ASTRA F 1,7 TD <68km> problem z odpalaniem na zimnym s

Gość

ASTRA F 1,7 TD <68km> problem z odpalaniem na zimnym s

#1

Nieprzeczytany post autor: Gość »

Witam wszystkich przeleciałem juz forum ale dokladnej odpowiedzi nie znalazlem na swoj problem mam astre rok 95 przejechane 182 tys km a co do problemu to zawsze mam rano problem odpalic przy zimnym silniku musze sporo pokrecic az zaskoczy tylko przy warunkach zimowych lato jest bez problemu, przy -10 to masakra jest 2 lata po remoncie silnika byly wymienione pierscienie robiona glowica i pompa wtryskowa, swiece grzeja dobrze zmienione filtry i olej mecze sie tak juz 2 zime juz powoli mnie to wkurza prosze bardzo o pomoc bede bardzo wdzieczny za jakiekolwiek wskazowki

A SPRAWA JEST DOSC PILNA pozdrawiam wszystkich moc z wami ...

dikser

Astro-maniak
Posty: 870
Rejestracja: 02 gru 2007, 23:43
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: radom
Kontakt:

#2

Nieprzeczytany post autor: dikser »

myślę ze ktos kiepsko zrobił ci ten remont.miałem podobna sytuacje w kadecie.sprawdź ciśnienie sprężania na dobry poczatek to nam powie wszystko,albo zaczniemy szukać gdzie indziej. :roll:
nie ważne przy czym stoisz tylko jak tym jeździsz
[External Link Removed for Guests]

mX17DTL

Astro-maniak
Posty: 96
Rejestracja: 04 gru 2007, 19:44
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: siemianowice śląskie
Kontakt:

#3

Nieprzeczytany post autor: mX17DTL »

moze lepiej zsatanowic sie nad zmiana autka na jakies ciekawsze? jak to mowia z g....na bata nie ulepisz

krzrel

Astro-maniak
Posty: 89
Rejestracja: 08 mar 2008, 18:27
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Rychnowo
Kontakt:

#4

Nieprzeczytany post autor: krzrel »

Jeśli silnik był robiony już w takiej skali być może jest to sprawa ciśnienie a tłokach tak jak kolega wyżej wspomniał,ale z drugiej strony nie wierze żeby silnik był tak zjechany tylko po 182 tys km.Ja w swoim mam 185 tys. i rano nie ma najmniejszego problemu z uruchomieniem, nawet dymem nie sadzi...

Kolega niech sprawdzi jeszcze filtr paliwa ;)

Góral 2007

Astro-maniak
Posty: 194
Rejestracja: 22 sie 2007, 14:49
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Zakopane
Kontakt:

#5

Nieprzeczytany post autor: Góral 2007 »

Wtryski do sprawdzenia, zaworek zwrotny zalozyc dodatkowy, poczatek tloczenia pompy sprawdzic ja mam to samo DTL 95r 182 tys km poprostu TTTM

Gość

#6

Nieprzeczytany post autor: Gość »

u mnie odwrotnie
jak jest zimny trup to po rozgrzaniu świec pali od pierwszego zakręcenia natomiast jest się silnik porządnie zagrzeje np. trasce 30km to z 10sek trzeba go kręcić żeby załapał, od samego początku jak go mam tak jest, głowica po generalce :?

dikser

Astro-maniak
Posty: 870
Rejestracja: 02 gru 2007, 23:43
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: radom
Kontakt:

#7

Nieprzeczytany post autor: dikser »

to takie buty....hmmm.w takim razie popieram post górala :roll:
nie ważne przy czym stoisz tylko jak tym jeździsz
[External Link Removed for Guests]

mX17DTL

Astro-maniak
Posty: 96
Rejestracja: 04 gru 2007, 19:44
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: siemianowice śląskie
Kontakt:

#8

Nieprzeczytany post autor: mX17DTL »

powiem tak
ja mam wymienione koncowki wtryskow, ustawiony zaplon, zalozony zaworek zwrotny, sprawdzona kompresja i... d...pa

to auto to kompletna porazka przynajmniej silnik DTL ale to tylko moje subiektywne odczucie

Gość

#9

Nieprzeczytany post autor: Gość »

mX17DTL pisze:powiem tak


to auto to kompletna porazka przynajmniej silnik DTL ale to tylko moje subiektywne odczucie
ja tam mu wybaczam wszelkie usterki , z Częstochowy do Łodzi na 3 cylindrach dojechał :P

Cobrettii

Astro-maniak
Posty: 950
Rejestracja: 03 paź 2007, 16:47
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Płock/Gostynin
Kontakt:

#10

Nieprzeczytany post autor: Cobrettii »

Ja ze swoim się bawiłęm i jak koledzy piszą TTTM...

Mój mechanik ( szpec od dizli w mieście ) powiedział ze to nie są naj lepsze silniki, ale stwierdził że jak byla głowica zdejmowana to dobrze z tym silnikiem już nigdy nie bedzie...

qwerty286, ile razy grzejesz świeczki ?? ja przy -10 odpalałem, grzanie swiec 2-3 razy, dobre paliwo ( verwa akurat u mnie ) do tego jakiś dodatek zimowy.

do sprawdzenia na początek, świece i kompresja. dalej akumulator, rozrusznik ( nie oszukujmy sie, jak słabo kręci to też nie odpalisz zbyt łatwo ) dalej filtr paliwa specjalny gdy paliwo sie cofa, sprawdzenie pompy ( czy przypadkiem kabelki łączą, u mnie sie urwał i odpalić go czasem niemogłem :P ).

Napisz jaki wynik bedzie tego działania.
[External Link Removed for Guests]

ODPOWIEDZ