościomierz z obrotomierzem do 8000 / min (w X20XEV)


No i Holendrzy
Wersja GSi

Astra F GSi od 1992 roku.
Na wprowadzeniu w 1991 r. Opel podąża za Kadettem E GSi na rynku również dla Astry F. Podstawowym silnikiem tego modelu jest dwulitrowe źródło zasilania z dwoma zaworami na cylinder (C20NE). Ma on moc 115 KM i powoduje zatrzymanie GSi do 100 km / hw 9,5 sekundy (specyfikacja producenta). Najpotężniejsza wersja jest wyposażona w 2-litrowy silnik 16V o mocy 150 KM. Częściowo dzięki wysokiemu momentowi obrotowemu wynoszącemu w tym czasie 196 Nm, silnik ten doprowadza samochód od 0 do 100 km / hw 8 sekund. W 1993 r. C20NE zastąpiono C18XE, 1,8-litrowym silnikiem z 16 zaworami.

Ten GSi różni się wizualnie od standardowego trzydrzwiowego hatchbacka, podczas gdy stalowa część nadwozia jest prawie taka sama. GSi jest wyposażony w większe przednie i tylne zderzaki na zewnątrz, inną kratkę, listwy progowe, szczeliny powietrzne w masce i duży spojler dachowy na tylnej klapie. Antena jest również umieszczona z tyłu dachu, w przeciwieństwie do umieszczenia na lewym tylnym ekranie innych wersji. Wskaźniki z przodu są białe zamiast pomarańczowego. Brakuje bocznych noży w GSi, a tylne światła są ciemniejsze. Między tylnymi światłami znajduje się płyta montowana na tylnej klapie, a GSi jest wyposażony w przyciemniane szkło.

GSi jest bardzo bogato wyposażony w standardzie w Holandii i Belgii. Samochód jest wyposażony w komputer pokładowy, ABS, wspomaganie kierownicy i hamulce tarczowe dookoła. W modelach bez klimatyzacji przesuwny dach uchylny jest standardem do MY '94. Sportowe fotele Recaro są również zawarte w pakiecie. 2.0 16V jest standardowo dostarczany z 15-calowym stopem i do MY '94 wyposażony w przednie światła przeciwmgielne. Kontrola trakcji jest również standardem w tej wersji. W porównaniu do 2.0 8V i 1.8 16V, 2-litrowy 16V ma dodatkowy stabilizator na tylnej osi. Wszystkie pierwotnie holenderskie i belgijskie samochody są również przygotowane na prawie wszystkie możliwe opcje. W przypadku GSi po liftingu opcje te są dostępne tylko za dodatkową opłatą.

Ło matko ile wiedzy.

Ale fakt występowania GSI w kombi jest znaczący. Caravan 16V mmmmhhh

Dodano po 6 minutach 42 sekundach:
a jakby komuś było mało to jeszcze na wiki NL tłusty artykuł o C20XE
[External Link Removed for Guests]

No i znany już z wiki ENG o GM family II engine, tam niżej coś o 2.0
[External Link Removed for Guests]

To wszystko można sobie przetłumaczyć, najlepiej na PC na pasku adresu po prawej powinna być taka ikonka a jak nie ma to trzeba włączyć proponuj tłumaczenie stron, tłumaczenie pokraczne ale zawsze lepsze jak nic.

Noo fajna sprawa.

Może i AF GSI zasługuje na wręcz post na AKP, tylko sporo roboty żeby tak dokładnie opisać to auto
Tak samo i dalej wersje OPC, też jest sporo info na obcojęzycznych wiki.
To by było dobre.

Coś coś.

ODPOWIEDZ