1.6 ECOTEC - SŁABA MOC

przemo12

Użytkownik
Posty: 15
Rejestracja: 31 sty 2017, 11:08
Imię: Przemek
Auto: Astra G
Silnik: 1.6
Województwo: małopolskie

1.6 ECOTEC - SŁABA MOC

#1

Nieprzeczytany post autor: przemo12 »

Witam. ostatnio zakupilem astre G z silnikiem ecotec 1,6 100KM. Mam problem polegajacy na tym ze silnik strasznie wolno sie zbiera a na kazdej nawet malej górce musze redukowac do 3 a nawet do 2 co strasznie piłuje silnik. autko ma 260tys przejechane. świece nowe. przypuszczam ze to przepływomierz bo po odpięciu go astra zbiera sie tak samo kiepsko tyle ze zapala sie check. i wogole pozno reaguje na gaz. Dodam ze autko tak samo idzie na PB jak i LPG. Ma ktoś jakis pomysł co moze byc jeszcze przyczyną?

czarnypiotrek

Astro-maniak
Posty: 4826
Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
Imię: Piotr
Auto: Octavia III/Ibiza V
Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdynia
Wdzięczny: 16 razy
Pomocny: 98 razy

#2

Nieprzeczytany post autor: czarnypiotrek »

instalacja LPG IV generacji? jakies problem z odpalaniem na cieplym ? jakies bledy odczytane ?

przemo12

Użytkownik
Posty: 15
Rejestracja: 31 sty 2017, 11:08
Imię: Przemek
Auto: Astra G
Silnik: 1.6
Województwo: małopolskie

#3

Nieprzeczytany post autor: przemo12 »

gaz sekwencyjny BRC nie wiem dokladnie jaka generacja. samochod zachowuje sie tak samo na PB i LPG. Bledow jeszcze nie sprawdzalem. Nie mam problemow z odpalaniem. przy -7 palił na dotyk
Ostatnio zmieniony 31 sty 2017, 12:37 przez przemo12, łącznie zmieniany 1 raz.

czarnypiotrek

Astro-maniak
Posty: 4826
Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
Imię: Piotr
Auto: Octavia III/Ibiza V
Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdynia
Wdzięczny: 16 razy
Pomocny: 98 razy

#4

Nieprzeczytany post autor: czarnypiotrek »

Czyli LPG IV generacji. Pojedzij kilka dni na benzynie jak bedzie nadal tak samo to usterka w samochodzie.. jak odzyska moc to szukaj w instalacji LPG.
Ile pali ?

przemo12

Użytkownik
Posty: 15
Rejestracja: 31 sty 2017, 11:08
Imię: Przemek
Auto: Astra G
Silnik: 1.6
Województwo: małopolskie

#5

Nieprzeczytany post autor: przemo12 »

a skad ta pewnosc? Nie wiem ile pali. mam ja drugi dzien. po wymianie przeplywki nadal to samo. :(

czarnypiotrek

Astro-maniak
Posty: 4826
Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
Imię: Piotr
Auto: Octavia III/Ibiza V
Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdynia
Wdzięczny: 16 razy
Pomocny: 98 razy

#6

Nieprzeczytany post autor: czarnypiotrek »

Bo napisales ze gaz sekwencyjny.
I generacja - podcisnieniowa, dobra do gaznika
II generacja - podcisnieniowa z konktola mieszanki, dobra do monowtrsyku
IV - gaz sekwencyjny
V - wtrsyk ciekly gazu. BRC tego nie robi
VI- wtrsyk ciekly bezposrednio do cylindra przez wtrsyki benyznowe

Podlacz ELM327 - sprawdz korekty paliwowe - czy zalany czy za malo paliwa...

PS. Po co kupiles skoro ne jezdzi tak jakbys chcial ? Wymiana czesciw ciemno moze byc drozsza niz diagnoza i moze byc nieskuteczna.
Ostatnio zmieniony 01 lut 2017, 7:49 przez czarnypiotrek, łącznie zmieniany 1 raz.

przemo12

Użytkownik
Posty: 15
Rejestracja: 31 sty 2017, 11:08
Imię: Przemek
Auto: Astra G
Silnik: 1.6
Województwo: małopolskie

#7

Nieprzeczytany post autor: przemo12 »

jazde testowa mialem na wsi po zakretach. nie mialem jak sie rozpedzic. N benzynie jest tenn sam problem. :oops:

czarnypiotrek

Astro-maniak
Posty: 4826
Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
Imię: Piotr
Auto: Octavia III/Ibiza V
Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdynia
Wdzięczny: 16 razy
Pomocny: 98 razy

#8

Nieprzeczytany post autor: czarnypiotrek »

przemo12 pisze:QR_BBPOST N benzynie jest tenn sam problem
Ile jezdziles na tej benzynie i ile zrobiles kilometrow ?

przemo12

Użytkownik
Posty: 15
Rejestracja: 31 sty 2017, 11:08
Imię: Przemek
Auto: Astra G
Silnik: 1.6
Województwo: małopolskie

#9

Nieprzeczytany post autor: przemo12 »

kolo 50 .

czarnypiotrek

Astro-maniak
Posty: 4826
Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
Imię: Piotr
Auto: Octavia III/Ibiza V
Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdynia
Wdzięczny: 16 razy
Pomocny: 98 razy

#10

Nieprzeczytany post autor: czarnypiotrek »

To ja bym zaczal od pomiaru kompresji silnika...

ODPOWIEDZ