Swiecacy check engine
-
- Posty: 17
- Rejestracja: 29 lis 2011, 14:17
- Imię: Bartek
- Województwo: pomorskie
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 20 gru 2011, 21:58
- Imię: Sebas
- Auto: astra
- Silnik: 1,6 16v
- Województwo: Zagranica - UE
- andrzej m
- Posty: 808
- Rejestracja: 31 maja 2008, 18:47
- Imię: Dziadzia Andrzej
- Auto: Astra G
- Silnik: X18XE1
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Uważam że należy sprawdzić kable pod izolacją.
[External Link Removed for Guests]
Myślę też że możesz zaślepić wejście ERG i po odpaleniu zobaczysz czy grzybek działa.
[External Link Removed for Guests]
Myślę też że możesz zaślepić wejście ERG i po odpaleniu zobaczysz czy grzybek działa.
Dziadzia Andrzej mówi. Jestem jaki jestem.
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 20 gru 2011, 21:58
- Imię: Sebas
- Auto: astra
- Silnik: 1,6 16v
- Województwo: Zagranica - UE
- andrzej m
- Posty: 808
- Rejestracja: 31 maja 2008, 18:47
- Imię: Dziadzia Andrzej
- Auto: Astra G
- Silnik: X18XE1
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Tak mówię o tych wtyczkach ponieważ spotkałem się z takim zdarzeniem że przy wtyczce kabelek w koszulce był pęknięty i raz podawało sygnał raz nie.
Dużo czasu minęło nim do tego doszliśmy.
Dużo czasu minęło nim do tego doszliśmy.
Dziadzia Andrzej mówi. Jestem jaki jestem.
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 20 gru 2011, 21:58
- Imię: Sebas
- Auto: astra
- Silnik: 1,6 16v
- Województwo: Zagranica - UE
elektryka jest dobra tylko swiecaca kontrolka jest od sondy i dowiedzialem sie remont silnika musze zrobic
-
- Posty: 593
- Rejestracja: 10 sty 2009, 19:54
- Imię: Miłosz
- Auto: Była Astra G ... Jest Astra J
- Silnik: X18XE1...A16XER
- Rocznik: 2014
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: G-D
- Pomocny: 5 razy
- Kontakt:
SEBAS 190 wstrzymaj się z remontem sinika. Chyba chcą Cię naciągnąć na koszty. Ja już mam za sobą 4 "bitwy" z zaworem EGR. Objawy za każdym razem inne,na szczęście trafiłem na dobrego mechanika.Jeden z objawów podobny do Twojego tzn. świecąca kontrolka i błąd sondy.Sonda była dobra,zawór EGR również,ale pojawiła się nieszczelność na "drodze" głowica - zawór EGR. Kupiłem nowe uszczelki,pastę do uszczelniania układów wydechowych,mechanik zeszlifował lekko podstawę zaworu bo lekkie wżery (nierówności) na niej były,wszystko złożył i ... jest OK
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 20 gru 2011, 21:58
- Imię: Sebas
- Auto: astra
- Silnik: 1,6 16v
- Województwo: Zagranica - UE
A druga sprawa to ze strasznie bierze olej i do tego kopci na lekko siwo i spalanie na poziomie 12 litrow
-
- Posty: 186
- Rejestracja: 02 sty 2012, 21:55
- Imię: Krzysiek
- Auto: Astra G
- Silnik: 1.8
- Województwo: śląskie
Odłącz sondę. Podłącz miernik pod sondę i zaserwuj mu jakieś lewe powietrze np wyjmnij bagnet i zobacz jakie wskazania.Kiedy kopci?
- andrzej m
- Posty: 808
- Rejestracja: 31 maja 2008, 18:47
- Imię: Dziadzia Andrzej
- Auto: Astra G
- Silnik: X18XE1
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Olej pali pewnie przez uszczelniacze zaworów a i zawory mogą klepać.
Sprawdzić ciśnienie i będziesz wiedział czy to uszczelniacze czy pierścienie.
Sprawdzić ciśnienie i będziesz wiedział czy to uszczelniacze czy pierścienie.
Dziadzia Andrzej mówi. Jestem jaki jestem.